AndroidHealthClinic

Sticky Supplementlabtest.com - Alle testen op één plaats

Bezoekers in dit topic

Die gaan we in de nabije toekomst inplannen. De vraag is welke omdat ze hebben aangegeven dat het alleen om de Whey Perfection zou gaan.

Dan lijkt mij het logisch om de Whey Perfection te testen ;)
 
Gaan jullie nou eigenlijk ook nog eens de B&F whey opnieuw testen? Gezien hun claims dat ze het product in orde gebracht hebben...
Lijkt me inderdaad geen gek plan. Ze claimen en maken er zelfs reclame voor. Dat is een positief iets voor de consument en zou mooi zijn dat dat bevestigd kan worden. Wellicht dat jullie contact op kunnen nemen met B&F hiervoor? Bodylab/PS etc etc wilden dit namelijk ook. WTF wat is First Class Nutrition, nog nooit van gehoord...
 
Dan lijkt mij het logisch om de Whey Perfection te testen ;)

Het zou voor anderen logischer lijken om dan de isolaat of caseine te testen omdat deze ook niet goed uit de testen kwamen. Om deze reden hebben wij begin dit jaar de Isolaat Perfection getest.
 
Die gaan we in de nabije toekomst inplannen. De vraag is welke omdat ze hebben aangegeven dat het alleen om de Whey Perfection zou gaan.

Dit wordt ook wel eens tijd ja, ben benieuwd naar de uitslag. Ben benieuwd of dat eeuwige gezeik eindelijk eens over zou zijn als de test goed blijkt te zijn.
 
Lijkt me inderdaad geen gek plan. Ze claimen en maken er zelfs reclame voor. Dat is een positief iets voor de consument en zou mooi zijn dat dat bevestigd kan worden. Wellicht dat jullie contact op kunnen nemen met B&F hiervoor? Bodylab/PS etc etc wilden dit namelijk ook. WTF wat is First Class Nutrition, nog nooit van gehoord...

Wij kopen natuurlijk het product aan zonder dit op voorhand aan te geven. Hun hebben dan de mogelijkheid hier zelf voor te doneren eenmaal de donaties open staan.

Info First Class Nutrition
http://www.firstclassnutrition.be/over/
 
Laatst bewerkt:
Dit wordt ook wel eens tijd ja, ben benieuwd naar de uitslag. Ben benieuwd of dat eeuwige gezeik eindelijk eens over zou zijn als de test goed blijkt te zijn.

En ik benieuwd of de eeuwige B&F fanboys verdwijnen als de uitslag slecht is.
 
Er is nu de optie voor een losse aminozuren meting waardoor de kostprijs lager ligt. Hierbij worden alle niet-gebonden en dus toegevoegde aminozuren gemeten. Indien gevonden worden deze van het totale eiwitgehalte afgetrokken. Dit maakt het ideaal voor het detecteren van amino spiking. Totale kosten met een stikstofanalyse zijn 220 € incl. aankoop- en verzendkosten.

b6el21.png
 
Er is nu de optie voor een losse aminozuren meting waardoor de kostprijs lager ligt. Hierbij worden alle niet-gebonden en dus toegevoegde aminozuren gemeten. Indien gevonden worden deze van het totale eiwitgehalte afgetrokken. Dit maakt het ideaal voor het detecteren van amino spiking. Totale kosten met een stikstofanalyse zijn 220 € incl. aankoop- en verzendkosten.

b6el21.png

Ik vind persoonlijk dat er wat beter kan worden nagedacht over soorten supps die getest worden. Deze wheys hierboven ken ik niet, behalve de ISO 100 en vraag me eerlijk gezegd af hoeveel behoefte er is om alle merken af te gaan en te testen. De meest gebruikte whey's zijn al getest. Waarom geen andere producten die ook veel door bb-ers worden gebruikt (en die misschien veel goedkoper zijn om te testen)? Denk aan multivit's, visolie (op oxidatie) etc. Denk dat daar meer behoefte aan is.
 
Analytic het zou geen kwaad kunnen eens musculi te gaan testen imo. Ze maken altijd zo trots reclame over hun unieke kwaliteit dat ik wel eens wil weten in hoeverre die boodschap klopt.
 
Ik vind persoonlijk dat er wat beter kan worden nagedacht over soorten supps die getest worden. Deze wheys hierboven ken ik niet, behalve de ISO 100 en vraag me eerlijk gezegd af hoeveel behoefte er is om alle merken af te gaan en te testen. De meest gebruikte whey's zijn al getest. Waarom geen andere producten die ook veel door bb-ers worden gebruikt (en die misschien veel goedkoper zijn om te testen)? Denk aan multivit's, visolie (op oxidatie) etc. Denk dat daar meer behoefte aan is.

Helemaal mee eens! Ik zou bijvoorbeeld wel keer testen willen zien op eiwitrepen zoals High Protein Bar van XXL Nutrition. En perfect oats
 
Ik vind persoonlijk dat er wat beter kan worden nagedacht over soorten supps die getest worden. Deze wheys hierboven ken ik niet, behalve de ISO 100 en vraag me eerlijk gezegd af hoeveel behoefte er is om alle merken af te gaan en te testen. De meest gebruikte whey's zijn al getest. Waarom geen andere producten die ook veel door bb-ers worden gebruikt (en die misschien veel goedkoper zijn om te testen)? Denk aan multivit's, visolie (op oxidatie) etc. Denk dat daar meer behoefte aan is.

Welke whey we testen wordt bepaald door de interesse. Producten waar het meeste vraag naar is komen bij de donaties te staan. Het product van Body Attack hebben we gekozen voor het Duitse publiek beter te bereiken. Dit is een van de grootste huisproducten in Duitsland.

De meeste huisproducten die in Nederland en België gebruikt worden zijn inderdaad getest. Maar niet iedereen gebruikt deze en om betere bekendheid in het buitenland te verkrijgen moeten we wel andere merken testen.

Volgend jaar zijn we ook van plan om bcaa's te testen omdat dit een product is waarbij de producent eenvoudig 'goedkopere aanpassingen' kan maken. Andere supplementen komen zeker ook aan de beurt.
 
Analytic het zou geen kwaad kunnen eens musculi te gaan testen imo. Ze maken altijd zo trots reclame over hun unieke kwaliteit dat ik wel eens wil weten in hoeverre die boodschap klopt.

Die komt zeker ook aan de beurt, maar niet te snel. Door onze site gaan producenten hier meer op letten, dus op een onverwachte moment lijkt ons het meest geschikt.
 
Die is voor het Duitse publiek bedoeld. ...

We hebben nu gekozen voor een niet-huisproduct zoals ISO-100 van Dymatize hierbij te testen. Huisproducten die veel in Nederland en België gebruikt worden komen later weer aan de beurt.

.

Is die ISO 100 ondertussen al getest, en zijn results gekend?
 
Wil je het antwoord? Wees dan niet zo lui en kijk op hun site

Oei, sorry... Rustig, was maar een vraagje.
Maar bon, ben goed gezind vandaag, dus ook aan sylve: bedankt voor je reply! :)
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Back
Naar boven