Fitness Seller

Stelling Supermarkten op zondag open Ja of Nee?

Peiling Peiling Supermarkten op zondag open?

• Ja, komt goed uit met mijn drukke schema!

Stemmen: 35 42,2%
  • Ja, wel handig denk ik..

Stemmen: 33 39,8%
  • Ja goed idee alleen mij niet gezien..

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, zondag gaan we met zijn alleen naar de kerk

Stemmen: 1 1,2%
  • Nee, zondag is een rustdag en dat moet zo blijven

Stemmen: 4 4,8%
  • Nee, ik zie de meerwaarde er niet van in..

Stemmen: 3 3,6%
  • Ik hou ervan om op knopjes te drukken

Stemmen: 7 8,4%

• Totaal stemmers
    83
Gewoon 1x in de week verplicht sluiten, maar elk winkelier moet zelf de keuze hebben welke dag ze willen sluiten.

2 opties waren genoeg geweest.

Ik kies: why the **** not.

Open. In Amsterdam (en andere grotere steden) zijn veel AH-vestigingen al op zondag open. :)

moet ik dan een cent betalen Ja of Nee?
Welke kleur?

(edit: karma omdat er geen sniperx optie in staat:thumbs:)

Wat is dat trouwens met die zogeheten nachtwinkels die sluiten om 01.00 uur? :roflol:

Voor gewone supermarkten
Neen de winkels zijn al 50 tot 60 uur per week open in de week tijd genoeg voor iedereen om zijn boodschappen te halen.
Er zijn al genoeg alternatieven om je boodschappen te kopen (online,nachtwinkels,kleine kruideniers,..)
Als supermarkten de zondag open hoe zullen de werknemers dan tijd kunnen spenderen met hun kinderen die naar school gaan?
Hoe zullen de (alleenstaande) werknemers hun kinderen kwijt kunnen?
Hoe lang zal het duren voor alles open is en niemand nog eens een vrije dag heeft en dus geen recreatieve dingen meer kan doen.

lijkt me duidelijk gvd openen!!!!!!

Als supermarkten de zondag open hoe zullen de werknemers dan tijd kunnen spenderen met hun kinderen die naar school gaan?
Hoe lang zal het duren voor alles open is en niemand nog eens een vrije dag heeft en dus geen recreatieve dingen meer kan doen.

Extra werknemers aanwerven? :o

Ja, waarom kun je op zondag geen boodschappen doen?
we kregen gistermiddag onverwachts visite en nu wil ik gewoon boodschappen gaan doen.

Er zijn al een aantal supermarkten open op zondag van 16u tot 20u. Soort van maas in de wet want ze zijn dan open als avondwinkel.

Verreweg het drukste moment van de week!

Er zijn al een aantal supermarkten open op zondag van 16u tot 20u. Soort van maas in de wet want ze zijn dan open als avondwinkel.

Verreweg het drukste moment van de week!

In A'dam centrum zijn de meeste AH's open van 8 tot 20u. Op zich wel handig, en goed voor de omzet want het is de drukste dag van de week.

In toeristisch aangewezen gebieden mogen winkels zondag de hele dag open zijn idd :)

Gewoon 1x in de week verplicht sluiten, maar elk winkelier moet zelf de keuze hebben welke dag ze willen sluiten.

Waarom in godsnaam 1 dag verplicht sluiten? Slaat echt nergens op. Is zo typische betutteling. Laat mensen toch zelf beslissen wanneer en hoelang ze hun winkel open willen houden.

Voor gewone supermarkten
Neen de winkels zijn al 50 tot 60 uur per week open in de week tijd genoeg voor iedereen om zijn boodschappen te halen.
Er zijn al genoeg alternatieven om je boodschappen te kopen (online,nachtwinkels,kleine kruideniers,..)

Hier in de supermarkten zitten er altijd van die jonge meiden die nog school gaan achter de kassa. Ideaal om op zondag wat bij te verdienen.

Terug
Naar boven