Fitness Seller

Sticky Super simpele, goedkope en lekkere 'reep' van whey, havermout en pindakaas (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb geen Facebook, dus kan de foto niet zien. Maar nee, die hebben ze (als het idd echt mijn foto is) dan gejat :)

Jep! Ze prijzen ook XXL whey aan en hebben je recept lichtjes aangepast. het is gwn krak dezelfde foto :D
 
Had dit in t verleden ook geprobeerd, repen bleven aardig zacht en ze bleven plakken aan t glas. Goeie tip dus van dat plastic, ga t opnieuw proberen..

Zelf gebruik ik meer whey en havermout, minder pindakaas.
 
Van die goedkope haverflokken, of voorgemalen havermout ?
 
de helft blijft aan mijn handen plakken, :( ruikt zeer goed staat nu in de vriezer dat kneden was niet te doen.
 
de helft blijft aan mijn handen plakken, :( ruikt zeer goed staat nu in de vriezer dat kneden was niet te doen.

als dat kneden niet te doen was had je waarschijnlijk te weinig water.

bij mij smaken ze opzich goed alleen je moet best lang kouwen voor je een stuk door kan slikken. opzich zijn ze wel lekker. voor herhaling vatbaar.
ik had dit gedaan:
150 g havermout
4 scoops whey perfection vanille
75 g pindakaas
rond de 120ml water
wat pinda's

358wgpf.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ben het zelf ook aan het maken, ligt nu in de vriezer. Wanneer nemen jullie een reep? Ik zat eraan te denken eentje te nemen meteen als ik opsta ipv me gewone kom met havermout melk en whey..
 
Bij merd werd het weer zo zacht als wat zodra het een tijdje buiten de vriezer stond..
 
had ze meegenomen in aliminiumfolie.. je kan ze idd beter in huis houden
 
Bij merd werd het weer zo zacht als wat zodra het een tijdje buiten de vriezer stond..

Balen. Ik vries ze altijd in, 's ochtends pak ik dan een reep uit de vriezer en een paar uur later als ik ze wil eten zijn ze ontdooit, maar ze worden nooit echt zacht/slap, ook niet als ze al een paar uur helemaal ontdooit zijn...
 
Ik heb ze dinsdag in de koelkast gezet en heb nu nog 1 reep over en die is nog prima hard.
 
Uit de koelkast is het beter, bij mij was het wel erg droog en smakeloos, had het dan ook met smakeloze whey gemaakt haha. De volgende keer ga ik er denk ik wat cacaopoeder en evt wat suiker aan toevoegen voor de smaak en dan post workout vreten.
 
Super lekker, ik had ice coffee whey gebruikt, alles volgens recept + een handjevol rozijnen, ik had net een Snicker :D epic recept
 
Alweer een tijd geleden dat ik ze gemaakt heb, binnenkort maar weer eens een paar in elkaar knutselen :meal:

Ik heb een tijdje gezocht naar een manier om ze wat krokanter te maken, nog ideeën?

De oven was geen geslaagd idee aangezien ze dan taai werden en ze verdomd snel beschimmeld raakten (3 dagen) ipv makkelijk een week.
 
Back
Naar boven