XXL Nutrition

Strongman Training @ SMTL

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.302
komende zondag hebben jullie weer de kans om sterker, beter, sneller en meer sexy te worden....

meer sexy??? klinkt leuk houden jullie daar ook wedstrijd voor wie het meest sexy is ;)

• #1.304
Dan mag jij jureren!

hihi zou niet weten of ik dan wel een keuze kan maken..vind iedereen wel wat hebben

oops verkeerde tread lol.

• #1.308
Komende zondag weer hard trainen. Fit en sterk voor het nieuwe seizoen. Ook al is het nog ver weg, ik ben er iedere zondag om weer vooruit te gaan op de events. En iedere keer dat ik er ben en jullie niet ga ik weer een stukje op jullie vooruit. Wat is hierop jullie antwoord?
Ik ben benieuwd, Sterkste man van Limburg wordt de rekening vereffend!!

Zou graag, maar mag paar weken niks van mijn chirurg... Grrrr

Komende zondag weer hard trainen. Fit en sterk voor het nieuwe seizoen. Ook al is het nog ver weg, ik ben er iedere zondag om weer vooruit te gaan op de events. En iedere keer dat ik er ben en jullie niet ga ik weer een stukje op jullie vooruit. Wat is hierop jullie antwoord?

Ik zal in mijn koude schuur ook de arbeid blijven verzetten om me te blijven meten met je en de zwakkeren te confronteren met schaamte vanwege hun ontbreken op de eventdagen.

• #1.311
Iemand zin om dit jaar de afsluiting van het seizoen te organiseren? Ik heb er helaas echt de tijd niet voor. Maar zou het zonde vinden om het niet door te laten gaan, vandaar ik hoop het uit te besteden...

---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 20:49 ----------

Ik zal in mijn koude schuur ook de arbeid blijven verzetten om me te blijven meten met je en de zwakkeren te confronteren met schaamte vanwege hun ontbreken op de eventdagen.

Weet ik toch Gijsje! Dit bericht was juist niet voor jou bedoelt ;)

Pooh-bear, ik kom waarschijnlijk op zondag 16 december a.s. weer eens de 173kg stone erop gooien, so make your titties maar wet boy!!! :D

• #1.313
Indien jij komt en daadwerkelijk de 173kg steen er op gooit maak ik voor deze gelegenheid mijn titties wet!!!:cool:

Als ik zondag uitgeziekt ben kom ik je vergezellen oude teddybeer

• #1.315
Mooi, Sanca! De man waar ik altijd op kan rekenen!!! Ik ben ook ziek, zweten we het er toch even uit...

Lekker getraind met Alex, Sebastiaan en Chris, de afwezigen hadden ongelijk !!

• #1.317
SMTL Strongman Winter Competition

Na een jaar overgeslagen te hebben zijn we dit jaar terug met een nieuwe opzet. Het is de bedoeling in 3 ‘wedstrijddagen’ zowat alle strongman onderdelen te toetsen. Top drie deelnemers winnen een SMTL strongman winter competition hooded sweater. Iedere wedstrijddag warme chocomel en eten voor alle deelnemers. Atleten van buiten de stichting zijn ook welkom. Ik vraag aan hen 5 euro per keer om de onkosten een beetje te dekken. Ik hoop dat van deze mogelijkheid gretig gebruik gemaakt wordt om zich voor te bereiden op het nieuwe seizoen. Een aantal momentjes om je trainingsmotivatie op af te stemmen en te voorkomen dat je basis niet te ver in kakt. De gewichten zijn niet absurd zwaar. De reden hiervoor is dat het voor de meeste toch off-season is. Daarnaast wil ik het voor alle niveaus toegankelijk maken. Het is niet zo dat je ze allemaal mee ‘moet’ doen! Het speelt zich allemaal af in onze trainingsruimte en is dus informeel. Een leuke sfeer om goed te presteren!
Ikzelf zal als scheidsrechter fungeren.

Atleten a.u.b. even opgeven van te voren (en afmelden) per wedstrijddag. Dan kan ik met inkopen rekening houden en voor atleten van buiten de stichting een lijst aan de kassa neerleggen.

Via forum: P.M. shampoo83
Of
Mail: stichtingsmtl@gmail.com

Dag 1: 23 December van 12:00 tot 17:00

1. Tyrepull: Harnas+ Rope
2. Vikingpress: 90kg of 110kg
3. Farmerswalk: 110kg 40 meter
4. Carry & Drag: Sled + duckwalk
5. Accuhold 12 ½ kg
6. Stones op reps: 110 of 146kg op 110cm 1 min

Dag 2: 27 Januari van 12:00 tot 17:00

1. Loglift Max
2. Sledpull: Arm over Arm
3. Kegload: 2*65 & 2*100
4. Tyreflip: 8*360kg
5. Farmershold: 110kg
6. Cardeadlift HH 230-250kg 1 min

Dag 3: 17 Februari van 12:00 tot 17:00

1. Deadlift Max
2. Yoke 270kg 40 meter
3. Wheelbarrow 30 meter (440kg)
4. One Hand Dumbbell (50 of 70kg)
5. Shieldwalk (aambeeld)
6. Stonerun: 100-165kg

Boschstraat 23

---------- Post toegevoegd Sun 2 Dec 2012 om 18:38 ----------

Lekker getraind met Alex, Sebastiaan en Chris, de afwezigen hadden ongelijk !!

Yes indeed Captain Beardman!!!

Wat een leuk idee! Ik zal 1 of 2 van die datums misschien wel komen kijken. Jammer dat het meer dan 3 uur rijden is.

Volgende week sowieso knallen! :D

First in :D

• #1.320
Wat een leuk idee! Ik zal 1 of 2 van die datums misschien wel komen kijken. Jammer dat het meer dan 3 uur rijden is.

Volgende week sowieso knallen! :D

Wanneer je komt kijken, maar je ook de jongens bang...met het verplaatsen van gewichten!:cool:

---------- Post toegevoegd Sun 2 Dec 2012 om 19:45 ----------

Last out! (En hiermee bedoel ik niet de ranking. Voor de pessimisten onder ons)

Terug
Naar boven