MuscleMeat

Sticky Supplementlabtest.com - Alle testen op één plaats

• Topic Starter Topic Starter
Waarom hebben jullie weer whey perfection opgestuurd? Er is toch al bewezen dat hier veel niet aan klopt? Kun je beter het geld bewaren voor een whey perfection test op de NIEUWE batch...

Isolaat Perfection moet dit zijn. Ik heb het even aangepast.

Goed initiatief

Zoals u kan zien gaat het om de producten van Bulkpowders, Myprotein en alsook XXL Nutrition door de interesse en verschillende donaties afkomstig van facebook gebruikers. Welke analyses er moeten gebeuren op deze producten hangt van de vraag en donaties af. U kan de aangepaste prijzen hier zien.
http://www.supplementlabtest.com/prijzen-analyses

Als jullie een beetje moeite doen om de context te schetsen in 't Engels, denk ik dat jullie ook heel wat donateurs voor de Bulkpowders en Myprotein testen zouden kunnen vinden op de UK bodybuilding boards.

• Topic Starter Topic Starter
Als jullie een beetje moeite doen om de context te schetsen in 't Engels, denk ik dat jullie ook heel wat donateurs voor de Bulkpowders en Myprotein testen zouden kunnen vinden op de UK bodybuilding boards.

Goed idee ;) Ik ga het bespreken.

20b0nps.jpg

Zit ook wat tijd tussen, dus hebben ze waarschijnlijk aangepast. Het eiwitgehalte op de label is ook stuk hoger.

Aminospiking kan je ook niet uitsluiten.

Die eerste test is van 2012 dat staat er bij. Dat kan het verklaren

Zit ook wat tijd tussen, dus hebben ze waarschijnlijk aangepast. Het eiwitgehalte op de label is ook stuk hoger.

Aminospiking kan je ook niet uitsluiten.

Die eerste test is van 2012 dat staat er bij. Dat kan het verklaren

Volgens mij is de nieuwe test gedaan op de EU versie (gemaakt in Ierland) en de andere test op de versie gemaakt in de VS ;). Dat is volgens mij de voornaamste reden.

Kunnen jullie aantonen daadwerkelijk onafhankelijk te zijn?

Wat ik me afvraag ik waarom het domein anoniem is geregistreerd bij hetzelfde domein als XXL of is dit toeval ;)
Maar verder als dit echt onafhankelijk is en er meer testen opkomen te staan is het een goed idee! Het vertrouwen in sommige merken valt wel weg zo.

Kunnen jullie aantonen daadwerkelijk onafhankelijk te zijn?

Dat kan niemand garanderen. Die vraag blijft voor elke site bestaat die testen op supplementen uitvoeren.

Zover ik kan zien zijn meerdere producten goed uit testen gekomen, dus lijkt me wel inorde. De testen van B&F, XXL en Sportfood komen ook gewoon van dbb.

Wat ik me afvraag ik waarom het domein anoniem is geregistreerd bij hetzelfde domein als XXL of is dit toeval ;)
Maar verder als dit echt onafhankelijk is en er meer testen opkomen te staan is het een goed idee! Het vertrouwen in sommige merken valt wel weg zo.

Direct even gekeken uit nieuwsgierigheid :) Ik zie dat deze site bij Godaddy wordt gehost onze site wordt gehost bij leaseweb. Maar ik heb het domein xxlnutrition.com ooit gekocht van iemand en dat liep via godaddy volgens mij staat ons domein nog steeds daar geregistreerd bij godaddy en via DNS naar leaseweb gestuurd.

Wel grappig deze opmerking (goede 1e post!) aangezien Godaddy het grootste hosting bedrijf ter wereld is :p

Je bent nieuw op DBB dus je kent de hele voorgeschiedenis niet over de testen, als je dat wist was je vertrouwen allang weg in het merk dat je noemt ;)

haha ja ik heb de laatste tijd de hier even rond gekeken ivm de testen die zijn gedaan. Dan is een site met een verzameling wel handig! En als ze meer testen gaan doen geeft dit natuurlijk een wat beter beeld van betrouwbare producten.

Dat kan niemand garanderen. Die vraag blijft voor elke site bestaat die testen op supplementen uitvoeren.

Zover ik kan zien zijn meerdere producten goed uit testen gekomen, dus lijkt me wel inorde. De testen van B&F, XXL en Sportfood komen ook gewoon van dbb.
Is wel zo, maar nu is het echt volledig anoniem. Niet bekend wie er bij betrokken zijn.

Zou voor de geloofwaardigheid wel goed zijn als dat anders zou zijn, of als ze bepaalde certificering zouden krijgen of de naam van een bekend instituut er aan verbonden krijgen.

Is wel zo, maar nu is het echt volledig anoniem. Niet bekend wie er bij betrokken zijn.

Zou voor de geloofwaardigheid wel goed zijn als dat anders zou zijn, of als ze bepaalde certificering zouden krijgen of de naam van een bekend instituut er aan verbonden krijgen.

Volledig anoniem lijkt me aangeraden na voorafgaande en mogelijk toekomstige reacties van shops die slecht uit de testen komen.

Een certificering zegt ook niet zo veel. Zolang de potten gesealed opgestuurd worden en het is een betrouwbaar lab is er geen probleem.

Volledig anoniem lijkt me aangeraden na voorafgaande en mogelijk toekomstige reacties van shops die slecht uit de testen komen.

Een certificering zegt ook niet zo veel. Zolang de potten gesealed opgestuurd worden en het is een betrouwbaar lab is er geen probleem.

Beetje laat advies voor Jordy en UnknownBB, die hebben volgens mij door alle dreigementen van B&F het land verlaten (of erger :whip: )

Beetje laat advies voor Jordy en UnknownBB, die hebben volgens mij door alle dreigementen van B&F het land verlaten (of erger :whip: )

:p Die zitten nog gewoon in de B&F kelder voor intensieve brainwashing. Dacht dat Jordy zich al had toegevoegd aan de klantendienst. UnknownBB zijn echte naam is onbekend, maar ik heb mijn vermoedens dat hij Carmen is.

:p Die zitten nog gewoon in de B&F kelder voor intensieve brainwashing. Dacht dat Jordy zich al had toegevoegd aan de klantendienst. UnknownBB zijn echte naam is onbekend, maar ik heb mijn vermoedens dat hij Carmen is.

Nee hoor, Jordy heeft ingezien dat het alleen de laatste batch betrof. En Carmen is toch echt een vrouw! Ze drinkt net naar Afslank eiwit shake, het liefst neemt ze cookies & cream. Maar de andere smaken zijn natuurlijk ook allemaal sensationeel!

Ralf

Terug
Naar boven