- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cardio+dieeten. Je kan wel trainen ondertussen maar beter verbrand je eerst dat vet.ok dit gaat ik ook doen lijkt me ook eenveel beter plan, alleen ik vroeg me dus alleen af wat dat die 2 punten die k hiervoir aangaf., wat dat in het algemeen doet met een lichaam..... vandaar
en met breed bedoel ik : spiermassa kweken onder je Vetlaag , drm moet toch eerst t vet weg...drm wat beter zwaar of licht trainen
Cardio+dieeten. Je kan wel trainen ondertussen maar beter verbrand je eerst dat vet.
hahah gewoon wat vetlaagjes,,,bijv boven heb ik 4 pack die zie je licht maar niet de 5e en 6e pack
dat bedoel ik......This topic is worthless without pics.ya dat snap ik, maar ik ben niet dik Dik hoorhahah gewoon wat vetlaagjes,,,bijv boven heb ik 4 pack die zie je licht maar niet de 5e en 6e pack
dat bedoel ik......
als ik verder trainnn (uiteraard wat cardio bij) ben ik dus bang dat ik met ..zwaar gewicht meer massa ga creeeren wwaardoor ik samen met t vet dik of breed lijk !!!!!!
want ik ken mensen die dik waren , ook nog gingen fitnessen en die nu heeel breed zijn want vet+spier mix i st geworden wat er nie uit ziet :s
ok het gaat even niet om mij!!!!!!
maar hoe kun je dit beantwoorden dan ? voor in het algemeen
examenvraag 24![]()
je bent een dame van 19 en hebt aanleg snel te veranderen..hebt nu al een mooi gevormd lichaam.
maar wel wat breder bent, brede heupen met name en brede schouders (sportief)..en ook ietsjes vet hebt waardoor net je buikspieren neit te zien zijn...
wat zal er gebeurenbij
1:zwaar gewicht te pakken bijv 75% uit de uiterste wat je normaal dus kan +cardio +weinig reps of herhalingen
2:en licht normaal egwicht door bijv. 30% 0f 40 % te pakken en veel herhalingen en reps te doen + cardio
Niemand in dit topic heeft het erover dat je breed moet worden. Een vrouw kan naturel niet breed worden.jjongens het gaat niet om breder worden!!!!
het gaat erom , wat die 2 meiden op de fotos gedaan hebben
veel cardio met droog trainen en veel reps herhalingen en weinig gewicht
of juist zwaar getraind met veel cardio en zoeen resultaat geboekt
. want ze zijn EN SLANK EN IETSJE GESPIERD EN IN VERHOUDING MOOI STRAK

Niemand in dit topic heeft het erover dat je breed moet worden. Een vrouw kan naturel niet breed worden.
Maar, kijk, je maakt een topic met de titel "MET FOTO'S!!" en vervolgens staan er nergens foto's van jou. Dit gaat nergens over.
Foto's please.![]()
ik bedoel mijn vraag gaat niet om het breder worden ..maar juist om er zo uit te zien als die pplaatjes..natuurlijk na wat reacties vraag je van ''wordt ik dan niet breder'' etc..
Waarschijnlijk hebben zij getrained, veel cardio en goed gegeten.dat zeg ik ook niejik bedoel mijn vraag gaat niet om het breder worden ..maar juist om er zo uit te zien als die pplaatjes..natuurlijk na wat reacties vraag je van ''wordt ik dan niet breder'' etc..
maa goed.
kan je door fitness training ook vet verbranden o juist allen spieren opbouwen? zodat ik toch zo slank als hunkan worden en tegelijk ook eens gespierd net hun![]()
btw fotos van mij is niet egtnodig.. heb late zien waar ik naar streef en vroeg ernaar WAT ZIJ HEBBEN GEDAAN ..om het zelfde te doen ookal bn ik 5 jaar bezig
Waarschijnlijk hebben zij getrained, veel cardio en goed gegeten.
getraind