XXL Nutrition

Strongman Training @ SMTL

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.521
Eventjes een reminder guys! 31 augustus kan ik nog wat mensen gebruiken!!! Mathieu en G-men de zaterdag iets voor jullie?

31 Augustus:
-Alex Moonen
-Aron Muijsenberg
-Teun Moors
-Matthieu Onderdijk
-Frank Peters

1 September:
-Alex Moonen
-Niels Gordijn
-Enzo Tauro
-Teun Moors
-Dominique Janssen
-Dominique Moonen
-Ruben Scheepers

Oke tot dusver een leuke groep! Nu nog een bevestiging van dag(en) van Gijs en Mathieu en er kan flink gebeest worden. Ook Hank McCoy verwacht ik. Denk dat ie het wel kan plannen, zo 3 maanden te voren en 10 min van zijn huis

Laatst bewerkt:
Zaterdag ben ik er bij Alex.

Ik ook

Iemand zondag events? Voor bart en mij 24e oerzeeuw in vlissingen dus nog even trainen hè!

weet iemand of er zondag een training is? :)

• #1.526
Ik stel voor dat jullie met z'n 3en samenrijden naar Brunssum om daar leven in de brouwerij te houden!! Volgende zondag ben ik er gewoon weer bij jongens (er van uitgaand dat ik Big Z en Radzikowsky niet versla in de heats)

Sorry het gaat mij zondag toch niet lukken. Ik heb nog een afspraak staan waar ik nog even heen moet.
Tot de volgende week zondag

Lex, vind het heel vervelend maar ik meld me af voor 1 september. Ben momenteel best veel afgevallen en ook kracht verloren. Heeft weinig zin voor mij om daar te worstelen met een log of een stone. Hoop voor je begrip.

Wellicht dat ik een kijkje kom nemen om jullie aan te moedigen!

Gr

• #1.530
Zondag iemand van de partij? Ik ben weer aanwezig

Nope, morgen oerzeeuw

• #1.532
http://www.proefhetlandleven.nl/2013/

Kijk op deze site voor meer informatie over het festival. Zaterdag is de eerste demo om 11:00. Ik zal de burgemeester in zijn koets een stukje verplaatsen voor de officiële opening. De eerste demo is dan om 12:00 door de hele groep.

31 Augustus:
-Alex Moonen
-Aron Muijsenberg
-Teun Moors
-Matthieu Onderdijk
-Frank Peters
-Sebastiaan Moonen

1 September:
-Alex Moonen
-Enzo Tauro
-Teun Moors

Als gebruikelijk zijn er weer een hoop uitvallers. De gevulde zondag is nu veranderd in een karige zondag :(

Die demo is maar een half uur? Dat is fysiek niet erg spannend dus dan kan ik zondag ook wel
Edit: verkeerd gelezen :p

Wat zijn de precieze onderdelen dan ? Als er zondag volk te weinig is wil ik wel komen maar ik kan nog niet alles doen

• #1.535
Er zijn 3 demo's over de hele dag. Die duren een half uur. De rest van de dag kunnen jullie trainen wat men wilt. Ik heb de axle, dumbell, log, yoke, cardeadlift en stones bij me. Het gaat vooral om gezelligheid en de sport te promoten. Diegene die stevig trainen wilt kan dat, maar geloof me na een dergelijke dag heb je een zeer lichaampje

---------- Post toegevoegd 27 August 2013 om 12:01 ----------

Wat zijn de precieze onderdelen dan ? Als er zondag volk te weinig is wil ik wel komen maar ik kan nog niet alles doen

Makat niet uit, dan doe je wat je kan doen! Ik heb je er altijd graag bij Mr. Morgan

Aight, count me in, gaat weer als vanouds gezellig worden :D

ik kom zaterdag zeker kijken en als het evenement erg leuk is kom ik zondag weer terug

Zondag ben ik ook aanwezig, zaterdag heb ik verplichtingen (lees titel van sterkste Limburger afgeven :grumble: )[/QUOTE]

dan moet ik wel twee dagen komen he ;)

Terug
Naar boven