XXL Nutrition

Strongman Training @ SMTL

ga je nog trainen? Dan kom ik ook. Dan kunnen we de vrachtwagenwielen proberen.

Zeker wil ik gaan, sorry voor de laten reactie

Zondag iemand trainen ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.265
Ik kan eindelijk weer! Na 5 weken weer terug, kan niet wachten!!!

[Link niet meer beschikbaar]

Nieuwe blog Alex

Ik ben er ook bij. Het vastbouten van de platen op de vrachtwagenwielen werkt op zich wel, maar niet zoals wij het bedoeld hadden, de wielen hangen te scheef. Ik moet zaterdag even ijzer halen en nog wat knutselen. Dan kunnen we zondag de wielen opnieuw testen voor de deadlift.

ik ben ook van de partij jongens, me zelf ff lkkr uitputten ;-)

hmm weet nog niet zeker of ik kom, heb zaterdag op zondag de nachtdienst aan mijn broek gekregen.... als ik beetje op tijd kan stoppen kom ik nog wel maar acht die kans niet groot

Laatst bewerkt:
De nieuwe steunen voor de vrachtwagenwielen zijn klaar. Morgen even flink mee smijten om te kijken of ze heel blijven, maar dat denk ik wel.

Gvd Moonen, ik zie een 185kg loglift op joetjoep. Waarom zie ik die hier nog niet?

• #1.273
Jaja, heb even gek gedaan vandaag! Enzo, mathieu en andre hebben gefilmd. Zij hebben de filmpjes. Maar als het op youtube staat is het zo gepost ;)

:eek:Gatverpillekens!

:O :O Jezus....

:bow2: Beest... respect man...

• #1.280
Beste heren,

denken jullie er aan dat de training morgen eigenlijk een uurtje later begint! Ik wil het jullie niet aan doen om een uur te vroeg te komen ;)

(mochten jullie eerder komen mogen jullie me een handje helpen met opruimen. De boel mag weer eens netjes gerangschikt worden, zeker met het oog op de wedstrijd van volgende week!

Kusje Alex

Terug
Naar boven