Sue
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer Rob, ik sta er al langer op

Ik ben trots op je Sue. Echt respect meid, meer valt er niet over te zeggen.
Keiharde discipline, volharding en dan nog het zelfvertrouwen om een wedstrijd mee te doen.
Petje af.
Maar nog bedankt!!!!! Dat is ook wat ik probeer vol te houden, en nu toe te werken naar april, wedstrijd BF (weet nog niet welke, moet ik nog in verdiepen
)Verdwaald in haar nieuwe gym
hoehoe waar is hier het krachthok![]()
Ze vind het er zo leuk, dat ze niet meer weg wil joh.Vorige waren steeds veranderingen... waar ik dan steeds erg aan moet wennen... en nu weer. Dus ben weer terug bij oude vertrouwde stekkie. Oma zit ook bij Bodies, maar dan andere locatie, dus nu kan ik gemakkelijk af en toe daar naar toe (als het me lukt om daar te komen (lang verhaalWaarom een nieuwe gym?
Was de vorige niet goed genoeg? Je ziet er anders uit om door een ringetje te halen
))oh sorry... ik moet even wennen... aan waar ik ben...Wij gaan wel door in je Log, maarre waar ben jij...![]()

Hahaha, ik zit nu achter de studieboeken... hierooooo!!!Verdwaald in haar nieuwe gym
hoehoe waar is hier het krachthok![]()
Ja... rare verslaving he...Ze vind het er zo leuk, dat ze niet meer weg wil joh.

Hahaha, ja behalve op dagen dat ik laag in KH zit... dan voel ik me een demente bejaarde

In plaats van eten moet je jezelf gewoon afleiden en belonen met bijvoorbeeld goeie dvd, nieuw tijdschrift, gezichtmaskertje.....En als je iets aankomt, toch ook geen probleem; kan je extra hard knallen met de gewichten
, en daarna als afleiding lekker veel cardioen