Fitness Seller

Sticky Supplementlabtest.com - Alle testen op één plaats

Body en Fit shop -> EXIT
Bodylab -> EXIT

NO MERCY
Of je nou iemand voor 1 euro oplicht of 100 euro, oplichten is oplichten en dat is de ware aard van de persoon / het bedrijf.

Laatst bewerkt:
Laterrrrrrrsssss.. weg der mee! :)

Schade is veel groter dan je denkt. De meeste kennen de slechte reputatie inmiddels dankzij de kracht van internet. Bij B&F gaat het absoluut slechter, want mijn vriendin besteld naar nog steeds noten en zaden etc (I know) en de verpakkingen zijn allemaal goedkoper geworden en ze zijn overgegaan op een goedkopere leverancier wat duidelijk te merken is aan de kwaliteit van de noten/zaden.

Inderdaad de winst is nog steeds groot. Maar absoluut een stuk minder dan wat het was.

Ik heb een maat van me verwezen naar Supplementlabtest.com voor de testen op het B&F merk, maar die interesseert het gewoon niet. Prijs is lekker goedkoop, en dat is voor sommigen toch nog het belangrijkste. B&F is gewoon niet te vertrouwen, tot twee maal toe. Jammer om te zien dat Bodylab hun producten ook al niet op orde hebben.

Ik heb een maat van me verwezen naar Supplementlabtest.com voor de testen op het B&F merk, maar die interesseert het gewoon niet. Prijs is lekker goedkoop, en dat is voor sommigen toch nog het belangrijkste. B&F is gewoon niet te vertrouwen, tot twee maal toe. Jammer om te zien dat Bodylab hun producten ook al niet op orde hebben.

Wij horen dat hier ook wel dat het mensen niet interesseert maar dat is dan echt een soort struisvogel reactie. Kop in het zand en net doen of er niets aan de hand is, want het laatste wat veel mensen willen is ergens ongelijk in krijgen of te horen krijgen dat ze het verkeerde gekocht hebben. Negeren is dan voor vele een betere optie ;) als het maar goedkoop is! Omgerekend ben je duurder uit en de suikers heb je ook niet nodig maar de grote massa kijkt daar blijkbaar niet naar.

Wij horen dat hier ook wel dat het mensen niet interesseert maar dat is dan echt een soort struisvogel reactie. Kop in het zand en net doen of er niets aan de hand is, want het laatste wat veel mensen willen is ergens ongelijk in krijgen of te horen krijgen dat ze het verkeerde gekocht hebben. Negeren is dan voor vele een betere optie ;) als het maar goedkoop is! Omgerekend ben je duurder uit en de suikers heb je ook niet nodig maar de grote massa kijkt daar blijkbaar niet naar.

Bodylab negeert nu ook alles. Juist dit zou een moment zijn om klanten/leden te woord te staan. In elk geval een reactie is beter dan geen reactie. De uitslag van de nieuw analyse moet inmiddels toch al bekend zijn? Of valt deze nog meer tegen...

Rene, heb je al extra personeel moeten aannemen?

Bodylab negeert nu ook alles. Juist dit zou een moment zijn om klanten/leden te woord te staan. In elk geval een reactie is beter dan geen reactie. De uitslag van de nieuw analyse moet inmiddels toch al bekend zijn? Of valt deze nog meer tegen...

Rene, heb je al extra personeel moeten aannemen?

Met negeren bedoelde ik niet bodylab hoor maar consumenten :) .. Het blijft hier onverminderd druk en we groeien nog lekker door :thumbs: Een aminozuren analyse duurt normaal een week of 2 dus als ik dit hierboven zo lees zou dat nu ongeveer klaar moeten zijn.

Ja, consumenten moet je gewoon de kosten per 100 gram eiwit laten zien van een product. Dan zien ze in dat hun "Goedkopere" BodyEnFit eiwit supplement helemaal niet goedkoper is.

• Topic Starter Topic Starter
Een aminozuuranalyse duurt inderdaad 2 weken, zeker als er ook een koolhydraat,- en suikermeting gedaan word.

En bij deze..

De volledige analyse is bekend en geplaatst!

Volledige analyse Bodylab - Isolaat

Topic (beginpost aangepast)

Nou in ieder geval dus geen gesjoemel met de aminozuren of meer suiker. Maar 11% minder eiwit is nog te veel!

Gaan we nu met zijn allen sparen voor wat aminozuur analyses van wat Amino-producten van de huismerken? Leuke mixjes enzo. Ik nomineer graag als eerste die amino perfection van blauw-wit uit heerenveen, lijkt me bij uitstek een mooi product waar ze mee aan de sjoemel zouden kunnen gaan. :trollface:

Jammer BodyLab, serieus ik dacht dat Analytic en co een foute berekening hadden gedaan, maar 11% afwijking kan natuurlijk echt niet. Op elke shake is dat toch 2-3 gram eiwit waarvoor wel extra betaald wordt..

Nou he, allemaal bij de board sponsor kopen dan maar ;) ;).

• Like
Waarderingen: Rain
Nou he, allemaal bij de board sponsor kopen dan maar ;) ;). Komop zeg in elke andere branche krijg je een veeg om de oren hoor als je zo'n sneaky campagne voert t.o.v. je concurrenten.

Inderdaad.
Ik vind het ook van een redelijk laag niveau getuigen van XXL om iedere keer olie op het vuur te gooien.
Hou de eer aan jezelf en verlaag jezelf niet tot dat niveau .
Bij mij werkt het in ieder geval averechts.

Inderdaad.
Ik vind het ook van een redelijk laag niveau getuigen van XXL om iedere keer olie op het vuur te gooien.
True.. stukje frustratie van xxl om met nepaccounts te werken. Zoals Viper92 bijv. https://forum.bodybuilding.nl/members/viper92.148129/ Zie die postgeschiedenis. Desalniettemin heeft XXL heeft dit absoluut niet nodig gezien hun positie op dbb.

Dat durf ik niet te zeggen.
Maar is het niet zo dat er bij XXL ook een paar gram minder eiwit dan vermeld in zat?
Oh ja, dat viel binnen de norm natuurlijk.
Minder is minder. Punt!

Voor mij wordt zo alleen maar bevestigd dat het een eng wereldje is.
Al is dat bijna overal waar -veel-geld verdiend wordt.
Maar als je achter je eigen produkt staat, heb je zulke streken helemaal niet nodig.

Inderdaad.

Olie op het vuur gooien? ik reageer op een post van iemand omdat wij dit ook vaak horen wat deze man aangeeft. Dat heeft niets te maken met olie op het vuur gooien, de boel opstoken en al helemaal niet met frustratie maar meer met verbazing.

Tsja,
Ik interpreteer het heel anders.
Er zijn genoeg reacties van jou/jullie van de laatste tijd die ik hier als voorbeeld kan posten, maar dat verzandt in een welles /nietus discussie.
Er zijn belangrijkere dingen op de wereld.

Maar net zo goed als dat iedereen zijn mening geeft over de 'valsspelers' op de markt, doe ik dat over de reacties.

En nee, ik werk niet voor B&F.
En ja, ik bestel ook bij XXL. ;)

Inderdaad.

True.. stukje frustratie van xxl om met nepaccounts te werken. Zoals Viper92 bijv. https://forum.bodybuilding.nl/members/viper92.148129/ Zie die postgeschiedenis. Desalniettemin heeft XXL heeft dit absoluut niet nodig gezien hun positie op dbb.

Tsja,
Ik interpreteer het heel anders.
Er zijn genoeg reacties van jou/jullie van de laatste tijd die ik hier als voorbeeld kan posten, maar dat verzandt in een welles /nietus discussie.
Er zijn belangrijkere dingen op de wereld.

Maar net zo goed als dat iedereen zijn mening geeft over de 'valsspelers' op de markt, doe ik dat over de reacties.

