XXL Nutrition

Sue goes on

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.541
Thanxs Kwarrekie!
Leuke dag gister!!!

Ga vanaf nu in m'n contestlog verder...

Dankje Sue

Jij ook heel veel succes gewenst!!:)

• Like
Waarderingen: Sue
Ik ben trots op je Sue :D. Echt respect meid, meer valt er niet over te zeggen.

Keiharde discipline, volharding en dan nog het zelfvertrouwen om een wedstrijd mee te doen.

Petje af :).

• Like
  • #1.545
Ik ben trots op je Sue :D. Echt respect meid, meer valt er niet over te zeggen.

Keiharde discipline, volharding en dan nog het zelfvertrouwen om een wedstrijd mee te doen.

Petje af :).

Sorry Bearelly, beetje late reactie, was in de contesthoek :p Maar nog bedankt!!!!! Dat is ook wat ik probeer vol te houden, en nu toe te werken naar april, wedstrijd BF (weet nog niet welke, moet ik nog in verdiepen :p)

Dus, ik pak de draad weer op in mijn "oude" log.

Vandaag ook overgestapt naar nieuwe gym, bodies in Charlois. Is wel goed dat die knoop is doorgehakt!

Weer naar de andere log, met een nieuwe sportscfhool.. Nou nou, zet `m op zou ik zeggen :D

• Like
Waarom een nieuwe gym?
Was de vorige niet goed genoeg? Je ziet er anders uit om door een ringetje te halen

Ja veel succes met je doelen!

Wij gaan wel door in je Log, maarre waar ben jij...???

Verdwaald in haar nieuwe gym
hoehoe waar is hier het krachthok???

• #1.552
Waarom een nieuwe gym?
Was de vorige niet goed genoeg? Je ziet er anders uit om door een ringetje te halen
Vorige waren steeds veranderingen... waar ik dan steeds erg aan moet wennen... en nu weer. Dus ben weer terug bij oude vertrouwde stekkie. Oma zit ook bij Bodies, maar dan andere locatie, dus nu kan ik gemakkelijk af en toe daar naar toe (als het me lukt om daar te komen (lang verhaal:o))
Wij gaan wel door in je Log, maarre waar ben jij...???
oh sorry... ik moet even wennen... aan waar ik ben... :p
Verdwaald in haar nieuwe gym
hoehoe waar is hier het krachthok???
Hahaha, ik zit nu achter de studieboeken... hierooooo!!!
:D Ze vind het er zo leuk, dat ze niet meer weg wil joh.
Ja... rare verslaving he...

Vanmorgen getraind... even de dingen die er soms bij inschieten, en buik, daarna 40 minuten cardio. En toen kwam ik thuis en lag de grote dikke map weer op mij te wachten... zucht... nog 3 weken studeren....:p

Studie, het houd je jong he ;)

• #1.554
Hahaha, ja behalve op dagen dat ik laag in KH zit... dan voel ik me een demente bejaarde :p

Grappig, ik merk nu ik weer terug ben op de oude sportschool hoezeer ik vooruit ben gegaan... letterlijk qua gewichten. Ik weet nog hoeveel ik op de apparaten gooide of welke db's ik pakte...
Maar ik merk ook dat ik anders ben gaan trainen, realisseer ik me nu...
Voorheen deed ik gewoon setjes volgens schema... nou was ik voor een vrouw wel fanatiek, maar ik bleef wel netjes, ging de grensen niet snel over... en vond benen een ramp, sloeg ik liefst over...
Nu train ik juist naar grensen toe, om ze vooral over te gaan... ik let veel meer op techniek, en probeer regelmatig zwaarder te gaan... ik train mezelf meer dan vroeger veel meer stuk, tot het naadje... ben BB meer gan begrijpen, welke oefeningen, voeding, techniek, en vooral waar mijn lijf goed op reageert...

Dus... dat voelt goed!

Dat gevoel komt me bekend voor.
Ik hoef maar even afgeleid te zijn en vergeet voor de verandering weer wat. :roflol:

Klink goed dat je merkt dat je kwa alles verbetert bent.
Er valt ook zoveel te leren en dat maakt het ook leuker vind ik.
Voor me gevoel is dit de sport waar je het meest van kan leren.

• #1.556
Merk ook dat sommige apparaten net een andere hoek hebben, waardoor ik ook een beetje moet uitkijken... Bewegingsbaan is net effe anders, toch zelfde gewichten pakken... en au!!! :P

DAG 1....

Nouja... dag 1.... een halve dag... gister om half 12 nog een halve... over de gehele dag... misschien een stuk of 8... En zo achterlijk benauwd, zuurstof tekort, overduidelijk: moe, geen energie, kortademig... en toch gewoon doorgaan... want ik had er toch minder dan normaal op... En toen om half 12 die laatste halve... waarvan ik op dat moment nog niet wist dat het de laatste was... Hij moest gewoon uit, ik kon niet meer... Hijgend naar boven gelopen... Ik denk, nu ben je echt gek als je hiermee doorgaat!!!

Dus het is dag 1, en ik ben een halve dag gestopt. Ik kies voor de cold turkey, evt nicotinepleisters... maar ben bang dat ik daar knettermisselijk van wordt (werd ik eerder wel van kauwgom). In ieder geval ga ik zoethout halen... zorgen voor genoeg bezigheden... veel water drinken... Laat het stuiteren maar beginnen. Hoop dat ik snel weer meer lucht en energie heb... weer kan ruiken...

:D:D:D

---------- Toegevoegd om 15:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:04 ----------

En ja... ik ben als de dood dat ik aankom... dus heel strak aan mijn schema vasthouden... en de schade beperken. Hoop ik!

Meeste mensen komen niet aan door te stoppen met roken, maar door te beginnen met snaaien ;)

Goed dat je stopt meid! If you need any help.. geef maar een gil!

Veranderen van gym is zo slecht nog niet,haha. Ik heb hetzelfde: veel oefeningen voelen nu anders aan en door andere indeling, andere machines, andere gewichten is de sleur gelukkig ook weer helemaal weg.
Ik ga denk ik gewoon elke jaar veranderen van gym:D

Enne goed dat je gestopt met roken bent!!:DIn plaats van eten moet je jezelf gewoon afleiden en belonen met bijvoorbeeld goeie dvd, nieuw tijdschrift, gezichtmaskertje.....En als je iets aankomt, toch ook geen probleem; kan je extra hard knallen met de gewichten:), en daarna als afleiding lekker veel cardioen;)

Goedzo Sue.. dacht kom ook maar weer eens kijken.

Jaren geleden ook gestopt.
Een ramp als je er aan begint maar als je echt wil dan kan je het makkelijk
Meeste mensen willen eigenlijk niet stoppen en dan lukt het ook niet
Wat een veranderingen allemaal Sue ;)

Terug
Naar boven