XXL Nutrition

SUpeR lichaam met foto's !!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet bang zijn dat je te snel breed wordt!
Zo hard gaat dat niet bij dames.
voor ''strakker worden'' kan je zoals eerder gezegd gaan cardioen en goed op je voeding letten. Ik weet niet of je op dit moment een eetschema hebt en hoe die eruit ziet?
Qua trainen moet je niet alleen maar squatten, maar gewoon heel je lichaam trainen. Squat is wel een hele goede oefening om in je schema op te nemen ;)

• Topic Starter Topic Starter
ahhaa okey ,

maar moet ik dan zwaar squatten of eerst met licht gewicht en veel herhalingen beginnen zodat ik daar wat strakker wordt, en later met zwaar beginnen zodat ik dus in dat gebied mijn spieren ga vergroten..

ps: zijn er soortgelijke oefeningen die ik kan doen , dus die op de squats lijken? oftewel dezelfde delen trainen ?????

als je gaat beginnen met trainen moet je sowieso alles rustig opbouwen.
als je te snel te zwaar gaat kan je blessures riskeren.
misschien een idee om in de trainingsschema sectie te kijken op dit forum?

Niet bang zijn dat je te snel breed wordt!
Zo hard gaat dat niet bij dames.
voor ''strakker worden'' kan je zoals eerder gezegd gaan cardioen en goed op je voeding letten. Ik weet niet of je op dit moment een eetschema hebt en hoe die eruit ziet?
Qua trainen moet je niet alleen maar squatten, maar gewoon heel je lichaam trainen. Squat is wel een hele goede oefening om in je schema op te nemen ;)

nope ik heb geen eetschema eigenlijk...zou je misxhien een voorbeeld je kunnen geven.. is het schema echt =weinig eten ???

mijn hele lichaam trainen ; moet ik dat gelijk zwaar doen dus bijv gelijk 20 kilo ineenkeer, of bijv. 10 keer 8 kilo (is maar een heel algemeen voorbeeld)

want door te fitnessen ga ik zeker brdere worden oftewel spieren kweken..en door cardioen afslanken.... drm moet ik dan bij mijn hele lichaam trainen ; zwaar , of licht en veel doen ?

met zwaar bedoel ik dus, voor duidelijkheid

of ik bijv met fitness.. ( strakker te worden en ietsje gespierd..)

bijv beginnen met 20 kilo
of juist met 8 kilo endat 10 keer herhalen dus minder gewciht en veel herhaling..

want denk steeds hoe zwaarder je tilt of traint.. hoe breder (ik bedoel grotere spieren je krijgt )? zit ik fout :(?

Wij kunnen niet voor jou oordelen wat zwaar voor jou is.

Ga nu maar eens gewoon trainen en wees niet bang dat je gelijk een reus wordt.
We zijn hier niet voor niets jaren bezig om een grote fysiek te krijgen en jij gaat dat zeker even in een paar maanden doen.

Jij bent bang dat je in een half jaar tijd een beest van een vrouw bent. Geloof ons en een hoop ecto's om je heen nu maar: Dat gebeurt niet.
Als je gewoon lekker krachttraining gaat doen, bijv. 3x per week en je pakt er nog 2x cardio bij, dan zie je er over twee jaar misschien uit zoals die dames op de eerste 2 foto's. (Hangt natuurlijk ook wel af van je beginfysiek).

ok jongens hardstikke bedankt voor jullie reacties

ik vraag me dus eigenlijk af.. wat voor mij dus goed is!

ik bedoel moet ik meer reps en meer herhalingen doen?
of juist minder herhalingen en reps en zwaarder gewichten nemen?

want ik ben oke niet echt vetloos, en ben bang dat er grote spieren onder mijn vet creeer waardoor ik er dikker uit ga zien.. (ik ben niet dik ofzo hoor, maar die vethoopjes dat j wel hebt :rolleyes: ben niet super slank drm)

en raden jullie me aan fullbody te doen (is dat krachttraining) of specifieke delen trainen????

Ik kan me geloof ik een topic van jou herinneren van enkele maanden geleden, waarin je ook steeds vroeg naar veel reps, laag gewicht / weinig reps, veel gewicht.
Volgens mij werd je toen geadviseerd om toch wat meer gewicht te pakken.

even een vraagje, ben je lid bij een sportschool of train je thuis? :)

ok jongens hardstikke bedankt voor jullie reacties

ik vraag me dus eigenlijk af.. wat voor mij dus goed is!

ik bedoel moet ik meer reps en meer herhalingen doen?
of juist minder herhalingen en reps en zwaarder gewichten nemen?

want ik ben oke niet echt vetloos, en ben bang dat er grote spieren onder mijn vet creeer waardoor ik er dikker uit ga zien.. (ik ben niet dik ofzo hoor, maar die vethoopjes dat j wel hebt :rolleyes: ben niet super slank drm)

en raden jullie me aan fullbody te doen (is dat krachttraining) of specifieke delen trainen????

Het beste wat je kan doen (mits je nog niet sportschool ingeschreven staat) is samen met een sportinstructeur een traingsschema opstellen die aansluit bij jouw doelen... Hij of zij kan dan samen met jou een strak voedings en traingsschema opstellen die je zal helpen om je doelen te realiseren... Je kan hier natuurlijk een beeld krijgen van de verschillende methoden (sguatten, trainen met dumbbells enz..) maar iedereen is "uniek" en heeft naar mijn mening een individueel schema nodig...

Succes met het behalen van je doelen ;)

254womentrainingtable.gif

ik heb 2 maanden getraind maar dus niet zwaar enzo,,,eerst thuis daarna sportschoooll..maar ben afgehaakt omdat ik steed vragen in mijn hoofd had en die gasten daaro kon k niets vrage..want wast tochdaarna weervergete..her is t allemaal dudelijker etc ..vandaarrrr en inderdaad ben dus nogsteedsnie uit met die herhalingen...

moet ik om zoeen resultaat te boeken , veel gewicht pakken ???? (gaat er dan geen massa ontstaan, die meiden zijn heel slank )
of juist veel herhaling doen met weinig gewciht (om strak maar minder groot te worden)

dat bedoelde ik

trouwens samira thnx met je succes wensen :) maar ik kan moeilijk tegen die instructeurs daar uitleggen: ik wil zoeen lichaam als dat plaatje en sexy strak etc,,,,,, dat durf ik echt nie, maar hier kan je een topic starten..allemaal mensen die je wille helpen, mensen meet verschillende ervaringen..en je kant tenminste tonen en discusieren wat je doelen zijn d.m.v een plaatje bijv.

over het plaatje: strik er om heen en meenemen niks meer aan doen :D

Alle oefeningen doen die je moet doen en niet piepen als de meeste dames dat het te zwaar is, kan ik niet of dan krijg ik teveel spieren. Dat gaat niet werken. Goed eten, cardio sport rust en belangrijkste plezier in het trainen houden.

Bang om hulk te worden hoef je niet te zijn gebeurd hoogstwaarschijnlijk toch niet of je moet mega aanleg hebben.

Verders als je zelf al een goed figuur heb dan zie je dat veranderen als je oefeningen doet voor een langere tijd. Dit gaat niet 1 2 3. Daarvoor heb je spiegels in de sportschool en @home. Leg de lat hoger elke keer als het kan en ga voor de goals die jij jezelf hebt opgelegd.

Handy: begin foto maken (dan kan je de veranderingen zien.)

Oja: ga naar een goeie sportschool waar je echt kan trainen. Niet zo'n half bakken fitnis tent waar ze alleen maar rondlopen, barhangen, proberen mooi te zijn en blij te zijn lid te zijn van die 1ne hippe nieuwe fitnis tent voor status ....blabla met van die nep instructeurs gege. Zo dat moest er even uit ;).

Die laatste vrouw heeft helemaal nooit goed getrained of is net begonnen.

Squats = billen, buikspieren en bovenbenen. 3 beste dingen aan een vrouw.
Strak word je door een laag VP te hebben = cardioen.

Dit krijg je door squatten: [afbeelding niet meer beschikbaar]

Er is zowiezo niet in te schatten door ons of jij de fysieke aanleg heb om je doelen te halen.. Begin nou maar met kleinere doelen en begin nou maar met trainen en kijk dan over een paar maanden hoe of wat je zelf denkt dat haalbaar is... Misschien dat je dan ook meer bent ingelezen in dit forum.

hmmm ja inderdaad moet wel een goeie fitness zien te vinden , aangezien ik zelf ook vaak vind dat sommige dames lopen zeuren datt te zwaar is etc .. k ben dar nie bang voor hha

nee maar ff SNEL en laatste vraag :

welk doel bereik je door als je aanleg hebt om snel te veranderen..en al een mooi lichaam hebt maar wel wat breder bent brede heupen met name..en ook ietsjes vet hebt waardoor net je buikspieren neit te zien zijn...

wat zal er gebeurenbij
1:zwaar gewicht te pakken bijv 75% uit de uiterste wat je normaal dus kan +cardio +weinig reps of herhalingen

2:en licht normaal egwicht door bijv. 30% 0f 40 % te pakken en veel herhalingen en reps te doen + cardio

een antw op deze vraag zal ik heeeeeel end komen :) please :(

Ik heb de foto al weggehaald borntotrain :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Je wordt helemaal niet zo snel te breed, ten tweede zie je dat aankomen en kan je hetgene waardoor je te breed wordt lichter trainen.
Ik zou eerst gewoon gaan trainen en probeer vanalles, veel reps licht - weinig zwaar, dan merk je zelf wel wat aanslaat.
Gewoon trainen en proberen, en afwisselen van oefeningen.
Meet en fotograveer jezelf nu en dan over een mnd, en weer een mnd later en je ziet zelf verschil.
Alleen niet gaan wegen, kijken in de spiegel zegt veel meer.

Je wordt helemaal niet zo snel te breed, ten tweede zie je dat aankomen en kan je hetgene waardoor je te breed wordt lichter trainen.
Ik zou eerst gewoon gaan trainen en probeer vanalles, veel reps licht - weinig zwaar, dan merk je zelf wel wat aanslaat.
Gewoon trainen en proberen, en afwisselen van oefeningen.
Meet en fotograveer jezelf nu en dan over een mnd, en weer een mnd later en je ziet zelf verschil.
Alleen niet gaan wegen, kijken in de spiegel zegt veel meer.

ok dit gaat ik ook doen lijkt me ook eenveel beter plan, alleen ik vroeg me dus alleen af wat dat die 2 punten die k hiervoir aangaf., wat dat in het algemeen doet met een lichaam..... vandaar

en met breed bedoel ik : spiermassa kweken onder je Vetlaag , drm moet toch eerst t vet weg...drm wat beter zwaar of licht trainen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven