Isnogood
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 216
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Bovendien zeg je hierboven al dat je 'lekker de financiële wereld in ga in het buitenland'. Denk je dat de nederlandse staat hier blij mee is?? Dit is ook 1 van de motivaties om meer inzet, in de vorm van geld, te vragen van mensen die hun opleiding niet af maken of er extreem lang over doen.
Kip-ei verhaal. Als je jezelf al zo'n slimmerik vind zou je dit toch wel eruit moeten kunnen halen? Over het laatste deel van je commentaar: denk je nou echt dat ze dit doen om het onderwijs te verbeteren? Really?
Ik heb de indruk dat je jezelf enigszins zielig vindt omdat je 2 opleidingen doet en nu 'dubbel' benadeeld wordt. Het is natuurlijk je eigen probleem dat je ooit bent begonnen met iets wat je blijkbaar niet binnen de maatschappelijk verantwoorde tijd gaat kunnen afmaken.
Als je 5 jaar bezig gaat zijn met een dubbele bachelor ben je klaarblijkelijk niet in staat geweest 2 opleidingen tegelijk te doen. Je had ze immers net zo goed na elkaar kunnen doen. Het scheelt een jaar maar wellicht dat je nog wat had kunnen rommelen met je (overlappende) minors, voor zover dit hoeft bij een dubbele bachelor opleiding.
Ik ben pas in het 3e jaar met de tweede studie begonnen, toen dit nog niet bekend was.
Het grappige is ook dat ik niemand in mijn directe omgeving op de universiteit, die serieus bezig is met zijn studie, hierover hoor klagen. Alleen maar de 'luie' studenten of de studenten met erg magere resultaten, die ik toch al bespottelijk vind. Ik ken een aantal mensen die twee bachelors met plezier doen en alleen maar 9s en 10en halen en zelfs nog extra vakken er bij doen, puur voor de lol. Zo kan het dus ook.
Dat kan inderdaad als je studies je leven zijn, ik heb daar niet zo veel mee
.PS: Het lukt me waarschijnlijk om cum laude af te studeren voor econometrie + een uitwisseling met ivy league universiteit.
Dat is wel aan de maatschappij om te beslissen en jouw 'misschien' geeft al aan dat het je alleen te doen is om wat vrindjes die je straks een voorkeurspositie geven op wachtlijsten voor een behandeling.
Vorm je zoveel je wilt, maar betaal het maar fijn zelf als die studie er verder niet op is gericht om een maatschappelijke bijdrage te leveren.
Nee eigenlijk leek het me een fantastisch studie, maar ik vond het gewoon bijzonder makkelijk en niet uitdagend. Vandaar dat ik me begon te vervelen en iets anders wilde doen. Overigens ben ik wel serieus geinteresseerd in HC finance, alleen is er niet genoeg mee te verdienen denk ik.

horen, oftewel de 65 jaar hebben bereikt, dat wij verplicht zijn om nog langer door te werken. Misschien wel tot onze 70ste. 
!!!!!!!!!!!!!
sorry for that. Maar ik wou het hier even kwijt misschien dat iemand van hier er een beetje verstand van heeft. Ik wist dat ik er niet onderuit zou komen onder deze boete en dat ik vanaf volgend jaar dus die boete moest gaan betalen. 1 jaar vind ik niet zo erg, totdat ik de brief open van het studiegeld met de studie waar ik momenteel mee bezig ben voor volgend jaar..... Moet dus voor 2 jaar een boete betalen.
dus moeten stoppen. Nu was het zo dat ik nog een kleine kans had voor een extra opdracht hier heb ik heel lang op moeten wachten wat achteraf toch niet het geval was. En heb ik me hals over kop voor de PABO ingeschreven (geen idee wat me bezielde, no offence)