XXL Nutrition

Stelling Supermarkten op zondag open Ja of Nee?

Peiling Peiling Supermarkten op zondag open?

• Ja, komt goed uit met mijn drukke schema!

Stemmen: 35 42,2%
  • Ja, wel handig denk ik..

Stemmen: 33 39,8%
  • Ja goed idee alleen mij niet gezien..

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, zondag gaan we met zijn alleen naar de kerk

Stemmen: 1 1,2%
  • Nee, zondag is een rustdag en dat moet zo blijven

Stemmen: 4 4,8%
  • Nee, ik zie de meerwaarde er niet van in..

Stemmen: 3 3,6%
  • Ik hou ervan om op knopjes te drukken

Stemmen: 7 8,4%

• Totaal stemmers
    83

Gast 64583

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
2.470
Ik zeg ja..!

Zaterdag is het altijd druk en bots ik met mijn karretje tegen iedereen aan..

Wie gaat er op zondag nog naar de kerk? Komop zeg

Ik vind wel dat supermarkten zelf mogen bepalen of ze open gaan. Werknemers krijgen 150% toeslag ofzo.

Maarja als er uiteindelijk eentje begint moet iedereen op zondag open gaan. Maar ik vind het wel een goed idee.

altijd handig :)

Heel zeker!

ik ga altijd op zondag naar de supermarkt...

Open natuurlijk! Alleen huisvrouwen halen doordeweeks hun boodschappen!

Ja. En niet alleen supermarkten trouwens. Iedereen die zijn winkel open wil gooien op zondag mag dat wat mij betreft doen.

open gooien.

Bij mij in de buurt zijn ze op zondag sowieso altijd open.

Nee, zondag gaan we met zijn alleen naar de kerk.

ja hoor, mensen kunnen zelf beslissen of ze er een rustdag van maken of een middag boodschappen willen doen.
schiphol ligt toch ook niet stil op zondag

als een winkel open zou willen zijn, moet dit wat mij betreft kunnen.
als een supermarkt op zondag dus ook een paar uurtjes open wil zijn, waarom zou dit niet mogen.
natuurlijk moeten de werknemers niet verplicht worden om op zondag te werken, maar ik kan me inbeelden dat er altijd wel mensen zijn die zondags niks te doen hebben, en liever een paar uurtjes zouden werken om wat extra geld te verdienen.
voor de klanten die door de weeks geen tijd hebben zou dit uitkomst bieden, zaterdag is het altijd druk in de supermarkten, dus dit zou dan over 2 dagen gesplits kunnen worden.

Nee laat de winkels maar dicht. Vind het zalig om te fietsen op zondag, dan is er tenminste een pak minder verkeer. En dan kan je eens goeie frisse lucht snuiven ipv die vuile lucht...

24 uur per dag, net zoals in sommige andere landen. Gewoon shoppen wanneer je maar wil, vers brood wanneer je het nodig hebt.

Wat maakt zondag tot een speciale dag eigenlijk? Is alleen religieus gebonden volgens mij en die crap is achterhaald.

Groot gelijk, maar bij ons zijn ze zondag al open, weliswaar enkel in de voormiddag. En dan staan die winkels stampvol met die idiote klootzakken die je gewoon willen tergen en naar je kijken alsof ze willen duidelijk maken van "hey, hey big guy, i'm standin in line and there's nothing you can do except losing time"

open = :thumbs:

Terug
Naar boven