Fitness Seller

Sticky Supplementlabtest.com - Alle testen op één plaats

De B&F sl*tten komen weer naar boven met hun onzin :p

Ter informatie, jullie zijn bekend bij iedereen op dit forum als Ralf zuigende kortingssletten die elke kans nemen om B&F te promoten.

Met de waarheid kan je nooit wat mis doen. Dus concurrent of niet er wordt gewoon bevestigd wat is.

Laat ik dit er nog over zeggen > ik doe helemaal niets met nepaccounts dat hebben we helemaal niet nodig en ook nooit gedaan overigens. Dat er mensen zijn buiten ons om die dit wel doen daar kan ik niets aan doen wij stimuleren dit niet en belonen mensen daar ook niet voor.
Daar ga ik eigenlijk ook gewoon vanuit. Heeft wat mij betreft verder ook niet ter discussie gestaan, maar het is jammer dat er op deze manier al dan niet bewust door derden de schijn tegen wordt gecreëerd en dat er dus ook nog daadwerkelijk mensen zijn die hier voor vallen, of er echt iets achter zoeken. Ik vind dan altijd een nuance op zijn plaats, want er worden erg kort door de bocht een aantal onterechte aannames geuit.

De B&F sl*tten komen weer naar boven met hun onzin :p

Ter informatie, jullie zijn bekend bij iedereen op dit forum als Ralf zuigende kortingssletten die elke kans nemen om B&F te promoten.

Met de waarheid kan je nooit wat mis doen. Dus concurrent of niet er wordt gewoon bevestigd wat is.

Kan jij ter informatie even aangeven wie jij hiermee bedoelt dan?

Kan me herinneren dat de eerste lab test werd gepost door een door xxl gesponsorde atleet/hobbyist :) Gestimuleerd door jullie of niet, niet slim als je de schijn niet tegen wilt hebben.

Kan me herinneren dat de eerste lab test werd gepost door een door xxl gesponsorde atleet/hobbyist :) Gestimuleerd door jullie of niet, niet slim als je de schijn niet tegen wilt hebben.
Kan me ook nog wel herinneren dat XXL destijds de post op de facebooktijdlijn had gedeeld met volle trots :D Stukje haat of niet, maar niet echt professioneel. Het zijn twee hele verschillende bedrijven, XXL wil hardcore bodybuilders, Body & Fit richt zich meer op de massa
en gezondheidsgerichte sporters. Af en toe hebben ze prima deals, dus snap die haat over en weer nooit. XXL bereikt hun doelgroep, Body & Fit hun eigen ook. Beide shops geen negatief woord over hoor. Alleen respect moet wel op zijn plaats zijn.

Kan me ook nog wel herinneren dat XXL destijds de post op de facebooktijdlijn had gedeeld met volle trots :D Stukje haat of niet, maar niet echt professioneel. Het zijn twee hele verschillende bedrijven, XXL wil hardcore bodybuilders, Body & Fit richt zich meer op de massa
en gezondheidsgerichte sporters. Af en toe hebben ze prima deals, dus snap die haat over en weer nooit. XXL bereikt hun doelgroep, Body & Fit hun eigen ook. Beide shops geen negatief woord over hoor. Alleen respect moet wel op zijn plaats zijn.

Haha ja en achteraf -nadat er flinke commotie ontstond- kwam het (je verwacht het niet) door de overgemotiveerde stagiaire die het bericht per abuis had gedeeld. :rolleyes: "Ja sorry jongens één van onze wandelende chemieconcerns heeft de test per ongeluk gedeeld op alle fora en daarna heeft een stagiair het per ongeluk op facebook geplempt. Dit was niet onze bedoeling, maar het kwaad is nu toch al geschied. He wat jammer". Ik snap het probleem ook niet zo. Ik koop eigenlijk bij zowel B&F en XXL ligt er maar net aan wat ik nodig heb en of er leuke kortingsacties zijn. Verder dan ook geen persoonlijke haat of aanhang van een bepaalde kant o.i.d. :) .

