silvervince
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Terechte reacties. Een hoerr is een hoerr. Je kan haar sl*t noemen, prostituee, vrouw van lichte zeden, secretaresse, dame die bij dr baas blijft voor nawerkse activiteiten, je zus of je vriendin...
een hoerr is een hoerr.
We hoeven niets aan te trekken van linkse geitenwollensokken en tuinbroeken die claimen dat de vrije vrouw een losbandige vrouw is die het met alles en iedereen MOET doen. Links Nederland wilt vrouwen vergelijken met dieren, die doen het ook met alles.
Vrouwen die het met alles en iedereen doen leven nog in de prehistorie en als ze het voor geld, promotie of breezer doen kunnen ze enkel hoerr worden genoemd, wat politiek correcten ook beweren.
h**ren die nooit hun vent verwennen omdat ze het enkel doen met hun baas en collega's, hoeveel scheidingen zijn hieruit al ontstaan? En dan maar claimen dat het aan de hardwerkende man ligt. Kinderen die hieruit helemaal de t*fus worden, erger dan de inteeltmigranten uit Roemenie die mij blijven sms-en dat ik ze terug moet bellen.
We hebben al genoeg aids en andere breezerziektes in dit land zonder dat hierbij ook nog eens respect voor moet worden getoond.
En ik vond het maar raar dat mijn buurman een importbruid uit Thailand heeft gehaald (JA, ze is meerderjarig voor linkse gedachten!). Die weten wat respect is en je kan erop vertrouwen dat je je hele leven met haar kan blijven, ipv dat ze ervandoor gaat met je baas terwijl je opgescheept zit met zijn kinderen waarvan ze nog steeds claimt dat ze op jouw naam staan (en er nog allimentatie voor vraagt ook). Trouwens, allimentatie of prostitutie, is dat niet een en hetzelfde? Zou beiden verboden moeten worden, ga maar werken als je zo graag gezinnen wilt ontwrichten.
FOUTVrouwen die het met alles en iedereen doen leven nog in de prehistorie
FOUT
Moslims leven nog in de prehistorie. Laten we nou niet de dingen omdraaien.
Wat boeit mij nou wat moslims doen.
Wel goed dat ze vrouwen niet losbandig als dieren laten worden en er vrijwel geen geslachtsziektes heersen in moslimlanden, op indonesie en marokko na (maar dat zijn ook achterlijke landen vol inteelt en coïtustoerisme).
99% van de vrouwen hier zijn h**ren. Al sinds de tijd dat ik als klein juppie bij de Albert Heijn werkte deden ze het al met de baas om hogerop te komen, terwijl hun man maar zijn bek moest houden, thuis voor de kinderen moest oppassen en moest koken voor haar, want anders zou ze naar linkse mannenhatende organisaties stappen en hem kapotallimenteren. Bij de Albert Heijn doen ze het zelfs!
Geen wonder dat steeds meer mannen hun heil zoeken bij Aziatische importbruiden.

Jammer dat je je eigen mening als waarheid aanziet.Leuk he, iemand die een ongezouten mening durft te geven
Eindelijk iemand die zijn vrije woord gebruikt voor politieke incorrectheid!
Eindelijk iemand die zijn vrije woord gebruikt voor politieke incorrectheid!

Jammer dat je je eigen mening als waarheid aanziet.
Wat zijn overigens je bronnen waarmee je je schrijfsel kan onderbouwen?
De verlichting is nabij mensen, groot denker "melkisgoed" is onze nieuwe verlosser met zijn eindeloze wijsheid!
Fantaseer je trouwens nog steeds over een 'project' in Japan of?

Kan best zijn maar wat zijn je bronnen waarmee je je schrijfsel kan onderbouwen?Een groot netwerk van multiculti in tientallen landen en een boel levenservaring.
en natuurlijk mijn gezonde verstand die onderscheiding kan maken tussen feiten en sprookjes en alle ongein wat er tussenin zit en door de linkse media gepresenteerd wordt als waarheid.
21 en een boel levenservaring, Melkisgoed is Big in Japan.

Kan best zijn maar wat zijn je bronnen waarmee je je schrijfsel kan onderbouwen?
Wat boeit mij nou wat moslims doen.
Wel goed dat ze vrouwen niet losbandig als dieren laten worden en er vrijwel geen geslachtsziektes heersen in moslimlanden, op indonesie en marokko na (maar dat zijn ook achterlijke landen vol inteelt en coïtustoerisme).
99% van de vrouwen hier zijn h**ren. Al sinds de tijd dat ik als klein juppie bij de Albert Heijn werkte deden ze het al met de baas om hogerop te komen, terwijl hun man maar zijn bek moest houden, thuis voor de kinderen moest oppassen en moest koken voor haar, want anders zou ze naar linkse mannenhatende organisaties stappen en hem kapotallimenteren. Bij de Albert Heijn doen ze het zelfs!
Geen wonder dat steeds meer mannen hun heil zoeken bij Aziatische importbruiden.
Een voorbeeld als deze:
1 op de 7 vrouwen zou coïtus met de baas hebben [Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar] woensdag, 04 maart 2009 12:52 Uit onderzoek van het blad Vrouw is gebleken dat 1 op de 7 vrouwen met de baas naar bed wilt, áls dit een promotie oplevert. 1 Op de 7!!! Dat is best veel. Als ik dus in de kroeg zit en eens om mij heen kijk, dan zijn daar al zeker 10 vrouwen die wel coïtus met de baas zouden willen hebben. En dan is het alleen nog een kwestie van je afvragen wie dat zouden kunnen zijn.
De kans is groot dat je er naast gokt, want meestal zijn het juist de mensen waarvan je het niet verwacht. En dan ga ik me weer afvragen of mensen het van mij zouden verwachten, en dus zouden kunnen gaan denken dat ik dat ook zou doen….. Gelukkig weten de meeste mensen om mij heen wel hoe mijn vorige baas er uitziet dus.. En geloof me, dat die ooit een vrouw heeft gevonden mag gerust een wonder genoemd worden. Maar goed, wat is er gebeurd met jezelf op professioneel vlak bewijzen? Mij lijkt dat een ieder, zichzelf respecterende vrouw, liever laat ze wat ze in huis heeft kwa professionaliteit om een promotie te bemachtigen dan laten zien wat ze op een andere manier in huis heeft. Ach ja, wie ben ik?
[Link niet meer beschikbaar]
Ik heb ook nog eens gelezen en uit gesprekken met artsen vernomen dat tussen de 1 en 7-10 kinderen hier de onjuiste vader heeft.
Nogmaals:
1 op de 7!
Hoeveel vrouwen geven toe dat ze het met de baas doen (exclusief de driekwart die het niet toegeeft)
1 op de 7!
Ziet iemand al een link? Waarom willen vrouwen uberhaupt werken, als ze een vent hebben die voor het geld zorgt? Verveling? Ga naar een sportclub. Het liefst zou ik ook de hele dag willen slapen maar ik moet nou eenmaal de uitkeringen betalen van luie linksen. Financiele onafhankelijkheid? Hoezo, willen vrouwen na een jaartje al weg bij hun vent (naar hun baas en hen opzadelen met kinderen die niet eens van hem zijn)? Hoeveel wezen en vaderlozen zijn hieruit al ontstaan?
Enkel een vrijdenker denkt hierover na!
goed voor jouw Bedankt voor deze ene bron. 1 op 7 is geen 99%. En die 1 op 7 zou het doen voor promotie dus ze heeft het nog niet gedaan. In jouw ander schrijfsel zeg je dus dat een kassierster haar baas zou afzuigen om van kassa 1 naar kassa 2 te kunnen gaan want veel promotie valt er niet te rapen in een supermarkt.

Bedankt voor deze ene bron. 1 op 7 is geen 99%. En die 1 op 7 zou het doen voor promotie dus ze heeft het nog niet gedaan. In jouw ander schrijfsel zeg je dus dat een kassierster haar baas zou afzuigen om van kassa 1 naar kassa 2 te kunnen gaan want veel promotie valt er niet te rapen in een supermarkt.
En hoe zit het dan met je moeder? Eventuele zus(sen) ? Je liefje? Allemaal hoertjes?
Waarom een vrouw werkt? Sta jij wel in voor je eigen levensonderhoud? Ik denk van niet want dan zou je weten dat je net rond komt met 1 loon en dan moet je je niets extra veroorloven. Helemaal niets....
Vrouwenhater (een keertje belazerd of iets dergelijks?) en negatieve ervaring met buitenlanders (waarom heb je eigenlijk destijds dat jankverhaal direct na je posting weer verwijderd?) en je veranderd zomaar in een halve gare fantasierijke schuimbekkert zonder enig besef voor realiteit en gevoel voor zelfreflectie. Voorspelbaar patroon, maar iets dat je veel terugziet bij de wat geestelijk zwakkeren onder ons.
iedereen is vrij te beslissen wat hij zelf doet en laat. Het beeld dat jij hier neerzet wordt ook door de mannen gedaan. Want de man neuk de secretaresse vanwie haar man thuis zit.
Als je als man dan rustig thuis zit en voor de kinderen zorgt is dat jouw keuze ^^.
ben jij een vrouwenhater of zo ? ik spreek liever over persoon dan man/vrouw want we zijn gelijk ^^
Ikzelf zou een pistool in haar knieholte duwen en de trekker overhalen als mijn partner dit met mij doet. Dan enlisten in het franse vreemdelingenlegioen en 5j later terug komen (als ik het overleef) als Jean-piere (wil dan wel zon frans snorretje laten groeien) !!
Bedankt voor deze ene bron. 1 op 7 is geen 99%. En die 1 op 7 zou het doen voor promotie dus ze heeft het nog niet gedaan. In jouw ander schrijfsel zeg je dus dat een kassierster haar baas zou afzuigen om van kassa 1 naar kassa 2 te kunnen gaan want veel promotie valt er niet te rapen in een supermarkt.
En hoe zit het dan met je moeder? Eventuele zus(sen) ? Je liefje? Allemaal hoertjes?
Waarom een vrouw werkt? Sta jij wel in voor je eigen levensonderhoud? Ik denk van niet want dan zou je weten dat je net rond komt met 1 loon en dan moet je je niets extra veroorloven. Helemaal niets....