Raj
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is eerder omgekeerd: in mijn hele leven ben ik alles tezamen maar 1 maand in Nederland geweest.Zegt iemand die hoogstwaarschijnlijk niet eens een maand uit Holland is geweest en niets anders ziet dan zijn eigen wijk.
Ik heb meer dan genoeg levenservaring om wat politiek correct is te verwerpen.
melkisgoed zei:Lang leve Aziatische importbruiden. Je kan er zeker van zijn dat ze al blij zijn met wat eten en waar je respect voor kan hebben (en andersom).

Allemaal politiek correcte onzin die door tuinbroeken al eeuwenlang als enige smoes wordt gebruikt om alles te doen wat geacht wordt als losbandig. "Mannen doen het ook! dus als wij het met hen doen zolang hij betaalt... jawel, DE MANNEN zijn juist de schuldigen! Wij vrouwen zijn heilige boontjes die NOOIT IETS VERKEERDS DOEN, DOEN WE DAT TOCH DAN IS HET DE SCHULD VAN DE MANNEN!"
Lang leve Aziatische importbruiden. Je kan er zeker van zijn dat ze al blij zijn met wat eten en waar je respect voor kan hebben (en andersom).
Mijn verhaal heb ik niet verwijderd, dat heeft de mod gedaan wat resulteerde in een week ban omdat ik niet altijd mijn ongezouten mening mag geven.
Vrouwenhater (een keertje belazerd of iets dergelijks?) en negatieve ervaring met buitenlanders (waarom heb je eigenlijk destijds dat jankverhaal direct na je posting weer verwijderd?) en je veranderd zomaar in een halve gare fantasierijke schuimbekkert zonder enig besef voor realiteit en gevoel voor zelfreflectie. Voorspelbaar patroon, maar iets dat je veel terugziet bij de wat geestelijk zwakkeren onder ons.

dus als ik je goed begrijp heb je problemen met het feit dat onze (westerse vrouwen) genieten van dezelfde vrijheiden als onze (westerse mannen). Jij hebt liever een eigendom dat braaf thuis op je zit te wachten tot jij thuiskomt. Al de aanschaf van een hond overwogen ?
Een rechtse die pleit voor importbruiden? Kan je nog meer schizofrener zijn?![]()
Je komt in ieder geval over als prachtig voer voor psychologen, alle types onderliggende trauma's die ten grondslag liggen aan je blinde concessieloze woede is perfect geschikt te fungeren als ideale casus voor een beginnend psycholoog.

Incase you didn't know yet,
Melkisgoed is homofiel.
Neen. Ben 100% hetero en ik zou graag ook subsidie willen ontvangen voorde Hetero-pride (al krijg ik met deze reactie de overgesubsideerde COC in mijn nek).
Moet je wel member zijn.
http://www.puretna.com/details.php?id=180743
In this Volume:
---------
File: Les Concubines.mp4
Size: 52.1 MB
RunTime: 00h 10m 07s
Resolution: 384 x 288
---------
File: LivraisonADomicile.mp4
Size: 182.8 MB
RunTime: 00h 22m 29s
Resolution: 576 x 432
---------
File: Sous la blouse des couturieres (scene 3).mp4
Size: 140.1 MB
RunTime: 00h 17m 35s
Resolution: 572 x 432
Vanwaar die haat tegen de gevestigde orde? Ben je je puberteit nog niet ontgroeid en blijf je tegen alles aan schoppen?
Jippie dat wordt vanaf even fap fappen voor ik verder ga met het schilderen van mijn woonkamer.

Ik trek geen aandacht van linkse gehersenspoelde meningen als die van jou. Losgeslagen h**ren die vrijgevochten vrouwen worden genoemd blijven nog steeds losgeslagen h**ren. Hoeveel scheidingen en geestelijk verkrachte kinderen heeft het opgeleverd? Teveel om op te noemen. Gaan we terug naar de prehistorie, waar vrouwen en mannen het met alles en iedereen deden? In welk jaar leven wij?
Zie Cuba, waar de gemiddelde vrouw 3 keer gescheiden is en hoe diep, diep dat linkse heilstaat is gezonken. Uiteindelijk rotten ze toch in het bejaardentehuis omdat geen (bastaard)kind van hen weet wat voor ziektes ze hebben ontvangen van hun moer (mods, excuseer mij voor mijn vrije woord).

Heeft iemand het al gezien en is het het waard om te kijken?
Ik ben meer interracial gangbang/deep throat fan![]()
ik snap niet waar jij het lef vandaan haalt om mij links te noemen ^^, ben liberaal![]()
ik snap niet waar jij het lef vandaan haalt om mij links te noemen ^^, ben liberaal
gaan we terug naar het jaar waarin de pastoor besliste wat wel en wat niet mocht?
ik snap echt niet waar jij al deze informatie haalt? btw vrijgevochten betekent nog niet dat ze alles nken wat los en vastzit, vrijgevochten betekent dat ze hetzelfde mogen als mannen.
maar: wat dan met al die cubaanse mannen die 1420141 vrouwen hebben en 517144243684 kinderen ?
Hoeveel scheidingen en geestelijk verkrachte kinderen heeft de vrijgevochten man opgeleverd? Papa die met 35351 andere vrouwen doet of de secretaresse ?
wat mij het meeste stoort is dat je vrouwen specifiek aanvalt, waarom kan je het niet gewoon over de mens hebben?
en ik heb medelijden met welke vrouw jij koopt, volgens mij hebben ze het beter waar ze nu zitten

Dan ben ik maar politiek incorrect. Mijn Aziatisch importbruidje is heeel liev jegens mij en ik ook jegens haar, de perfecte match in mijn leven! Hoef niet bang te zijn dat ze ervandoor gaat met mijn baas want die krijgt ze niet te zien, ze is al blij met wat eten
We zijn zorgzaam voor elkaar tot de dood ons scheidt, en niet mijn/haar baas !![]()

Geef de schuld maar aan de mannen, het is altijd de man, want die zijn altijd dom en slecht en vrouwen zijn heilige godinnen die nooit wat verkeerds doen (lijken niet menselijk, toch?)
Linkse onzin uitgekraamd door tuinbroeken, eeuwenlang, en die maar door de strot van vrijdenkers geduwd moet worden en wie het er niet mee eens is is politiek incorrect!
Dan ben ik maar politiek incorrect. Mijn Aziatisch importbruidje is heeel liev jegens mij en ik ook jegens haar, de perfecte match in mijn leven! Hoef niet bang te zijn dat ze ervandoor gaat met mijn baas want die krijgt ze niet te zien, ze is al blij met wat eten
We zijn zorgzaam voor elkaar tot de dood ons scheidt, en niet mijn/haar baas !
Mochten de tuinbroeken haar vrije keus een onderdrukking noemen, dan rot ik wel op en ga in Japan wonen. Daar leven ze in de toekomst.