XXL Nutrition

Review Supercharge - Labrada

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Knal je training door!!!!
Nieuwe Super Charge Nitric Oxide geeft je energie, gevulde spieren, kracht en uithoudingsvermogen vanaf de allereerste dosis!

Neem een dosering van de nieuwe Super Charge Nitric Oxide en 15 min later loop je als een dolle stier door de gym.....messcherp, geestelijke focus gecombineerd met ongekende kracht en volle spieren! Het is geen pre-workout drank wat je aan je kleine broertje geeft............. dus wees er voorzichtig mee.

Super Charge geeft je precieze hoeveelheden van belangrijke, actieve ingrediënten om je mentaal te scherp te zetten, je spiercellen een maximaal volume te geven, een superpomp te beleven en om je herstel te zoveel te versnellen zodat je kan groeien en sterker kan worden voor je volgende belachelijke training.

Super Charge zet je spieren in vuur en vlam met een uniek 3-fase afleversysteem wat zich richt op Energie, Doorbloeding, Kracht, Uithoudingsvermogen en Herstel.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maandHoe is de smaak van dit supplement? even wennen maar valt daarna goed meeWelke dosis heb je gebruikt? 2 scheppen pré-workoutWaar heb je het supplement gekocht? www.muscle2muscle.beWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? 60euro (paar euro korting gekregen)Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Eindelijk een pré-workoutbooster die blijft werkenMijn review:

Vanaf de 1ste inname wist ik al meteen dat ik geen miskoop gedaan had, ik kreeg het gevoel of ik de wereld aankon, ik stond gewoon te popelen om erin te vliegen, daarna keihard getraind, verschillende pr's op gezet op volume en kracht en voor ik het doorhad was ik 2u bezig zonder energieverlies

Het leukste eraan is dat het de trainingen erna bij mij gewoon blijft werken waar andere préwo na een aantal keren gebruik hun effect verliezen

Deze is echt een blijvertje!

supercharge_zoom.jpg

Ik ga het nu ook eens proberen samen met DextroJuice en mammoth weightgainer.

Is dit een beetje een goede combinatie ?
Smorgens weightgainer
Voor training supercharge
Na training dextrojuice en weightgainer
Savonds voor slapen weightgainer

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga het nu ook eens proberen samen met DextroJuice en mammoth weightgainer.

Is dit een beetje een goede combinatie ?
Smorgens weightgainer
Voor training supercharge
Na training dextrojuice en weightgainer
Savonds voor slapen weightgainer

Als je er goed bij eet zeker een goede combinatie

Ik zou wel die weightgainer voor het slapen vervangen door kwark/platte kaas

Ja eerst weightgainer en dan magere kaas dat doe ik nu.
bedankt voor de snelle reactie.

Morgen beginnen met de pot. :D

Laat weten wat je ervan vind :D

Ga m ook maar eens proberen!
misschien een stomme vraag maar neemt iemand zoiets wel eens in voor t uitgaan of als ie een nachtje moet doortrekken voor studie of wat dan ook? :P

Laat weten wat je ervan vind :D

Wel lekker maar ik wen ook behoorlijk snel aan de hoeveelheid caffeine, begon met driekwart schep, zit na een week al op 1 en driekwart.

Wel lekker dat je een paar uur na de training niet het gevoel hebt dat je helemaal gesloopt bent.
Voordat ik Supercharge gebruikte ging ik 's middags nog wel eens even slapen, nu heb ik daar geen behoefte meer aan. :)

Neem om 12:00 de shake, ik slaap 's avonds (22:00-23:00) perfect.

Nou ik weet het niet... bij mij werkt het niet echt. 2 scheppen niet, en zelfs als ik 3 scheppen neem voel ik niet echt iets vergelijkbaars als wat ik met noxplode voelde.

Niet voor herhaling vatbaar.

heb m nu een paar trainingen geprobeerd, met 2 scheppen wat de maximale dosis is volgens verpakking, maar ik merk er niks van. Smaak is wel prima! Iemand interesse om over te kopen? En heeft iemand nog suggesties voor andere pre work outs?

Zorgen dat je geen grote maaltijd neemt +- 2 uur voor je training.

ik train harder op een goede maaltijd een drie kwartier voor mn training dan 2 uur niet eten en dan supercharge ;)

overigens gisteren 2,5 schep geprobeerd, en toen leek ik wel 'iets' te merken, morgen maar eens 3 scheppen proberen.

Zit nu ook op 3 scheppen een uur na een goeie maaltijd,
enne... het gaat GOED! Gister me pr deadlift met 40 kg verbeterd! (200 kg)
yeah buddy! light weight!

Hoi, effe melden wat men bevindinge zijn, misschien niet de beste review om je op te basere sinds het mn eerste dag was. Maar toch even meedelen wat het deed. 15 Min voor training ingepakt, eerst voelde ik nierts op weg naar fitness, d8 even hmm mss miskoop gedaan. eens ik begon kwam et op... je voelt duidelijk de tinteling en de drang om te traine! Kan je zeker zeggen dat kracht iets toenaam, over een zekere pomp heb ik niets te zeggen, concentratie was idd beter. Hoop dat er nog meer effect komt na paar keer. Heb trouwes 2 scopes genomen. Wacht het nog een paar dagen af, reageert het komende dagen beter op 2 scopes , blijf ik het zo doen. Anders schakel ik over op 2.5 scopes. Feit is, het doet degelijk wel iets, maar tot hiertoe nog niets echt opvallends.

Gisteren nog 'ns een training op gedaan en blijft toppertje dit spul. Ik heb het in m'n kast staan voor wanneer het nodig is, gebruik het niet alle weken, eerder sporadisch tegenwoordig. Maakt meteen ook dat het effect ervan gegarandeerd blijft. Drinkt ook redelijk goed weg.

Gouden tip wel: los dat spul al een half uurtje of langer voor het drinken op, want het moet even "weken" voor alle brokjes opgelost zijn.

Ik ga alweer mn zoveelste potje bestellen :heart: :D

Bij mij lost het gewoon goed op hoor, 2 scheppen (ik doe altijd 2), in een beker, dekeseltje erop, effe schudden, klaar. Je heb die van u misschien op een vochtige plaats staan ofzo?

Ik ga alweer mn zoveelste potje bestellen :heart: :D

Bij mij lost het gewoon goed op hoor, 2 scheppen (ik doe altijd 2), in een beker, dekeseltje erop, effe schudden, klaar. Je heb die van u misschien op een vochtige plaats staan ofzo?

Nee, staat lekker droog, maar ik doe het gewoon in een groot glas en roeren met lepeltje. ;)

Is dit dat spul wat jou in de problemen heeft geholpen? (doping)

Hoop dat het 2de week wel aanslaagd :(, heb 1 schep, 2 scheppen, zelfs 3 scheppen eens getest, tot hiertoe niet veel reactie :(.

goed spul krijgt er echt een lekker gevoel van en zin om te trainen
krachttoenamen is ook goed alleen merk ik geen pomp

Terug
Naar boven