Fitness Seller

Sticky Super simpele, goedkope en lekkere 'reep' van whey, havermout en pindakaas

Heb minder brinta gebruikt en meer water anders kreeg ik het nooit tot een mooi deeg.
Maar dat komt denk ik omdat ik "7Granen" wannebe brinta heb gebruikt van de aldi of de Lidl, weetniet waar het vandaan komt.

Het ligt nu een half uur in de vriezah, we zullen zo zien :)

Ik ga ze nu ook weer eens proberen. Volgensmij had ik ook wat meer water gebruikt, omdat het anders nooit een 'deeg' werd. En wat meer pindakaas dan voorgeschreven. Ben benieuwd..

• Topic Starter Topic Starter
Ik gebruik de afgelopen maanden een wat aangepast recept vergeleken met de OP, nu vind ik ze nog beter. Moet vandaag of morgen weer een nieuwe batch maken, dan zal ik ook wel even het nieuwe recept + fotootje posten.

Is er ook een manier om deze repen wel zo hard als muslirepen te krijgen? (Behalve door ze in diepvries te stoppen en bevroren op te eten.)

Die van mij zijn altijd echt heel stevig en compact, maar zo hard + knapperig als die supermarkt mueslirepen niet nee.

de havermout rauw? is dat te vreten?

Ja.

Ik heb het een jaar geleden met zowel Havermout als Brinta gemaakt, Brinta was vele malen lekkerder.

Toch ook maar een keer met brinta proberen dan. Had je gewoon de havermout vervangen door eenzelfde hoeveelheid brinta, of had je nog wat anders veranderd ook?

Deze ga ik proberen, is dit lekker? Het ziet er alleszins niet verkeerd uit :p

Dit is goddelijk.. Als je pindakaas lekker vind.

Ik ga het ook eens proberen. 170G Brinta en 4 Scoops Whey tot nu toe, de rest zie ik wel.

Ze liggen in de vriezer.
Gebruikt: kcal/e/k/v
170g Brinta 590/18.7/110.5/3.6
4 scoops Whey Perfection 452/88/10/5.6
130G Pindakaas 871/26/11.7/75.4
ongeveer 125ml water toegevoegd.

Totale waarden: 1913/133/132/85

Laatst bewerkt:
Bedankt voor het bumpen! Was al een tijdje dit topic kwijt...

Bump (omdat ik het morgen even ga maken, en dan kan ik dit topic makkelijker terurgvinden) :)

Niet vergeten foto's te plaatsen hé:P

Zal ik doen :)

Ik heb het net maar even gedaan. Had geen zin om te wachten :) Ik heb maar wat gedaan tot het er lekker uitzag ;)

Dit ongeveer:
75 gram Havermout
2 scoops aardbij whey
100 gram pindakaas
Beetje honey
Beetje melk tot het er lekker uitzag
Wat pinda's erop gedouwd

Ze liggen nu net in de diepvries. Dus we zullen zien over een half uurtje. Dan zal ik even foto's maken.

Ik laat ze er gewoon inliggen tot morgenochtend want ze zijn nog niet goed denk ik xD

Heb een klein beetje geproefd. Volgens mij zijn ze niet te vreten! haha, ach, morgen maar naar binnen stouwen.

Hier de foto's:

[Link niet meer beschikbaar]

Ik had ze een hele nacht in de vriezer laten liggen. Vannochtend waren ze KEIhard. Zo hard als een baksteen. Maar na 10 minutes kamertemperatuur leken ze goed.

Op de laatste foto kun je zien dat ze nog wel redelijk kleverig waren.

Nu liggen ze in de koelkast. Vanmiddag maar is zo'n caloriebommetje proberen.

Edit: FUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARK!!!! HOE MOET DIT??? k*tplaatjes :(

Uploaded op http://es.tinypic.com/
Vervolgens de link tussen [Afbeelding niet meer beschikbaar] tags zetten

Ik heb ze ook gemaakt,

Verhoudingen:

150gram havermout
100ml water
4 scoops whey choco
en ongeveer 100 gram pindakaas.

om het te maken was echt een drama....
begonnen met havermout + whey + water te mengen, dat ging goed toen de pindakaas (in 1x) er door heen gedaan, dit werd echt een drama alles zat onder.
kreeg ook niet echt glad deeg ofso. dit wel in een bak gedaan en daarna in het bakje nog iets meer gekneed en iets meer water toegevoegd, het plakken werd minder. nu staat het in de vriezer straks kijken of het iets wordt (morgen proeven) nu gewoon lekker kwark eten :)

foto`s volgen

Pindakaas kun je het beste eerst even in de magnetron verhitten zodat het wat vloeibaarder wordt.
Dan kun je het een stuk makkelijker erdoor mengen.

Dat had ik dus gedaan. Pindakaas + honing in een glazen schaaltje in de magnetron gezet. Toen knetterde alles keihard en kwam er vuur door het deurtje van de magnetron! (ja echt vuur) En het begon keihard te stinken. Nu zit er een brandplek in m'n magnetron :D

Voor de rest leef ik nog gewoon hoor

Terug
Naar boven