Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik heb ze gemaakt als volgt
Kan iemand mij zeggen hoe het komt dat deze zo deeg achtig smaken
ik heb er een tijdje geleden nog gemaakt met een ander recept en die waren kompleet misluktik heb ze gemaakt als volgt
100gr brinta
80gr havermout
65gr pindakaas
4 scoops vanilla whey
140ml water
de smaak is eigenlijk niet slecht de pindakaas kwam er wel niet goed genoeg door maar het is precies een bal deeg
iemand advies
x2
Is er ook een manier om deze repen wel zo hard als muslirepen te krijgen? (Behalve door ze in diepvries te stoppen en bevroren op te eten.)
Geen idee, ik zit hier zelf ook mee te experimenteren. Ik heb ze laatst in de oven gedaan maar dat was geen succes, dan worden ze helemaal sponzig....
*edit*
Me moeder gaf laatst het idee om de koekjes om te rollen in cornflakes. Dan krijg je er wel een krokant laagje over.
Iemand al met succes die brinta gebruikte? Ik heb alleen brinta in huis..
Vanilla whey past in mijn ogen voor geen meter bij deze bars, gewoon chocolade whey gebruiken of pure cacao toevoegen. Smakelijk!
Is er ook een manier om deze repen wel zo hard als muslirepen te krijgen? (Behalve door ze in diepvries te stoppen en bevroren op te eten.)

Iemand al met succes die brinta gebruikte? Ik heb alleen brinta in huis..