AndroidHealthClinic

Sticky Supplementlabtest.com - Alle testen op één plaats

Ik begrijp ook niet dat er iemand de resultaten heeft doorgemaild naar een overheidsinstantie. Deze kunnen dan op basis van de aangeleverde informatie een onderzoek instellen en indien nodig al preventieve maatregelen ondernemen. De persoon die de melding overmaakt doet dit gratis en brengt enkel info ter kennis waarvan hij via een openbaar medium (internet) kennis van kreeg.

In België zou een melding bij een overheidsinstantie (zoals de voedselinspectie) ervoor kunnen zorgen dat er een onmiddellijk verbod wordt opgelegd tot verkoop van het betreffende product. Dit is dan wel preventief totdat er een beslissing valt.

Eens opgezocht en voor Nederland kan men hier terecht:
http://www.vwa.nl/organisatie/contact/melden-en-vragen-voor-burgers-consumenten

Naïeveling.

Er is een verschil tot het bekomen van een rechtzaak met een effectieve veroordeling en een preventieve maatregel.

Bij enige twijfel over voedselveiligheid kan men preventieve stappen ondernemen. Er wordt immers geknoeid met de labels van een voedselproduct.

Er is een verschil tot het bekomen van een rechtzaak met een effectieve veroordeling en een preventieve maatregel.

Bij enige twijfel over voedselveiligheid kan men preventieve stappen ondernemen. Er wordt immers geknoeid met de labels van een voedselproduct.

Oke man, succes met je preventieve stappen. Laat me weten als het is gelukt! :thumbs:

Als hij met zo een bericht kan verbod leggen dat B&F het voorlopig niet naar BE mag leveren, zou cool zijn :D

• Topic Starter Topic Starter
Bodylab en Power Supplements zijn toegevoegd aan de donatie pagina.

http://www.supplementlabtest.com/articles/overzicht-donaties

2hyf5l5.png

Laatst bewerkt:
myprotein is al getest?

Hier is alleen een stikstofanalyse van uit 2012. De samenstelling is ondertussen al veranderd en om Amino Spiking uit te sluiten is een aminozuuranalyse nodig.

http://www.supplementlabtest.com/tests/stikfstofanalyses-reddit-usa-brands

Bovendien betrof het daar de chocolate smooth versie, waar sowieso al minder whey in zit ivm cacao. Staat ook bij het commentaar bij die Reddit post. Ik zie liever een smaak zoals vanille getest. Maar schiet helaas niet op met donaties voor de MP en Bulkpowders. Gaat m niet worden zo ben ik bang, krijgen donateurs dan ook geld terug mag hopen van wel.

• Topic Starter Topic Starter
Bovendien betrof het daar de chocolate smooth versie, waar sowieso al minder whey in zit ivm cacao. Staat ook bij het commentaar bij die Reddit post. Ik zie liever een smaak zoals vanille getest. Maar schiet helaas niet op met donaties voor de MP en Bulkpowders. Gaat m niet worden zo ben ik bang, krijgen donateurs dan ook geld terug mag hopen van wel.

Dat klopt. Dat is de reden waarom wij voor elke analyse de smaak vanille kiezen.

De donaties gaan inderdaad momenteel heel gestaag vooruit. Maar zoals u hebt kunnen zien bij de eerste testen via dit forum kan dat tijd in beslag nemen om voldoende donaties te verzamelen.

Wij wachten het nog even af. Er is dan nog de optie voor alle donaties op 1 product te zetten moest dit nodig zijn. Als de donateurs hier natuurlijk akkoord mee gaan. Vanzelfsprekend is het ook dat donateurs hun geld terug krijgen als analyses niet doorgaan of als ze niet akkoord zijn met de verplaatsing van een donatie naar een ander product.

Is het nuttig om de "nieuwe" whey perfection van body&fit te testen?

Ik heb een melding gedaan bij het NVWA. Nog geen reactie op gehad. Lang leve de overheid

Ik wist dat het niet op zou schieten. Men gelooft het allemaal verder wel blijkbaar..zo jammer. Weet iemand al iets over de XXL Isolaat?

Terug
Naar boven