Wij hebben geen post gedeeld met alleen een slechte test van B&F, de enige test die wij gedeeld hebben op FaceBook is die van de door DBB leden georganiseerde test en waar whey delicious ook was getest. Als wij goed uit die test kwamen lijkt het me logisch dat we deze delen, dat zou iedereen gedaan hebben. De latere slechte testen op alleen B&F producten hebben wij uiteraard niet gedeeld als dat het geval zou zijn snap ik je opmerkingen maar deze vind ik nu niet terecht. Verder reageer ik niet meer wat het lijkt er onderhand wel op of wij ons moeten verdedigen en daar pas ik voor.

Fijn weekend allemaal! :wave:

Laatst bewerkt:
C'mon gasten, zijn jullie nou echt een verwijt aan het maken over het feit dat een bedrijf die als zo'n beetje de enige back at that time er wel goed uit kwam en zelfs in sommige gevallen hoger dan de geclaimde waardes op hun labels, daar trots even haar volgers van op de hoogte stelt? Dit had niets met een anti-B&F actie te maken, maar een pro-eigen bedrijf actie. Dit gaat wel echt te fur hoor... wel even reëel blijven boys.

Erg jammer XXL, min punten voor jullie / jou. Hoop dat jullie nooit slecht getest worden dan is het instant exit!

• Topic Starter Topic Starter
Door grote interesse uit Duitsland zal er nu ook apart een donatie verlopen voor het merk Body Attack (Isolaat). En hiernaast gaan wij het veel gevraagde ISO-100 van Dymatize testen. Dit is de eerste maal dat er een hydrolysaat getest wordt en dan meteen van een Isolaat.

http://supplementlabtest.com/articles/overzicht-donaties

Natuurlijk zit XXL stiekem te gniffelen in een hoekje
Dat zouden de meeste ook doen als de concurrenten steken laten vallen

Laatst bewerkt:
Waarom is de iso-100 duurder dan de BodyAttack?

Waarom doen jullie een analyze voor BodyAttack? Ik vinmd het allemaal wel leuk en wil opzich wel doneren, maar zie hiervoor niet een meerwaarde. Vrijwel niemand gebruikt het hier en jullie doelgroep richt zich volgens mij alleen op DBB wat voornamelijk geintresseerd is in XXL/Musculi/Bulkpowders producten? Zeker omdat ze met B&F de goedkoopste zijn, lijkt me dat toch veel interessanter dan zulke producten?

Waarom doen jullie een analyze voor BodyAttack? Ik vinmd het allemaal wel leuk en wil opzich wel doneren, maar zie hiervoor niet een meerwaarde. Vrijwel niemand gebruikt het hier en jullie doelgroep richt zich volgens mij alleen op DBB wat voornamelijk geintresseerd is in XXL/Musculi/Bulkpowders producten? Zeker omdat ze met B&F de goedkoopste zijn, lijkt me dat toch veel interessanter dan zulke producten?

Die is voor het Duitse publiek bedoeld. Onze test van Myprotein en Bodylab zijn op een paar Duitse site's en forums geplaatst waardoor en meer interesse en vraag is geweest naar een Duits huisproduct zoals Body Attack. Dit helpt ook weer ons bereik te vergroten en dus de donaties.

We hebben nu gekozen voor een niet-huisproduct zoals ISO-100 van Dymatize hierbij te testen. Huisproducten die veel in Nederland en België gebruikt worden komen later weer aan de beurt.

Ik wou juist nog een post plaatsen dat wij 2 andere producten toegevoegd hebben aan de donatiepagina. Dat ga ik hieronder even doen. Donaties voor meerdere producten ontvangen is een betere keuze bij niet-huisproducten omdat de meeste mensen voor hun eigen whey willen doneren en dit niet voor een andere snel doen. Bij huisproducten ligt dit anders omdat dit om de prijsvechters gaat en men sneller openstaat voor een ander merk te doneren om zo de beste keuze te maken.

Laatst bewerkt:
Gaan jullie nou eigenlijk ook nog eens de B&F whey opnieuw testen? Gezien hun claims dat ze het product in orde gebracht hebben...

Gaan jullie nou eigenlijk ook nog eens de B&F whey opnieuw testen? Gezien hun claims dat ze het product in orde gebracht hebben...

Die gaan we in de nabije toekomst inplannen. De vraag is welke omdat ze hebben aangegeven dat het alleen om de Whey Perfection zou gaan.

Terug
Naar boven