XXL Nutrition

SUpeR lichaam met foto's !!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar blijven de foto's nou?:p

ok dit gaat ik ook doen lijkt me ook eenveel beter plan, alleen ik vroeg me dus alleen af wat dat die 2 punten die k hiervoir aangaf., wat dat in het algemeen doet met een lichaam..... vandaar

en met breed bedoel ik : spiermassa kweken onder je Vetlaag , drm moet toch eerst t vet weg...drm wat beter zwaar of licht trainen
Cardio+dieeten. Je kan wel trainen ondertussen maar beter verbrand je eerst dat vet.

• Topic Starter Topic Starter
Cardio+dieeten. Je kan wel trainen ondertussen maar beter verbrand je eerst dat vet.

ya dat snap ik, maar ik ben niet dik Dik hoor :D hahah gewoon wat vetlaagjes,,,bijv boven heb ik 4 pack die zie je licht maar niet de 5e en 6e pack :D dat bedoel ik......

als ik verder trainnn (uiteraard wat cardio bij) ben ik dus bang dat ik met ..zwaar gewicht meer massa ga creeeren wwaardoor ik samen met t vet dik of breed lijk !!!!!!

want ik ken mensen die dik waren , ook nog gingen fitnessen en die nu heeel breed zijn want vet+spier mix i st geworden wat er nie uit ziet :s

ya dat snap ik, maar ik ben niet dik Dik hoor :D hahah gewoon wat vetlaagjes,,,bijv boven heb ik 4 pack die zie je licht maar niet de 5e en 6e pack :D dat bedoel ik......

als ik verder trainnn (uiteraard wat cardio bij) ben ik dus bang dat ik met ..zwaar gewicht meer massa ga creeeren wwaardoor ik samen met t vet dik of breed lijk !!!!!!

want ik ken mensen die dik waren , ook nog gingen fitnessen en die nu heeel breed zijn want vet+spier mix i st geworden wat er nie uit ziet :s
This topic is worthless without pics.

This topic is worthless without pics.

ok het gaat even niet om mij!!!!!!

maar hoe kun je dit beantwoorden dan ? voor in het algemeen

examenvraag 24 :P
je bent een dame van 19 en hebt aanleg snel te veranderen..hebt nu al een mooi gevormd lichaam.
maar wel wat breder bent, brede heupen met name en brede schouders (sportief)..en ook ietsjes vet hebt waardoor net je buikspieren neit te zien zijn...

wat zal er gebeurenbij
1:zwaar gewicht te pakken bijv 75% uit de uiterste wat je normaal dus kan +cardio +weinig reps of herhalingen

2:en licht normaal egwicht door bijv. 30% 0f 40 % te pakken en veel herhalingen en reps te doen + cardio

ok het gaat even niet om mij!!!!!!

maar hoe kun je dit beantwoorden dan ? voor in het algemeen

examenvraag 24 :P
je bent een dame van 19 en hebt aanleg snel te veranderen..hebt nu al een mooi gevormd lichaam.
maar wel wat breder bent, brede heupen met name en brede schouders (sportief)..en ook ietsjes vet hebt waardoor net je buikspieren neit te zien zijn...

wat zal er gebeurenbij
1:zwaar gewicht te pakken bijv 75% uit de uiterste wat je normaal dus kan +cardio +weinig reps of herhalingen

2:en licht normaal egwicht door bijv. 30% 0f 40 % te pakken en veel herhalingen en reps te doen + cardio

Als je aanleg hebt om snel spiermassa te winnen zul je bij optie 1 uiteraard sterker en gespierder worden. Als je daarbij cardio doet, zul je je vetpercentage laag kunnen houden.
Hiervan krijg je dus nog geen brede kaken en mannelijke spieren. Dat is het fabeltje waar veel vrouwen bang voor zijn.
Om lange, slanke, sterke spieren te krijgen zul je een combinatie moeten doen, gewoon sporten op een manier die voor jou het fijnst is. Vergeet de cardio niet en het komt helemaal goed.
Voordat je ECHT een mooi resultaat hebt, ben je minimaal een jaar verder.

Test het gewoon ff uit. Je wordt niet uberbreed in 1 keer. Als je "te breed" wordt, wat voor een vrouw naturel gewoon onmogelijk is maakt niet uit hoe je trained, ga je slechter eten zodat je spiermassa zich afbreekt.

damn :hitit: :roflol: @ shutteeeeeeeeeeeeeeeeeer :p

jjongens het gaat niet om breder worden!!!!

het gaat erom , wat die 2 meiden op de fotos gedaan hebben

veel cardio met droog trainen en veel reps herhalingen en weinig gewicht

of juist zwaar getraind met veel cardio en zoeen resultaat geboekt

. want ze zijn EN SLANK EN IETSJE GESPIERD EN IN VERHOUDING MOOI STRAK

jjongens het gaat niet om breder worden!!!!

het gaat erom , wat die 2 meiden op de fotos gedaan hebben

veel cardio met droog trainen en veel reps herhalingen en weinig gewicht

of juist zwaar getraind met veel cardio en zoeen resultaat geboekt

. want ze zijn EN SLANK EN IETSJE GESPIERD EN IN VERHOUDING MOOI STRAK
Niemand in dit topic heeft het erover dat je breed moet worden. Een vrouw kan naturel niet breed worden.

