Fitness Seller

Sticky Supplementlabtest.com - Alle testen op één plaats

Myprotein +1

Ben wederom bereid te doneren.
Idd is verificatie nodig maar als dat rond is zullen er vele leden zijn denk ik die een kleine bijdrage willen leveren...

creatine, vit D en omega3 zijn ook veel gebruikte supps en zou ik ook wel graag getest zien indien mogelijk.

Voor de whey van B&F, mss beter de ongeopende zak dicht laten voor binnen een paar maand ofzo, als body en fit denkt dat alle slechte whey weg is en ze met claims en rechtzaken komen (je weet maar nooit, volgens mij doen ze alles voor geld)? Dan is er tenminste nog ergens een zak van die periode en kunnen ze dan nog eens op hun smoel krijgen :p

Ik wil de creatine van b&f wel is getest zien !

Ik wil de creatine van b&f wel is getest zien !

Zal dat niet meevallen? Met crea kan je nu toch weinig misdoen lijkt me?

Ik zou eerder kijken naar de blends en dergelijke (Nr 1, magnificent,...) wat op zich ook al verloren moeite is. Dit zou enkel zijn om BnF duidelijk te maken dat er nog zaken niet kloppen. Beter niet meer tijd daaraan verdoen maar kijken naar andere merken?

Laatst bewerkt door een moderator:
Zal dat niet meevallen? Met crea kan je nu toch weinig misdoen lijkt me? Ik zou eerder kijken naar de blends en dergelijke (Nr 1, magnificent,...) wat op zich ook al verloren moeite is. Dit zou enkel zijn om BnF duidelijk te maken dat er nog zaken niet kloppen. Beter niet meer tijd daaraan verdoen maar kijken naar andere merken?

Idd lijkt me sterk dat er mensen zijn met het juiste aantal chromosomen die daar nog bestellen.

Ik zou eerlijk gezegd de OMEGA3 Marnitol van B&F wel getest zien worden, dit omdat ik bij het gebruik van dit supplement nogal vreemde bijwerkingen ondervond, waarvan een rode huid(allergisch). Waarbij ik dit bij andere merken niet heb. Maar ook de prijs van 3,99 voor 60 capsules terwijl je bij een ander merk al gauw 10 euro betaald voor 100 stuks.

Correct, maar het lijkt mij dan dat andere blends/merken/supplementen toch de voorkeur hebben? Vitamines/Visolie etc.

Nope.

Voor mij Myprotein en BulkPowders waar ik voor ga doneren. Hoop dat ze ook iets van een donatie-bar kunnen realiseren op hun website, geeft wat meer transparantie (en eventueel een lijst van nicknames van degene die hebben gedoneerd).

Laatst bewerkt:
Toppie, bij twijfel testen.
Hoop dat er genoeg leden zijn die een bijdragen willen doneren, denk dat dit in de praktijk toch zal tegen vallen.
Hoop dat ik het mis heb.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goed bezig !!

Heb zojuist de eerste eurotjes gedoneerd (47639409L5496103H) voor een testje voor myprotein en bulkpowders.

Hoop dat jullie snel met een 100% transparant platform komen wat betreft de donaties (denk aan iets als Indiegogo). Ik zou bij het gebruik van zo'n platform zeker graag nogmaals/meer doneren. Hoop dat jullie begrijpen dat transparantie en concreet handelen wel gewenst zijn, anders is dit een initiatief wat gedoemd is dood te bloeden.

Hoeveel is er al gedoneerd?

• Topic Starter Topic Starter
Aankondiging nieuwe test
Door de grote vraag naar een nieuwe onafhakelijke test op het product Isolaat Perfection van Bodyenfitshop hebben wij op korte tijd voldoende ingezameld om een uitgebreide test uit te voeren.

Wij hebben een gesloten en ongeschonden verpakking van 750 gram vanille met productiedatum 11/2014 ontvangen van een een lid op het Dutchbodybuilding.com forum en naar het lab gestuurd. Er komt een uitgebreide test om deze resultaten te vergelijken met de eerdere test door de groep studenten. Dit bestaat uit een aminozuuranalyse (15 aminozuren), stikstofanalyse (Kjeldahl), koolhydraten en suikers.
http://www.supplementlabtest.com/nieuwe-testen

Overzicht donaties
We hebben nu ook een overzicht van alle donaties per product.
http://www.supplementlabtest.com/articles/overzicht-donaties

Dit wordt dagelijks aangepast en wij hebben uit voorzorg de producten al aangekocht. Deze blijven gesloten en worden ongeschonden naar het lab gestuurd wanneer er voldoende is ingezameld.

Zoals u kan zien gaat het om de producten van Bulkpowders, Myprotein en alsook XXL Nutrition door de interesse en verschillende donaties afkomstig van facebook gebruikers. Welke analyses er moeten gebeuren op deze producten hangt van de vraag en donaties af. U kan de aangepaste prijzen hier zien.
http://www.supplementlabtest.com/prijzen-analyses

Laatst bewerkt:
Waarom hebben jullie weer whey perfection opgestuurd? Er is toch al bewezen dat hier veel niet aan klopt?
Kun je beter het geld bewaren voor een whey perfection test op de NIEUWE batch...

Terug
Naar boven