- Waardering
- 2.952
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar ga ik eigenlijk ook gewoon vanuit. Heeft wat mij betreft verder ook niet ter discussie gestaan, maar het is jammer dat er op deze manier al dan niet bewust door derden de schijn tegen wordt gecreëerd en dat er dus ook nog daadwerkelijk mensen zijn die hier voor vallen, of er echt iets achter zoeken. Ik vind dan altijd een nuance op zijn plaats, want er worden erg kort door de bocht een aantal onterechte aannames geuit.Laat ik dit er nog over zeggen > ik doe helemaal niets met nepaccounts dat hebben we helemaal niet nodig en ook nooit gedaan overigens. Dat er mensen zijn buiten ons om die dit wel doen daar kan ik niets aan doen wij stimuleren dit niet en belonen mensen daar ook niet voor.
De B&F sl*tten komen weer naar boven met hun onzin
Ter informatie, jullie zijn bekend bij iedereen op dit forum als Ralf zuigende kortingssletten die elke kans nemen om B&F te promoten.
Met de waarheid kan je nooit wat mis doen. Dus concurrent of niet er wordt gewoon bevestigd wat is.
Kan jij ter informatie even aangeven wie jij hiermee bedoelt dan?

Kan me ook nog wel herinneren dat XXL destijds de post op de facebooktijdlijn had gedeeld met volle trotsKan me herinneren dat de eerste lab test werd gepost door een door xxl gesponsorde atleet/hobbyistGestimuleerd door jullie of niet, niet slim als je de schijn niet tegen wilt hebben.
Stukje haat of niet, maar niet echt professioneel. Het zijn twee hele verschillende bedrijven, XXL wil hardcore bodybuilders, Body & Fit richt zich meer op de massaKan me ook nog wel herinneren dat XXL destijds de post op de facebooktijdlijn had gedeeld met volle trotsStukje haat of niet, maar niet echt professioneel. Het zijn twee hele verschillende bedrijven, XXL wil hardcore bodybuilders, Body & Fit richt zich meer op de massa
en gezondheidsgerichte sporters. Af en toe hebben ze prima deals, dus snap die haat over en weer nooit. XXL bereikt hun doelgroep, Body & Fit hun eigen ook. Beide shops geen negatief woord over hoor. Alleen respect moet wel op zijn plaats zijn.
"Ja sorry jongens één van onze wandelende chemieconcerns heeft de test per ongeluk gedeeld op alle fora en daarna heeft een stagiair het per ongeluk op facebook geplempt. Dit was niet onze bedoeling, maar het kwaad is nu toch al geschied. He wat jammer". Ik snap het probleem ook niet zo. Ik koop eigenlijk bij zowel B&F en XXL ligt er maar net aan wat ik nodig heb en of er leuke kortingsacties zijn. Verder dan ook geen persoonlijke haat of aanhang van een bepaalde kant o.i.d.
.Kan me ook nog wel herinneren dat XXL destijds de post op de facebooktijdlijn had gedeeld met volle trotsStukje haat of niet, maar niet echt professioneel. Het zijn twee hele verschillende bedrijven, XXL wil hardcore bodybuilders, Body & Fit richt zich meer op de massa
en gezondheidsgerichte sporters. Af en toe hebben ze prima deals, dus snap die haat over en weer nooit. XXL bereikt hun doelgroep, Body & Fit hun eigen ook. Beide shops geen negatief woord over hoor. Alleen respect moet wel op zijn plaats zijn.

Natuurlijk zit XXL stiekem te gniffelen in een hoekje
Dat zouden de meeste ook doen als de concurrenten steken laten vallen
Waarom doen jullie een analyze voor BodyAttack? Ik vinmd het allemaal wel leuk en wil opzich wel doneren, maar zie hiervoor niet een meerwaarde. Vrijwel niemand gebruikt het hier en jullie doelgroep richt zich volgens mij alleen op DBB wat voornamelijk geintresseerd is in XXL/Musculi/Bulkpowders producten? Zeker omdat ze met B&F de goedkoopste zijn, lijkt me dat toch veel interessanter dan zulke producten?
Gaan jullie nou eigenlijk ook nog eens de B&F whey opnieuw testen? Gezien hun claims dat ze het product in orde gebracht hebben...