XXL Nutrition

Stukjes uit m'n leven geplukt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb wel doelen, werk zoeken en terug trainen...

Je werkt toch? 6 maanden opzeg termijn. Stop je? ben je een loser.
Werk je er nog steeds? Is dit verhaal onzin.

De tekst die hier staat is gewoon een verkapte versie van een songtekst.
Aandacht nodig?

Ik kin wol jankuh.

Et libben is wast er self van makkest, do hast er net volle van makke.

Mischien even naar de psychiater. (srs)

Misschien moet je gewoon een **** minder geven om alles en iedereen lekker in de stront laten zakken.

Het boeid toch niet wat mensen denken, er is altijd wel iemand met een mening die anders is dan die van jouw.

Heb schijt aan mensen, neem een hond, die is er altijd voor je ;)
Of word moslim, heb je meteen miljoenen broeders en zusters en een vrouw indien gewenst :P

Verman jezelf kerel, dat gaat je het verst brengen..
Waar je niet dood van gaat wordt je alleen maar sterker van uiteindelijk.
Het leven is een leer proces, kritiek van andere moet je niet zo zwaar laten wegen.
Werk aan jezelf in de sportschool en misschien een psycholoog?
Ik leid ook geen leven die ik zou willen of voor ogen had/heb.
Maak er het beste van.

Adiosz!

Wat een slap geouwehoer zeg. Word eens een vent en kap met jezelf zielig vinden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het kan geen kwaad om eens een psycholoog op te zoeken, want het zit precies wel wat dieper dan je gewoon eens shitty voelen. Een psycholoog is in de eerste plaats een objectieve gesprekspartner, dus hoef je niet 'bang' voor te zijn.

Jezelf eens resetten kan ook wonderen doen; even niets meer doen dan het broodnodige en wat je graag doet. Geen overbodige stress.

Wel een risico om je hier kwetsbaar op te stellen, dude. Je gooit jezelf wat voor de wolven, maar het toont dat je wel naar hulp op zoek bent.

Zoek een goede psycholoog.

Anders blijft je de rest van je leven een loser.

Succes.

veel zelfmedelijden, doe er iets aan!;)
Yep, geef jezelf een schop onder je reet, er zijn maar weinig mensen die in een gespreid bedje terecht komen. Je lijkt overigens van iedereen te verwachten dat ze precies naar jouw hand reageren..je kunt niet verwachten dat mensen je constant schouderklopjes geven, probeer door het negatieve heen te zien...stop looking into the pitch black.

Het kan geen kwaad om eens een psycholoog op te zoeken, want het zit precies wel wat dieper dan je gewoon eens shitty voelen. Een psycholoog is in de eerste plaats een objectieve gesprekspartner, dus hoef je niet 'bang' voor te zijn.

Jezelf eens resetten kan ook wonderen doen; even niets meer doen dan het broodnodige en wat je graag doet. Geen overbodige stress.

Wel een risico om je hier kwetsbaar op te stellen, dude. Je gooit jezelf wat voor de wolven, maar het toont dat je wel naar hulp op zoek bent.

Ik dacht eerst dat het om een troll actie ging, was dat even een teleurstelling toen ik op 'spoiler' klikte.

Dat wat jij hebt kan je overal hebben.
Zoals anderen al hebben gezegd zoek een groep waar ze je karakter appreciëren.
Of pas je karakter/manier van denken aan.

Hard werken en passief zijn gaat je niet gelukkiger maken.
Je gaat in een viceuze circel terecht komen waar mensen het vanzelfsprekend vinden dat je jezelf kapot werkt.

Mensen kunnen beïnvloeden is veel belangrijker voor succes.
Cursus assertiviteit zou beter op zijn plaats zijn. Leren praten is belangrijker dan alles te negeren.

Je hebt gwn dik minderwaardigheidsgevoel. Alles wat mensen doen en zeggen daar reken je jezelf op af.

Je hebt gwn dik minderwaardigheidsgevoel. Alles wat mensen doen en zeggen daar reken je jezelf op af.

+1 meningen zijn maar meningen, vraag je eens af waarom iedereen op je kop zit te vitten. Niet omdat je niet zou deugen, Genoeg mensen die niet deugen maar waar niemand iets op zegt of durft zeggen, net omdat ze assertief genoeg zijn om van zich af te bijten en niet omdat ze geliefd zijn door de hele wereld.
De wereld is ook geen strijd tussen goeie en slechte mensen maar tussen sterke en zwakke. En Psychische kracht is iets dat iedereen kan opbouwen met genoeg motivatie.

Je moet jezelf niet veranderen omwille van anderen, iedereen heeft zijn eigen standaard, dus leef ook volgens je eigen standaard, wees authentiek, Probeer gewoon je eigen wil zo hard mogelijk op anderen te drukken (zij proberen het nl ook bij jou), zodat het hen niet lukt.

Laatst bewerkt:
Was jij niet die kerel die 8 pagina jank verhalen schreef nadat zijn vriendin het uitmaakte lol????????

Beetje respect mag.

kelso-burn.jpg

Ik heb ook zoiets als jij gehad, geen vrienden, denken dat je alleen bent enz. Tot ik ging nadenken waar het aan kon liggen en kwam ik tot de conclusie dat het aan mezelf lag. Ben toen veel opener geworden en socialer en zit nu veel lekkerder in me vel. Je moet gewoon net zoals er meer zeggen in dit forum andere dingen gaan ondernemen en dan zal het vast beter gaan. Succes man :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven