AndroidHealthClinic

Strongman Training @ SMTL

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.442
Vandaag mee gedaan aan FIBO. Wedstrijd met wereldtopper als Thor, Lalas, Katona, Shialei, Radzikowski en Koklayev. Uietiendelijk 11 / 14 geworden. Op zich daar niet tevreden over, zij het niet dat ik sinds WSM nauwlijkks event getraind heb en sinds push&pull nauwelijks meer gelift heb. Rugblessure, verkoudheid, studie en de kleine hebben parten gespeeld. Onverwachts woensdag avond gebeld... Alex doe je mee...uhh NATUURLIJK. Ik vind FIBO een geweldige wedstrijd. Zo ook deze keer!

1. Loglfit for reps 140kg --> 5hh (schouders voelden goed, alleen conditie van een vaatdoek)
2. Stones for reps 180-200--> 1 rep 200, 2e nog wel gelapt
3. Crucifix 2*12 1/2 44 sec en een 4e of 5e plaats. oke! Maar weer een andere oefening dan fronthold!!!
4. Medley: 420 yoke en 110 keg beden over 25 mtr. 30sec nog wat. Er tevreden. Yoke geen drops, lekker! Moest tegen LOZ in de run. WTF 18sec... ik dacht gewoon dat ik een k*t tijd had
5. Dumbbell 90kg--> 6hh tevreden, meer conditie zou meer reps betekenen
6. Axle dl 350kg--> 0 reps. Axle had geen knurling. 2 keer tot knieën getrokken en toen uit straps geglipt. Erg balen dit, anderen hadden hier ook last van.

Cheers laddys, morgen knallen op de vrijemarkt!

jammer wel dat je hier niet hebt laten weten dat je meedeed, als ik het had geweten was ik zeker meegekomen, maar ik heb echt niet meegekregen dat jij mee mocht doen (zal wellicht op fb voorbij zijn gekomen maar ik heb het niet gezien...)

tot morgen lex, superprestatie trouwens weer, zeker per onderdeel

Vandaag mee gedaan aan FIBO. Wedstrijd met wereldtopper als Thor, Lalas, Katona, Shialei, Radzikowski en Koklayev. Uietiendelijk 11 / 14 geworden. Op zich daar niet tevreden over, zij het niet dat ik sinds WSM nauwlijkks event getraind heb en sinds push&pull nauwelijks meer gelift heb. Rugblessure, verkoudheid, studie en de kleine hebben parten gespeeld. Onverwachts woensdag avond gebeld... Alex doe je mee...uhh NATUURLIJK. Ik vind FIBO een geweldige wedstrijd. Zo ook deze keer!

1. Loglfit for reps 140kg --> 5hh (schouders voelden goed, alleen conditie van een vaatdoek)
2. Stones for reps 180-200--> 1 rep 200, 2e nog wel gelapt
3. Crucifix 2*12 1/2 44 sec en een 4e of 5e plaats. oke! Maar weer een andere oefening dan fronthold!!!
4. Medley: 420 yoke en 110 keg beden over 25 mtr. 30sec nog wat. Er tevreden. Yoke geen drops, lekker! Moest tegen LOZ in de run. WTF 18sec... ik dacht gewoon dat ik een k*t tijd had
5. Dumbbell 90kg--> 6hh tevreden, meer conditie zou meer reps betekenen
6. Axle dl 350kg--> 0 reps. Axle had geen knurling. 2 keer tot knieën getrokken en toen uit straps geglipt. Erg balen dit, anderen hadden hier ook last van.

Cheers laddys, morgen knallen op de vrijemarkt!

prima wedstrijd gedraaid als je de woensdag voorafgaand wordt uitgenodigd! En 11/14 is prima met zulke namen! Nice work Bolle!

• #1.445
jammer wel dat je hier niet hebt laten weten dat je meedeed, als ik het had geweten was ik zeker meegekomen, maar ik heb echt niet meegekregen dat jij mee mocht doen (zal wellicht op fb voorbij zijn gekomen maar ik heb het niet gezien...)

tot morgen lex, superprestatie trouwens weer, zeker per onderdeel

Ik heb het op twitter en facebook gezet. De volgende keer zal ik het iedereen persoonlijk laten weten! Goed? :rolleyes:

Thnx

---------- Post toegevoegd 14 April 2013 om 10:56 ----------

prima wedstrijd gedraaid als je de woensdag voorafgaand wordt uitgenodigd! En 11/14 is prima met zulke namen! Nice work Bolle!

Dank u

Goed gewerkt zo te zien toch alex!

Volgende week weer aanwezig !

Nou Lex..dat is geen verkeerde prestatie gezien je trainingen nu. Gewoon nog steeds oer sterk!

Hahaha, Loz is of this world als het op loopevents aankomt :D Toch goed gestreden Alex !!

Maat van me komt zondag ook mee, eerste keer events

Maat van me komt zondag ook mee, eerste keer events

Mooi, hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Jongens wie komt er verder allemaal zondag. Ik ben van de partij en ga het volgende zeker doen:
-Farmers walk.
-Power stairs.
-Stones.

Verder pas ik me uiteraard aan.

Mooi stukje :)

Reclame voor de sport, goed gedaan mannen

Is dat lokale zender van remundj?

liek mich nit, zitte boete lex en enzo al twea blanke doa

Komende zondag ga ik weer wat eerder van start , 11:00, met o.a. de volgende onderdelen:
-farmers.
-powerstairs.
-stones.

Voor de rest pas ik me aan. Wie komt er zondag allemaal spelen dan kan ik me daar al mentaal op voorbereiden en eventueel wat passende medicatie meenemen.

11 uur is prima maurice... vind je het goed om truckpull te gaan doen?

Enzo en ik zijn van te partij !

• #1.459
Als jullie slim zijn wachten jullie met truckpull tot 12:00

Dominique als je truckpull wilt doen kun je beter wachten tot er meer mensen zijn om de op te bouwen en de tyre steeds terug te duwen.

Terug
Naar boven