Maar, kijk, je maakt een topic met de titel "MET FOTO'S!!" en vervolgens staan er nergens foto's van jou. Dit gaat nergens over.

Foto's please.:D

Niemand in dit topic heeft het erover dat je breed moet worden. Een vrouw kan naturel niet breed worden.

Maar, kijk, je maakt een topic met de titel "MET FOTO'S!!" en vervolgens staan er nergens foto's van jou. Dit gaat nergens over.

Foto's please.:D

dat zeg ik ook niej :( ik bedoel mijn vraag gaat niet om het breder worden ..maar juist om er zo uit te zien als die pplaatjes..natuurlijk na wat reacties vraag je van ''wordt ik dan niet breder'' etc..

maa goed.
kan je door fitness training ook vet verbranden o juist allen spieren opbouwen? zodat ik toch zo slank als hunkan worden en tegelijk ook eens gespierd net hun :)

btw fotos van mij is niet egtnodig.. heb late zien waar ik naar streef en vroeg ernaar WAT ZIJ HEBBEN GEDAAN ..om het zelfde te doen ookal bn ik 5 jaar bezig

dat zeg ik ook niej :( ik bedoel mijn vraag gaat niet om het breder worden ..maar juist om er zo uit te zien als die pplaatjes..natuurlijk na wat reacties vraag je van ''wordt ik dan niet breder'' etc..

maa goed.
kan je door fitness training ook vet verbranden o juist allen spieren opbouwen? zodat ik toch zo slank als hunkan worden en tegelijk ook eens gespierd net hun :)

btw fotos van mij is niet egtnodig.. heb late zien waar ik naar streef en vroeg ernaar WAT ZIJ HEBBEN GEDAAN ..om het zelfde te doen ookal bn ik 5 jaar bezig
Waarschijnlijk hebben zij getrained, veel cardio en goed gegeten.

Die borsten van de vrouwen op die foto's hebben een paar duizendtjes gekost, dus die krijg je niet door te trainen.
Je kan gewoon trainen als een vent naar mijn mening, lekker zwaar dus.
Een fout die ook vaak gemaakt wordt is om met een licht gewicht 15 herh. te doen. Ook voor 15 herh. moet een gewicht (relatief) zwaar zijn zodat je spier ook getraind word.
Vergeet de basisoefeningen vooral niet: (incline) Bench press, deadlift, squat en Military press etc.

Bedenk je het volgende als je gaat trainen:
- Meer spieren = een hoger metabolisme = meer vetverbranding
- Meer reps maken dan 12 á 15 heeft weinig zin omdat je dan meer op spieruithoudingsvermogen traint, hou het tussen de 8 á 12
- Lees van de volgende site het 3e stukje: Fat Loss & Weight Training Myths

Ben met velle dingen eens die ik hier gelezen heb, maar wat volgens mij ook vele vergeten is de tijd Borntotrain nu uiteindelijk traind. Ze zegt zelf ergens dat ze twee maanden getraind heeft, zowel thuis als op een sportschool. Mijn advies zou zijn train eerst eens flink door thuis of op een sportschool (ik zou voor het laatste kiezen). Ga varieeren tussen weinig gewicht/weinig herhalingen en licht gewicht/veel herhalingen. Kijk hoe je lichaam er op reageerd en ga dan oefeningen, gewicht en herhalingen aan passen waar jij denkt dat voor jou werkt. Maar haak niet af na een paar maanden want dan kom je nooit bij je doel. Gewoon doorgaan, flink knallen en dan kun je komen waar jij wilt zijn. En ja, foto's van je zelf nu zou ik wel maken, dan kun je na een half jaar weer foto's maken en vergelijken en ga zo maar door.
Veel succes

Veel gasten vergeten hier dat niet iedere vrouw op een exteem laag vet% staat zoals de dames op de foto's. Een redelijk vet% en zwaar squaten zal zeer zeker een vrouw grote benen en billen kunnen geven. Vergeet niet de aanleg van sommige vrouwen! Van nature al grote benen en billen? zorg eerst voor een laag vet% en combineer dit zoals eerder is gezegd dit met krachttraining. Squat is een van de betere oefeningen, maar gebruik deze oefening wel goed. Zoek de verhouding cardio/kracht bij jouw type lichaam.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven