XXL Nutrition

SUpeR lichaam met foto's !!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

borntotrain

Cool Novice
Waardering
0
helloo allemaal!

ik zit er echt een hele tijd mee, ben al 2 maanden bezig met ongv. 3 reps van 10-15 herhalingen per oefenig met ong. 10 kilo per onderdeel (dit is ff globaal hoor niet precies)

DIT IS MIJN DOEL [afbeelding niet meer beschikbaar] en [Afbeelding niet meer beschikbaar]
(zie er een beetje in verhouding zo uit als laatste plaatje, alleen de spieren zie je niet zo duidelijk en is niet zo strak en heb een beetje bredere buik en heupen )

DUs wél
-een zandloperfiguur
-mooie stevige borsten
-licht gespierrd lichaam
-ronde billen en mooie benen
-slanke taille
-strak sexy lichaam :)

géén :
-niet te breed worden, uit verhouding raken
-té veel spieren die zichbaar zijn
-geen te brede schouders in verhouding met onderkant
-geen kleine strakke mannen billen
-geen verdwenen borsten
-geen dikke bole buik, verdwenen borsten en dikke benen als dit plaatje :eek: ->
fitness.jpg

nu is mijn vraag om te krijgen wat ik wil! wat moet ik doen ?

* licht gewicht en veel herhaling

OFFF

*juist zware gewichten gebruiken en weinig reps doen ? dus voor zwaar trainen ?

*wanneer kan ik resultaat zien denken jullie ongeveer ?
alvast bedankt !!!!!!

geen plaatjes te zien

je wilt er als een gele kikker uit zien?

kwaak kwaak kwaak ....:nope:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
nu zit mijn topic fol met kikkers :( blehh..heb uiteindelijk de fotos gezet maar de reacties hebben de hele pagina al verspest :P

kunnen die niet verwijderd worden zodat de reacties op mijn -dit-keer-gelukte-foto-erop-zet-ding kan komen :D :D :D

Je wilt gewoon een lekker lichaam...mmm i like that!

Nou eerst maar eens wat foto's van jezelf in bikini ofzo zodat we kunnen kijken waar er gesleuteld moet worden.

Je wilt gewoon een lekker lichaam...mmm i like that!

Nou eerst maar eens wat foto's van jezelf in bikini ofzo zodat we kunnen kijken waar er gesleuteld moet worden.

haha yeah i like it too :P maar hebben zij ook zwaar getraind dus zware gewichten ??? om dit te krijgen of is het meer fitnes met wwat minder zwaardere gewichten en veel herhaling ??????

ps: ben wel wat breder dan deze dames.. en minder strak maar wel nogsteeds in verhouding :) wil alleen Net zo strak en slank taille etc.

Die laatste foto gaat nergens over. Heeft zij getraind? Niet te zien. Die bovenste drie..:meal:

Squats, squats & squats. Maar je kan ook wat foto's van jezelf posten als je wilt, verlicht ons.

haha yeah i like it too :P maar hebben zij ook zwaar getraind dus zware gewichten ??? om dit te krijgen of is het meer fitnes met wwat minder zwaardere gewichten en veel herhaling ??????

ps: ben wel wat breder dan deze dames.. en minder strak maar wel nogsteeds in verhouding :) wil alleen Net zo strak en slank taille etc.
Cardio + squats.

moet ik alleen maar squatten :S

ik wil een strak lichaam over mijn heel body marre squat is toch allen voor benen en billen ?????:)

enneh moet ik zwaar gaan of minder zwaar met veel herhaling? ik zij al ben wat breder en door veel zwaar te trainen wil ik niet breder worden.. juist zo mooi slank en gespierd als die plaatjes

ps: die laatste foto stond ergens :s maar vond het echt nie mooi billen en benen etc.... dat komt toch niet door te veel squatten he :eek::eek::eek::eek::eek: dat motten we niej hebbe :P

moet ik alleen maar squatten :S

ik wil een strak lichaam over mijn heel body marre squat is toch allen voor benen en billen ?????:)

enneh moet ik zwaar gaan of minder zwaar met veel herhaling? ik zij al ben wat breder en door veel zwaar te trainen wil ik niet breder worden.. juist zo mooi slank en gespierd als die plaatjes

ps: die laatste foto stond ergens :s maar vond het echt nie mooi billen en benen etc.... dat komt toch niet door te veel squatten he :eek::eek::eek::eek::eek: dat motten we niej hebbe :P
Die laatste vrouw heeft helemaal nooit goed getrained of is net begonnen.

Squats = billen, buikspieren en bovenbenen. 3 beste dingen aan een vrouw.
Strak word je door een laag VP te hebben = cardioen.

Dit krijg je door squatten: [afbeelding niet meer beschikbaar]

Die laatste vrouw heeft helemaal nooit goed getrained of is net begonnen.

Squats = billen, buikspieren en bovenbenen. 3 beste dingen aan een vrouw.
Strak word je door een laag VP te hebben = cardioen.

]

hebben die plaatjes van mij dan alleen gesquat ??? moet ik op de sportschool alleen squatten ? maar zij hebben ook een slanke taille etc..
ja dat laatste , dagt ik dat dat zou komen juist door te veel squatten waardoor je dikke benen krijgt ???

ps: wordt je niet breed door squaten ?

Vrouwen worden sowieso niet snel breed. Of de vrouwen op jouw foto's alleen gesquat, al dan niet getraint hebben is moeilijk te zeggen.

Bij squats (met name fullsquats) spreek je een graat deel van je lichaam aan: niet alleen je benen en billen, maar ook buikspieren en een deel van je rugspieren. De squat is gewoon een van de belangijkste oefeningen die er zijn ongeacht je doel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven