Fitness Seller

Supps van San --> welke combi?

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
187
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Hi,

Ik ben nu al een tijdje fasn van San supps (www.sann.net) en dat terwijl ik alleen maar de V12 geprobeerd hebt. Maar overal om me heen hoor ik zeer positieve verhalen over dit merk.

Ik ga dus volgende week beginnen met Loaded, die ervoor zorgt dat je bloedsuikerspiegel daalt (insuline achtige werking dus) en je zodoende meer voedingsstoffen opneemt.

Maar naast V12 en Loaded, heb je ook Infusion waar ik ook wel benieuwd naar ben.

Nu vraag ik me af wat de kenners hier een goede combo zouden vinden voor in mijn geval na m'n kuur begin volgend jaar.

V12 + Loaded, V12 + Infusion of Loaded + Infusion?

Infusion
V12
Loaded

san WAS goed, nu niet meer, ze hebben bijna alle formules verandert, en slechter gemaakt.
swole v2 is nu beter keus.

Wat hebben ze allemaal verandert dan? Heb je hier een link van?

• Topic Starter Topic Starter
Hé wel ontopic blijven! Anders openen jullie zelf maar een topic ofzo! :D :p

Ik denk gewoon V12 + loaded +infusion. Is wel een dure hobby.

@ Enrico, ik heb een pot V12 en een pot Swole V2 thuisstaan. Met welke zou je dan beginnen en waarom?

@ MrJ Hoe was jou V12 + r-ala bevallen en hoeveel R-ala heb je genomen en wanneer?

Ok Mrj, ik heb net je andere topic gelezen over V12 + r-ala dus ik weet het al.

Maar ben je toch wel iets aangekomen of niet?

Ik ben er wel aardig op gegaan op de V12/Crea en R-ALA.

Denk toch wel zo'n 2,5kg erbij. Maar dat komt denk ik ook omdat ik 9 maanden geen supps gebruikt heb.

Maar goed, alledrie wordt zeker een dure hobby, vandaar dat ik er 2 wil combineren.

Wat zal jij doen?

Of is Endotest niet een idee?

Dus welke 2 van de 4?????????? :)

Laatst bewerkt:
Recommended Use: As a dietary supplement, take 3 capsules two to three times daily with meals. Endotest™ can be combined with Methoxybol-7™, Nitrocuts™ and/or V12™ for increased synergistic effects.

Endotest kan je dus goed combineren met V12 iig :)

Recommended Use: As a dietary supplement consume 2 capsules twice daily, preferably with meals to increase nutrition partioning. LOADED™ can be combined with the following San Products for increased synergistic effects: INFUSION™, V-12™ and VOLUMASS™.

Loaded dus ook (en met Infusion). :)

Maar wat denken jullie zelf?

@ Johny, zou beginnen met swole, daarna week of 4 off en v12, kan je goed vergelijken.
@ ecto, Mike van 1fast400 heeft het me gezegd in een mail.
en het is volgens mij ook waar, vroeger gingen de mensen veele harder op v12 dan nu.

enrico zei:
@ Johny, zou beginnen met swole, daarna week of 4 off en v12, kan je goed vergelijken.
@ ecto, Mike van 1fast400 heeft het me gezegd in een mail.
en het is volgens mij ook waar, vroeger gingen de mensen veele harder op v12 dan nu.

nee ik heb het je gezegd :o , tight hebben ze verandert that's all, maar is nu slechter geworden. ikzelf heg geen resultaten gehad van v-12 en r-ala. ik hoor ook alsmaar meer slechtere dingen over v-12 waar het in het begin alleen maar rozekleur en zonneschijn waren.

infusion is nog altijd goed, endotest is tribulus dus de moeite en zeker het geld niet waart.

Vooral over tight is iedereen erg positief.

Ook loaded(betere concentratie e.d) is goed over nagedacht als je na de inhoud kijkt.

Spider, jij bent niet de enige met wie ik praat ;).
en dat mensen minder hard op v12 gaan is een feit, dus dat wil wel wat zeggen, niet?

enrico zei:
Spider, jij bent niet de enige met wie ik praat ;).
en dat mensen minder hard op v12 gaan is een feit, dus dat wil wel wat zeggen, niet?

oke en ik heb mogen ondervinden, 35pleuros kwijt + 45pleuros r-ala pfffffff

Heel veel supplementen van sann kan je onder een andere naam terug vinden min of meer gelijk bij syntrax, sann heeft ook een aantal formules van supplementen van syntrax gejat, d'r loopt nu ook een techtzaak tegen ze daarom is hun nieuwe sup bolt nog niet uitgebracht kijk maar op www.sann.net

om meer over de sups van sann te weten te komen ga naar www.sann.net hier zie je een link naar hun magazine pumped hier in staan verschillende artikelen over hun sups

Ik zou niet weten wat er aan v12 veranderd moet zijn enrico ?

ik weet ook niet wat, heb 't enkele keren gelezen en van horen zeggen.
echt bewijs heb ik niet, maar ik hoor steeds meer van san-gebruikers dat ze overgaan naar andere merken omdat ze SAN gewoon zen geld niet(meer) waard vinden.

jongens, hou je geld in je zak en koop er liever flink wat steaks van! ;)

beetje wanhopig om te zoeken naar combi's van producten van een fabrikant... zogenaamd omdat ze op elkaar zijn afgestemd? Right...

Op elkaar afgestemd ja, om die fabrikanten rijker te maken!

Er zijn nuttige supplementen, maar die heb je absoluut niet nodig om vooruitgang te boeken. Een ijzeren discipline, naar je lichaam luisteren, misschien een goede whey isolaat en multi... en je komt veel verder dan 10 verschillende supps gebruiken, terwijl je niet eens optimaal eet, traint en rust....

toch is v12 een van "nieuwe"" supplementen wat het proberen waard is zeker als na de ingredieenten kijkt glycociamine create tri magnaat no2

kingnbajam zei:
jongens, hou je geld in je zak en koop er liever flink wat steaks van! ;)

beetje wanhopig om te zoeken naar combi's van producten van een fabrikant... zogenaamd omdat ze op elkaar zijn afgestemd? Right...

Op elkaar afgestemd ja, om die fabrikanten rijker te maken!

Er zijn nuttige supplementen, maar die heb je absoluut niet nodig om vooruitgang te boeken. Een ijzeren discipline, naar je lichaam luisteren, misschien een goede whey isolaat en multi... en je komt veel verder dan 10 verschillende supps gebruiken, terwijl je niet eens optimaal eet, traint en rust....

Je mag er vanuit gaan dat dit bij de meesten wel het geval is hoor! :)

Terug
Naar boven