XXL Nutrition

Supplementen

no limit

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
84kg
Hallo allemaal ik ben hier nieuw mijn naam is Robert ben 1.86 en weeg op dit moment 66 Kilo. Ben flink aan het bulken en wil zo snel mogelijk lekker veel massa gainen.:D
Ik lever elke training bloed zweet en tranen maar ik loop alsnog achter op mijn vrienden terwijl hun minder moeite doen dan mij. Daardoor ben ik een beetje naar supplementen gaan kijken heb al verschillende dingen geprobeerd als creatine en weightgainers maar van die weightgainers moes ik om het kwartier Scheiten en creatine werkt ook niet perfect bij mij.
Maargoed... mijn vraag is dus.
Wat is jullie mening over RPM&Drive of zal ik toch maar voor superpump250 gaan ? Ik vind het moeilijk om hier tussen tekiezen omdat ik op allerlei topics over bijde producten positieve verhalen hoor. (ben BTW ook wel benieuwd naar de side effect.) Wat vinden jullie?

wat dacht je van whey?? of heb je dat al.

waarschijnlijk klopt je voeding van geen kanten, van een product als superpump zal je geen massa gainen.

• Topic Starter Topic Starter
ja whey heb ik al maar ik wilde er graag een product bij proberen. En ik vind het ook wel leuk om iets anders te proberen en uit de revieuws begreep ik dat dit toch wel 2 vergelijke bare producten zijn waar veel van te verwachten is.

ja whey heb ik al maar ik wilde er graag een product bij proberen. En ik vind het ook wel leuk om iets anders te proberen en uit de revieuws begreep ik dat dit toch wel 2 vergelijke bare producten zijn waar veel van te verwachten is.

laat eerst die voedinggschema zien. van weightgainers moet je sowieso wel kilo,s aankomen.

Ja whey heb ik al. maar ik wild egewoon een keer wat anders proberen en omdat ik in de revieuws best goeie dingen hoorde over deze producten.

rpm drive is wel wat anders dan superpump 250, ook wel stukje prijziger als je het stackt.

hoo sorry zelfde reactie. ja k zal ff me voedings schema noteren:

7.30 Brinta of havermout
10.00 2 bruine boterhammen met pindakaas
12.00 4 bruine boterhammen + mueslireep
15.00 yoghurt met cornflakes
17.00 avond eten verschilt heel veel maar wel gezond.
19.00 tussendoortje
21.00 kwark

ja eigenlijk verschilt het verder weinig per dag wel eet ik vaak vis en dat soort dingen. Tonijn,noten

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

Ja het is inderdaad prijzig daarom wilde ik graag jullie mening weten.Ben BTW 16.

Te weing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als je wilt bijkomen dan zal je toch een goede voedingsschema moeten opstellen en eens je dat verkregen of gevonden hebt met je eigen liefkozen gerechtje's en nog andere dat je met lange tanden zal eten. Bijvoorbeeld platte kaas(kwark),eierkoeken,eieren,tonijn enz en ne keer da ge allemaal begint te gebruiken afwisselend dan zal je er komen.Niet verwachten dat je in ene arnold bent é en zonodig kan je een gainer of creatine bijvoegen en dan is het mooiste nog en dat is GEDULD.

Ja daar heb je inderdaad gelijk in ik ben iemand met weinig geduld. ik wil altijd veel dingen in weinig tijd. Maar een doorzetter ben ik zeker en als ik iets wil zal ik er komen no mather what! miss moet ik inderdaad nog maar even wachten met de wat heftigere supplementen en gewoon een gainer en goeie voedingen ik zal gelijk ff op de voeding forum kijken.

train intussen een half jaar, en vrienden van mij zijn nog steeds sterker terwijl ze amper 2 weken trainen zonder voeding.

iedereen is anders, so simpel is het.

creatine is het enige supplement dat echt nuttig is, en natuurlijk whey dan.

crack, no-xplode en dat soort dingen kunnen later zeer handig zijn, of wanneer je weinig energie hebt.

rpm deed geen **** voor mij;)

RPM en drive, zat daar ook niet een testboostende formule in? Ook al is het geen aas, ik zou toch voorzichtig zijn met hormonen op deze (jonge) leeftijd.

RPM is echt een aanrader werkte bij mij als een tirelier. De beste pre workout die ik gebruikt heb tot nu toe. Meer eten dat eerst en dan supplementen ;)

Waarom een "testbooster" nemen als je 16 bent en de hormonen zowiezo nog door je lijf gieren?

Supplementen zijn geen wondermiddeltjes, onthoud dit goed ;).

eerst je voeding perfect in orde, dan gewoon de basis als whey/ amino`s en dextrose en eventueel een keer creatine mono. Ik zou zeker nog geen rare dingen gaan doen op je leeftijd. je hebt nog tijd genoeg, gooi je geld niet weg met dure supps kopen waar je niets mee op schiet, koop kip/havermout/kwark/tonijn in blik/zilvervliesrijst etc, gewoon goedkoop basisvoedsel. Hier zul je meer mee opschieten!

RPM/DRIVE zijn prachtige producten maar let op.. je bent 16 en deze producten mag je eigenlijk pas gebruiken als je 18 bent. WAAROM> omdat je deze je hormoon spiegel omhoog brengt. en aangezien jij op een leeftijd zit waarop je al een verhoogde hormoonspiegel hebt (pubertijd) lijkt het mij verstandig dat als je besluit dit produkt te gaan gebruiken je een minimale dosering neemt.
PERSOONLIJK vind ik je te jong voor deze producten--> neem is gewoon eiwitten en wat creatine en begin alvast eens te kijken hoe je je voeding op orde krijgt en geloof me dit in combinatie met crea en eiwitten, je bent je vrienden zo voorbij. als je 17 bent kun je eens gaan kijken naar de rpm/drive

ik zie dat je ook vraag naar de side effects van rpm/drive:

POSTIEF:
altijd zin om te trainen
altijd zin in coïtus (minder voor je vriendin)
je voelt je eigen lekker
je bent sterker

NEGATIEF:
soms misselijk
licht in het hoofd tijdens gebruik
diaree

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven