- Waardering
- 703
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is een kamermeerderheid voor het afschaffen maar het afschaffen zelf moet nog gebeuren (hopelijk gebeurt het ook daadwerkelijk)Me moeder las vanochtend in de krant dat de langstudeerboete niet meer geldt? Iemand hier iets over gelezen ter bevestiging? Of heeft ze de boel verkeerd geïnterpeteerd?
Dit dus, slaat nergens op. Ik durf mijn spaargeld erop te zetten dat als het CDA in het kabinet komt (hoop het niet) de langstudeerboete gelijk weer terugkomt.Haha jahoor er komen weer verkiezingen aan, stelletje hypocrieten![]()
Wat willen jullie nou en de meeste van die luie studenten? Als de langstudeerboete niet doorgaat, komt er een sociaal leenstelsel wat alle studenten treft ipv grotendeels luie studenten. Ik hoop maar dat de boete blijft als we anders moeten lenen
Zolang je als overheid maatregelen treft zoals de langstudeerboete die 400 miljoen oplevert en het opheffen van studiefinanciering, wat 900 miljoen oplevert, terwijl je vele miljarden verdoet in een JSF wil ik ze niet al te serieus nemen. Om nog maar te zwijgen over ''ontwikkelingshulp'', waar zo'n 4,4 miljard per jaar naar toe gaat.
Hahahaha ook mijn eerste gedachteHaha jahoor er komen weer verkiezingen aan, stelletje hypocrieten![]()
Er is een kamermeerderheid voor het afschaffen maar het afschaffen zelf moet nog gebeuren (hopelijk gebeurt het ook daadwerkelijk)
Haha jahoor er komen weer verkiezingen aan, stelletje hypocrieten![]()

Ja dat klopt, maar als de berichten kloppen gaan ze sowieso een langstudeerboete invoeren of een sociaal leenstelsel. Dan kies ik liever voor t eerste aangezien ik toch alles wel haal. JSF moesten ze al jaren terug mee kappen, maar t lijkt alsof ze er niet uit kunnen ofzo.
Dat is leuk voor jou maar geldt niet voor iedereen.

Het wordt spannend'Universiteit mag boete niet innen'
AMSTERDAM - Universiteiten mogen de langstudeerboete niet innen. Dat zegt PvdA Kamerlid Ronald Plasterk tegen Omroep West.
Plasterk noemt het vreemd dat de langstudeerboete doorgaat terwijl een ruime Kamermeerderheid tegen is, meldt de omroep. Het Kamerlid roept staatssecretaris Halbe Zijlstra op de onderwijsinstellingen te verbieden om de acceptgiro's van 3000 euro te versturen.
De universiteiten hebben aangekondigd gewoon door te gaan met het innen van de langstudeerboete, weet Omroep West.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/12768629/___Uni_mag_boete_niet_innen___.html