Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je schrikt je nog meer rot als je gaat googlen wat die zoetstoffen precies zijn.
optimum nutricion heeft volgens mij juist de puurste whey hoor.
Klopt, maar wat misschien nog zorgelijker is, is dat sommige producenten (lees bijvoorbeeld B&F) toegevoegde glycine, dan wel taurine/creatine niet eens vermelden op het etiket. Dan weet je natuurlijk helemaal niet waar je aan toe bent. Sommige whey shakes zijn overduidelijk gespiket (althans, dat ligt zeer voor de hand). Mooi voorbeeld vind ik de MuscleTech Phase 8, op het etiket staan taurine en glycine vermeld. Waarom zou dat nou zijn..
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-alle/muscletech/phase-8/#labels
Ook MuscleMilk is zeer waarschijnlijk gespiket (zit extra glutamine in en taurine), Arnold Iron Whey (glycine, taurine, glutamine). Heb Amerikaanse merken over het algemeen altijd al onbetrouwbaar gevonden (Op ON/Dymatize na).
Nice find. Zitten trouwens nog 2 extra aminozuren in valine en Leucine , totaal 5 extra aminozuren.je schrikt je nog meer rot als je gaat googlen wat die zoetstoffen precies zijn.
optimum nutricion heeft volgens mij juist de puurste whey hoor.
dus al die dure protein shakes zijn ook niet helemaal zuiver?
Om zeker te zijn zou het aminozuurgehalte (Europese variant) van Optimum Nutrition getest moeten worden. Maar ik heb mijn twijfels gezien de eerdere testen.Ik dacht dat MyProtein al enkele donaties had? Is dit allemaal op de stapel van BulkPowders gegooid?
En wellicht is het verstandiger om enkel op aminospiking te testen. Dan heb je toch in feite ook al de totale hoeveelheid aan eiwitten in het product?
Hebben ze inderdaad bij Bulkpowders toegevoegd.
Ze testen maar op 15 aminozuren icm stikstofanalyse (eiwit). Alle 18 aminozuren kost een hoop geld. Dacht iets van minimum 200euro meer nog.
Zo te zien nietOm zeker te zijn zou het aminozuurgehalte (Europese variant) van Optimum Nutrition getest moeten worden. Maar ik heb mijn twijfels gezien de eerdere testen.
Nutteloos en verspilling van geld van anderen. Als dit de werkwijze van supplementlabtest.com is komen we nergens.Nee,volgens mij is het nog erger en gaan ze de bulkpowder en Mp alleen test op eiwitgehalte (stikstof). Ik vind dat we daar geen reet aan hebben, want eiwitgehalte zit meestal wel goed, het gaat mij om het spiken. dat wordt straks dus ondanks een positieve uitslag nog steeds gissen of MP/BP spiken. Hoewel mijn inschatting is dat dat niet zo is, maar goed daar hebben we natuurlijk niks aan.
Nee,volgens mij is het nog erger en gaan ze de bulkpowder en Mp alleen test op eiwitgehalte (stikstof). Ik vind dat we daar geen reet aan hebben, want eiwitgehalte zit meestal wel goed, het gaat mij om het spiken. dat wordt straks dus ondanks een positieve uitslag nog steeds gissen of MP/BP spiken. Hoewel mijn inschatting is dat dat niet zo is, maar goed daar hebben we natuurlijk niks aan.

Nutteloos en verspilling van geld van anderen. Als dit de werkwijze van supplementlabtest.com is komen we nergens.
Denk niet dat ON spiket. ON is wel betrouwbaar. Bovendien kan het zijn dat het in die Reddit test om een chocolade smaak ging. Bij de MP was dat iig wel zo, wat (voor een groot deel) het verschil verklaart.
nee klopt dan kom je ook nergens maar dan moet je ook geen tests doen waar je de aminozuren niet kunt zien dat is toch al geld verspilling, we weten nu toch wat er op grote schaal gefraudeerd word met aminozuren.
Mja beter iets dan niets voorlopig zullen we maar zeggen.
Maar de vraag is waarom is het zo goedkoop, dacht 170euro voor 15 aminozuren.Mja beter iets dan niets voorlopig zullen we maar zeggen.
nee klopt dan kom je ook nergens maar dan moet je ook geen tests doen waar je de aminozuren niet kunt zien dat is toch al geld verspilling, we weten nu toch wat er op grote schaal gefraudeerd word met aminozuren.
Mp hoeft niet echt meer getest te worden gezien er aminozuren aan toegevoegd zijn. Is gewoon aangegeven Amino Spiking
Maar dan kunnen ze inderdaad beter de aminozuren testen. Vraag is hoe ga je aan het geld komen. Donaties schieten niet echt op.
---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------
Als er niemand doneert kom je ook nergens. Heeft al lang geduurd voor eiwit en koolhydraten te kunnen testen. Dan zit je nog niet in de helft van de kosten voor een aminozuuranalyse.
Niet helemaal nutteloos gezien Koolhydraten en suikergehalte ook wel interessant is. En het eiwit% wijkt ook nog wel eens af, zelfs met amino spiking.

Huh? Aan Myprotein aminozuren toegevoegd, nee hoor waar blijkt dat uit
Of bedoel je MusclePharm (Combat Powder), want die is idd zeer waarschijnlijk wel gespiket.

5eur.Wie heeft hier allemaal gedoneerd dan? Ikzelf 10euro.
---------- Toegevoegd om 18:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------
MusclePharm idd![]()