Fitness Seller

Studenten mogen maximaal 2 jaar uitlopen

Zoveel geld krijg je niet hoor, uit de stufi kan je misschien net de studiekosten halen, maar daar houdt het dan wel een beetje mee op. Ouders dienen je gewoon te financieren verder, als je dat niet hebt krijg je op den duur wel een probleem.

Maar twee jaar vertraging mogen oplopen lijkt me voldoende, elke mong**l met een chromosoom te veel kan een 4 jarige studie in 6 jr afronden.

Mijn ouders financieren mij niet en ik heb geen enkel probleem.

Het is maar net welke verhouding je maakt in je leven. Als ik 24 uur moet gaan werken per week, naast mijn studie, zouden mijn sociale/sportieve activiteiten op 0,0 staan. En om dat vier jaar lang vol te houden en vervolgens 40 uur per week te gaan werken? Dat zie ik dus niet zo zitten.

Het is maar net welke verhouding je maakt in je leven. Als ik 24 uur moet gaan werken per week, naast mijn studie, zouden mijn sociale/sportieve activiteiten op 0,0 staan. En om dat vier jaar lang vol te houden en vervolgens 40 uur per week te gaan werken? Dat zie ik dus niet zo zitten.

Wat voor studie wou je doen sahbi?

Klinkt goed. Als je twee jaar "vertraging" oploopt is het inderdaad geen slecht idee om je conclusies te trekken.

Mijn ouders financieren mij niet en ik heb geen enkel probleem.

Wat tractortje zegt. De studententijd is niet om te werken, die tijd is bedoeld om te studeren en te zuipen.
Kijk mijn ouders financierde mij royaal, waarbij ik ook nog zo'n 12 uur per week werkte, ik kon makkelijk rondkomen.
Natuurlijk was het wel de bedoeling dat ik een gemiddelde van 30 biertjes in de week haalde. En ik heb genoten van mijn studietijd, dat wil je die arme jongeren toch niet afpakken?
We werken om te leven, we leven niet om te werken.

-

Laatst bewerkt:
We zijn er allemaal bij gebaat dat de samenleving zo hoog mogelijk is opgeleid HardcoreNL, kenniseconomie en zo.

Wat zijn eigenlijk die onzin studenten en op welke manier presteren ze niet? en dan bedoel ik een reactie gebaseerd op feiten en niet op anekdotische lulkoek..

We zijn er allemaal bij gebaat dat de samenleving zo hoog mogelijk is opgeleid HardcoreNL, kenniseconomie en zo.

Wat zijn eigenlijk die onzin studenten en op welke manier presteren ze niet? en dan bedoel ik een reactie gebaseerd op feiten en niet op anekdotische lulkoek..

present!

-

Laatst bewerkt:
Je hebt ook van die onzin studenten die zodra ze onderzoek doen naar sociaal-economische verschijnselen een stevig dagje er voor uit trekken om eventjes goed bronnenmateriaal te bestuderen op het forum van stormfront. Kijk, in die gevallen kan je je afvragen of studie wel zo'n goed plan is. Dat gaat nooit goed komen, hoeveel geld je er ook in pompt.

---------- Toegevoegd om 16:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

Niet meer dat halfbakken studeren en bijna driekwart van de tijd andere dingen doen.

Zoals we van je gewend zijn spreek je wederom enkel in gemakkelijke one-liners en onderbouw je niets met statistieken en feiten.

Klaas was ook neit zo'n bijster goede student, als ik het me goed herinner.

Valt mee hoor, op je 33e eindelijk een studie gaan doen die je leuk vindt, dat is slechts zo'n 12-13 jaar achterlopen.

-

Laatst bewerkt:
ja, ze werken te veel dus laten we ze de studie zelf betalen.

Studenten werken te veel uur? Hoe zou dat komen denk je, Einstein?

Verder weet ik eigenlijk niet meer zo goed hoe ik moet reageren op je 'stukjes', het is één en al inconsistente geraaskal. Geen touw aan vast te knopen man. Serieus.

-

Laatst bewerkt:
Zoals we al hadden afgesproken HardcoreNL, evaluatie is op 3 maart 2011. Ga gewoon door, je bent wel een doorzetter in ieder geval.

Terug
Naar boven