Fitness Seller

Strongman Training @ SMTL

ja prima, maar ik wil wel per se truckpull doen want die zit zowel in junior als in limburger

Als ik het goed begrijp gaan jullie om 11:00 uur truckpullen?

nee je begrijpt het fout teun... we gaan later truckpullen (als het aan mij ligt iig)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.464
Wie is er morgen van de partij? Voor mij moeten tyre, farmers, yoke, powerstairs en wat conditie werk

Niels en ik komen je even opjutten Alex.

Ik wil zelf alleen nog even boom erbij doen.

• #1.466
Mooi! Heb er al zin in!!! Met de barbecue van vanavond moet dat helemaal goed komen :D

• #1.467
Beste mannen,

31 augustus en 1 september zijn we uitgenodigd om in Posterholt (dichtbij Roermond) strongman demo's te geven. De vergoeding hiervoor komt ten goede aan de stichting en zal gebruikt worden om te investeren in het trainingsmateriaal of in wedstrijden. Voor beide dagen hebben we minimaal 4 mensen nodig. Kijk in de agenda en steun onze stichting door de sport te promoten en in jezelf te investeren! Jongens van buiten de stichting zijn ook welkom.

31 Augustus:
-Alex Moonen
-Aron Muijsenberg
-Teun Moors
-Max Blezer

1 September:
-Alex Moonen
-Niels Gordijn
-Enzo Tauro
-Teun Moors

Laatst bewerkt:
Hm moet ik tzt kijken, die werkroosters liggen nog niet vast. Onder voorbehoud ben ik in!

Alex zou het wel leuk vinden om mee te gaan dan! Ben dan wel net terug van vakantie dus niet in beste vorm maargoeg..

Dus zet mij er maar voor 1 september bij (31 augustus kom ik smiddags terug uit mexico)

• #1.470
Thnx Niels

• #1.471
Kom op SMTL!!!!

• #1.472
Komend weekend is er op zondag geen training! De markt is dan gesloten. Het maandags 20 Mei, op 2e pinksterdag is de markt wel open en trainen we dan. Zoals gebruikelijk gaat de arena om 12:00 open AHOE AHOE AHOE

In voor maandag :D

Ik doe ook wel weer 1 van die dagen de demo mee. Ik moet nog even kijken welke dag Lex.
Vorig jaar was ook lachen :D

ik zal ook even kijken voor die demo Lex. Vond het leuk vorig jaar.

• #1.476
Nog mensen met concrete info over het meedoen met een demo?

Hier nog een stukje van de kwalificatiestrijd + uitslag:

[Link niet meer beschikbaar]

• #1.477
Beste mannen,

31 augustus en 1 september zijn we uitgenodigd om in Posterholt (dichtbij Roermond) strongman demo's te geven. De vergoeding hiervoor komt ten goede aan de stichting en zal gebruikt worden om te investeren in het trainingsmateriaal of in wedstrijden. Voor beide dagen hebben we minimaal 4 mensen nodig. Kijk in de agenda en steun onze stichting door de sport te promoten en in jezelf te investeren! Jongens van buiten de stichting zijn ook welkom.

31 Augustus:
-Alex Moonen

1 September:
-Alex Moonen
-Niels Gordijn
-Enzo Tauro

Kom op jongens we hebben nog mensen nodig. We kunnen wat centjes voor de stichting verdienen en jullie weten dat het bij jullie terecht komt!!! Nieuwe onderdelen, materiaal en wedstrijden...

Het lijkt mij wel wat Alex, of is het alleen voor de mannen?

• #1.479
Sanne, jij bent reclame voor de sport en altijd welkom!!! Dat is iedereen overigens. Maar hoop op wat meer reactie vanuit de eigen jongens, is een principe kwestie. Wanneer er een beetje hart voor de stichting is plan je het in. Het is over ruim 3 maanden en in een weekend en dat zou moeten lukken.

Je hebt helemaal gelijk lex ! Als ik niet met me kloten in de zon lag in turkije was ik bij alle 2 de demos !! Want motivaie is op en top momenteel !! En baal best wel dat ik niet mee kan naar de demo's ! Helemaal met niels en enzo er bij.

Terug
Naar boven