MuscleMeat

Stuitte toevallig op dit Marokkaanse commentaar

En dan spellen ze het zelfs verkeerd, dom volk. marrokaanSE hoertje:D

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

eentje maar?

hint hint, zoek eens beurettes pannenkoek...

Heej dankje! :)

Ik val wel op zuidelijke types. Moet maar eens op vakantie gaan in Marokko! Kun je daar een beetje redelijk locale dames euh, aanspreken, of wordt je dan gelijk gelyncht door boze broertjes?

jij wel, jij wilt ze zo jong mogelijk, viespeuk

Ja ik ga niet naar Marokko voor zo een typische Moslim mama van 100 kilo met een uitgedoete k*t die een dozijn kinderen heeft gebaard. Dat zijn daar de dames van mijn eigen leeftijd.

Ja ik ga niet naar Marokko voor zo een typische Moslim mama van 100 kilo met een uitgedoete k*t die een dozijn kinderen heeft gebaard. Dat zijn daar de dames van mijn eigen leeftijd.

Was jij niet die vent, die in dit geval voor die kindertjes ging?

Was jij niet die vent, die in dit geval voor die kindertjes ging?

Nee! Dat maken sommigen ervan, maar is gewoon onzin. Wel gaarne rond de twintig, wat al vrij ambitieus is voor iemand van boven de veertig, maar dat over kindertjes is niet waar.

Marc W, jij probeert toch af en toe vriendinnen van je dochter te versieren? Lijkt me al behoorlijk ziek.

idd vind dat topic maar eens over hem waar die lid is van een pedofielenforum, waar dit soort tuig over hun gevoelens kunnen praten en dat ie een keer naar bed was geweest met een meisje van 14 of 15 kan ik me nog goed herinneren zal de topics eens even opzoeken

idd vind dat topic maar eens over hem waar die lid is van een pedofielenforum

Dat is onzin. Iemand heeft ooit een keer gewaagd te zeggen dat 'ie dan ook wel op martijn.nl zal zitten', zonder dat ik daar ooit geweest ben. Tja, als jullie met zulke domme onzin komen, kan ik me daar weinig van aantrekken. Als het nou ergens op zou slaan, zou ik me aangesproken voelen. Maar dit is ridicuul. :zzz:

Nou, nu krijgen we zeker wat uit zijn verband gerukte quotes van de afgelopen tien jaar bijelkaar geveegd? :shrug:

Wordt dit nu een "Marc W-bash-topic"?

Pedofielen moet je afschieten, hoertjes moet je volschieten

Heej dankje! :)

Ik val wel op zuidelijke types. Moet maar eens op vakantie gaan in Marokko! Kun je daar een beetje redelijk locale dames euh, aanspreken, of wordt je dan gelijk gelyncht door boze broertjes?

het stikt daar van de h**ren, je kan daar vanaf 10 euro kriken.
hier een paar tips:

-huur een apartement.
-h**ren vindt je in de disco's en op het strand. (achteraf betalen)
- het is wettelijk verboden, je kan door een agent worden aangehouden,
maar voor 5 euro (50 dirham) laten de meeste agenten je gaan.
- als de h**r(en) achter in de auto zit(ten) dan zal je niet woorden aangehouden.

wat heb ik weer zin om daar naartoe te gaan:D

Terechte reacties. Een hoerr is een hoerr. Je kan haar sl*t noemen, prostituee, vrouw van lichte zeden, secretaresse, dame die bij dr baas blijft voor nawerkse activiteiten, je zus of je vriendin...

een hoerr is een hoerr.

We hoeven niets aan te trekken van linkse geitenwollensokken en tuinbroeken die claimen dat de vrije vrouw een losbandige vrouw is die het met alles en iedereen MOET doen. Links Nederland wilt vrouwen vergelijken met dieren, die doen het ook met alles.

Vrouwen die het met alles en iedereen doen leven nog in de prehistorie en als ze het voor geld, promotie of breezer doen kunnen ze enkel hoerr worden genoemd, wat politiek correcten ook beweren.

h**ren die nooit hun vent verwennen omdat ze het enkel doen met hun baas en collega's, hoeveel scheidingen zijn hieruit al ontstaan? En dan maar claimen dat het aan de hardwerkende man ligt. Kinderen die hieruit helemaal de t*fus worden, erger dan de inteeltmigranten uit Roemenie die mij blijven sms-en dat ik ze terug moet bellen.

We hebben al genoeg aids en andere breezerziektes in dit land zonder dat hierbij ook nog eens respect voor moet worden getoond.

En ik vond het maar raar dat mijn buurman een importbruid uit Thailand heeft gehaald (JA, ze is meerderjarig voor linkse gedachten!). Die weten wat respect is en je kan erop vertrouwen dat je je hele leven met haar kan blijven, ipv dat ze ervandoor gaat met je baas terwijl je opgescheept zit met zijn kinderen waarvan ze nog steeds claimt dat ze op jouw naam staan (en er nog allimentatie voor vraagt ook). Trouwens, allimentatie of prostitutie, is dat niet een en hetzelfde? Zou beiden verboden moeten worden, ga maar werken als je zo graag gezinnen wilt ontwrichten.

Terechte reacties. Een hoerr is een hoerr. Je kan haar sl*t noemen, prostituee, vrouw van lichte zeden, secretaresse, dame die bij dr baas blijft voor nawerkse activiteiten, je zus of je vriendin...

een hoerr is een hoerr.

We hoeven niets aan te trekken van linkse geitenwollensokken en tuinbroeken die claimen dat de vrije vrouw een losbandige vrouw is die het met alles en iedereen MOET doen. Links Nederland wilt vrouwen vergelijken met dieren, die doen het ook met alles.

Vrouwen die het met alles en iedereen doen leven nog in de prehistorie en als ze het voor geld, promotie of breezer doen kunnen ze enkel hoerr worden genoemd, wat politiek correcten ook beweren.

h**ren die nooit hun vent verwennen omdat ze het enkel doen met hun baas en collega's, hoeveel scheidingen zijn hieruit al ontstaan? En dan maar claimen dat het aan de hardwerkende man ligt. Kinderen die hieruit helemaal de t*fus worden, erger dan de inteeltmigranten uit Roemenie die mij blijven sms-en dat ik ze terug moet bellen.

We hebben al genoeg aids en andere breezerziektes in dit land zonder dat hierbij ook nog eens respect voor moet worden getoond.

En ik vond het maar raar dat mijn buurman een importbruid uit Thailand heeft gehaald (JA, ze is meerderjarig voor linkse gedachten!). Die weten wat respect is en je kan erop vertrouwen dat je je hele leven met haar kan blijven, ipv dat ze ervandoor gaat met je baas terwijl je opgescheept zit met zijn kinderen waarvan ze nog steeds claimt dat ze op jouw naam staan (en er nog allimentatie voor vraagt ook). Trouwens, allimentatie of prostitutie, is dat niet een en hetzelfde? Zou beiden verboden moeten worden, ga maar werken als je zo graag gezinnen wilt ontwrichten.

Kijk eens wat een getraumatiseerd gejank. Zoveel gekwetst in het verleden en het is altijd de schuld van de buitenwacht. Hebben ze je zoveel pijn gedaan?

een hoerr is een hoerr.

:roflol:

ik snap nog steeds niet wat mensen verkeerd zien in die reacties.
Voor een hoerr toon je geen respect, ze kiest zelf voor een ziekteverspreidend baan en deze reacties verdient ze!

En die onzin van h**ren zorgen voor minder verkrachting kan enkel voortkomen uit links politiek correct gelul

Terug
Naar boven