En nee, ik werk niet voor B&F.
En ja, ik bestel ook bij XXL. ;)

Laten we wel wezen, er is natuurlijk helemaal niks op tegen om gewoon op discussies of zeer nadrukkelijk spelende onderwerpen te reageren als supp-onderneming zijnde. Zeker als boardsponsor kun je dan best wat info verstrekken over hoe het bij hen werkt, ipv dat mensen daar vroeg of laat naar gaan vragen. Nu kun je zeggen dat subtiele verwijzingen naar misleidende praktijken van concurrenten olie op het vuur gooien is, maar het is natuurlijk flauw dit als boze opzet aan te rekenen terwijl de feiten er niet om liegen. Die feiten hoeft wat mij betreft niemand niet te negeren. Ik moet zeggen dat ik niet alle topics even trouw afga, maar heb de indruk dat wat subtiele grapjes met een knipoog links en rechts in het niet vallen bij de tendens op dit forum. Als je daar over valt ben je wat mij betreft ook wel een beetje stemming aan het maken hoor.

Dat er kennelijk accounts hier zijn die heel sterk in een bepaalde richting van een merk promoten is inderdaad jammer, lijkt wat dat betreft inderdaad wat weg te hebben van de AAS sectie waarin er zo eens in de zoveel tijd een erg doorzichtige thuiswinkel wordt gepromoot. Maar als in dit geval, met een officiële boardsponsor je dit niet met 100% zekerheid kan aantonen dat dit (in)direct vanuit diezelfde hoek komt vind ik het te ver gaan om dat zomaar op hun bord te schuiven. Want zolang er een hele reële kans is dat dit niet het geval is, is het behoorlijk kortzichtig dat zomaar hen aan te rekenen (en bovendien erg oneerlijk), en zou je dat dus ook niet moeten doen. Of wordt jij ook graag bij de minste of geringste ongegronde schijn tegen je graag maximaal veroordeeld voor iets waar je misschien wel helemaal niks mee te maken had. :D

Laten we wel wezen, er is natuurlijk helemaal niks op tegen om gewoon op discussies of zeer nadrukkelijk spelende onderwerpen te reageren als supp-onderneming zijnde. Zeker als boardsponsor kun je dan best wat info verstrekken over hoe het bij hen werkt, ipv dat mensen daar vroeg of laat naar gaan vragen. Nu kun je zeggen dat subtiele verwijzingen naar misleidende praktijken van concurrenten olie op het vuur gooien is, maar het is natuurlijk flauw dit als boze opzet aan te rekenen terwijl de feiten er niet om liegen. Die feiten hoeft wat mij betreft niemand niet te negeren. Ik moet zeggen dat ik niet alle topics even trouw afga, maar heb de indruk dat wat subtiele grapjes met een knipoog links en rechts in het niet vallen bij de tendens op dit forum. Als je daar over valt ben je wat mij betreft ook wel een beetje stemming aan het maken hoor.

Dat er kennelijk accounts hier zijn die heel sterk in een bepaalde richting van een merk promoten is inderdaad jammer, lijkt wat dat betreft inderdaad wat weg te hebben van de AAS sectie waarin er zo eens in de zoveel tijd een erg doorzichtige thuiswinkel wordt gepromoot. Maar als in dit geval, met een officiële boardsponsor je dit niet met 100% zekerheid kan aantonen dat dit (in)direct vanuit diezelfde hoek komt vind ik het te ver gaan om dat zomaar op hun bord te schuiven. Want zolang er een hele reële kans is dat dit niet het geval is, is het behoorlijk kortzichtig dat zomaar hen aan te rekenen (en bovendien erg oneerlijk), en zou je dat dus ook niet moeten doen. Of wordt jij ook graag bij de minste of geringste ongegronde schijn tegen je graag maximaal veroordeeld voor iets waar je misschien wel helemaal niks mee te maken had. :D

Laat ik dit er nog over zeggen > ik doe helemaal niets met nepaccounts dat hebben we helemaal niet nodig en ook nooit gedaan overigens. Dat er mensen zijn buiten ons om die dit wel doen daar kan ik niets aan doen wij stimuleren dit niet en belonen mensen daar ook niet voor.

Krijg je als forummember eigenlijk korting bij XXL? Of wat houdt boardsponsor in?

Terug
Naar boven