Fitness Seller

Strongman Training @ SMTL

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.421
Ja Mr. Legend, de locatie is gewoon open. Maar Teun, Sebastiaan en ik doen mee met een demowedstrijdje in Weert (misschien ook wat voor jou). EN Maurice moet werken. Wellicht dat de tauro's en prostaatstoter aanwezig zijn. Alleen durf ik dat niet zeker te zeggen...

Deze Tauro is er ! En ik ga er van uit dat de andere helft er ook zal zijn !!

Ik ben ook in maandag :D

Ja Mr. Legend, de locatie is gewoon open. Maar Teun, Sebastiaan en ik doen mee met een demowedstrijdje in Weert (misschien ook wat voor jou). EN Maurice moet werken. Wellicht dat de tauro's en prostaatstoter aanwezig zijn. Alleen durf ik dat niet zeker te zeggen...

Yo.. Dat klinkt altijd goed. Laat maar weten killer.

• #1.425
Ik weet adres en tijd nog niet, dat komt morgen... maar is loglift en farmers en heb Wout gevraagd hooggoien mee te nemen. Is sowieso altijd leuk voor publiek

Weet je al meer sexy Lexy?

---------- Post toegevoegd Thu 28 Mar 2013 om 21:37 ----------

Oh btw... Vertel eens wat meer over de king of Stones!

• #1.427
Adres: Lambertushof 2 in nederweert
Tijd: 12:00 aanwezig (atleten) (paasmaandag)
King of stones: Husafell op afstand, rocklift medley en stones of strength. Is weer eindejaarswedstrijd van SMTL zoals truckpull, overhead challenge, push&pull voor zijn gegaan

Morgen 12 @ markt?

yes n*ger, you'd better be there! :P

als ik de weg vind...

• #1.432
Wie komt er morgen spelen:
-Tyre pull
-Stones
-Tyreflip
-Yoke
-Holds: forward en farmers
-Conditie: biervattillen + hameren
-Hooggooien

o ja, vergeet je zwembroek niet mee te nemen!!

Ik ben er. Vanwaar de zwembroek.

Domie in een speedo, mental picture that !

Mannen, komende zondag ben ik al om 11:00 op de bazaar i.v.m. werk. Als mensen dit beter uitkomt zou dit mooi zijn ter motivatie. Ga conditioneel te werk, ga in ieder geval het volgende doen:
-Yoke.
-Timbers.
-Wheelflip.
-Powerstairs.
-Hameren.

Gr. Schwanzen.

• #1.440
Ik kom wel even kijken. Ben een p*ssy, kies voor de makkelijke weg het zaterdags boven de spartaanse training van jou het zondags!

Terug
Naar boven