Vandaag mee gedaan aan FIBO. Wedstrijd met wereldtopper als Thor, Lalas, Katona, Shialei, Radzikowski en Koklayev. Uietiendelijk 11 / 14 geworden. Op zich daar niet tevreden over, zij het niet dat ik sinds WSM nauwlijkks event getraind heb en sinds push&pull nauwelijks meer gelift heb. Rugblessure, verkoudheid, studie en de kleine hebben parten gespeeld. Onverwachts woensdag avond gebeld... Alex doe je mee...uhh NATUURLIJK. Ik vind FIBO een geweldige wedstrijd. Zo ook deze keer!
1. Loglfit for reps 140kg --> 5hh (schouders voelden goed, alleen conditie van een vaatdoek)
2. Stones for reps 180-200--> 1 rep 200, 2e nog wel gelapt
3. Crucifix 2*12 1/2 44 sec en een 4e of 5e plaats. oke! Maar weer een andere oefening dan fronthold!!!
4. Medley: 420 yoke en 110 keg beden over 25 mtr. 30sec nog wat. Er tevreden. Yoke geen drops, lekker! Moest tegen LOZ in de run. WTF 18sec... ik dacht gewoon dat ik een k*t tijd had
5. Dumbbell 90kg--> 6hh tevreden, meer conditie zou meer reps betekenen
6. Axle dl 350kg--> 0 reps. Axle had geen knurling. 2 keer tot knieën getrokken en toen uit straps geglipt. Erg balen dit, anderen hadden hier ook last van.
Cheers laddys, morgen knallen op de vrijemarkt!