XXL Nutrition

Sushi all you can eat tips

Klopt. Niet voor niets dat het jaren duurt voordat ze in Japan sushi mogen bereiden.
Maar hier worden de sushi snackbars uit de grond gestampt en iedereen heeft opeens verstand van eten.
Ook sushi van de ah en andere ketens zijn 9/10 keer microbiologisch niet in orde.
Goed voor de weerstand:o

Gelukkig ga ik in mei naar Japan o.a. om te kijken hoe de sushi daar is :cool: Als je daar de rijst eraf haalt krijg je gelijk een paar teringklappen.

Laatst bewerkt:
fa794bfd60f28da3bed3e2fa258315c5.jpg
deze zijn ook wel lekker, zonder rijst [emoji4] [emoji4]

Las nog niet zo lang terug een onderzoek van de Consumentenbond waaruit bleek dat vaak de sushi niet vers was en dat het onhygiënisch bereid werd (20 restaurants & 160 sushihapjes). Voorts bleek dat 64% van de onderzochte sushi te veel bacteriën bevatte en geen enkel restaurant uit de test hoger scoorde dan een 5,9.

Eet smakelijk, no thanks.

Onderzoek onder 20 restaurants en dat waren ook nog eens van die pauper ketens. Denk niet dat dit heel representatief is..
Zullen ook zat goede sushi-restaurants zijn waar je goed kunt eten, zonder bang te zijn dat je er ziek van wordt ;)

Man man man man, oke als ik zeg, ik ga naar een pannenkoekenhuis maar wil graag de pannenkoek niet eten maar alleen wat erop zit. Snap je dan hoe dom je vraag is. Komt vrijwel op hetzelfde neer. Damn waarom ga je naar sushi restaurant en niet naar andere all you can eat waar je gewoon zoveel mogelijk groente en vlees op je bord kan gooien. En waarom vraag je shit op een bb forum waar je iedereen als anabolen-verslaafden ziet en die niet laat vertellen wat je moet doen.
Lekker logisch allemaal

Laatst bewerkt:
Man man man man, oke als ik zeg, ik ga naar een pannenkoekenhuis maar wil graag de pannenkoek niet eten maar alleen wat erop zit. Snap je dan hoe dom je vraag is. Komt vrijwel op hetzelfde neer. Damn waarom ga je naar sushi restaurant en niet naar andere all you can eat waar je gewoon zoveel mogelijk groente en vlees op je bord kan gooien. En waarom vraag je shit in het aas gedeelte als je iedereen al als anabolen-verslaafden ziet en die niet laat vertellen wat je moet doen.
Lekker logisch allemaal
kging laatst naar een pizzeria, bestelde een pizza shoarma zonder bodem.. bne ik nu ook verkeerde bezig?

Klopt. Niet voor niets dat het jaren duurt voordat ze in Japan sushi mogen bereiden.
Maar hier worden de sushi snackbars uit de grond gestampt en iedereen heeft opeens verstand van eten.
Ook sushi van de ah en andere ketens zijn 9/10 keer microbiologisch niet in orde.

Onbedorven sushi maken hoe je niet zo lang voor te studeren hoor.

Vers sushi van ah XL is prima te doen.

Wat een goed topic, lekker druk ook.
Schrik ik me wel een hoedje bij het zien van alle die gemene berichtjes, bah wat doen jullie naar tegen schooiera, straks hult hij zichzelf in slaap elke avond en dat is niet het doel van dit forum.
Schooiera wil gewoon heel veel eten en kan het betalen dus niet boos zijn dan.
Gelen heeft gelijk een beetje respect is hier op zijn plaats, zeker voor iemand die niet zijn hand op houdt en het kan betalen.

Ik vind ook dat hij beter over gaat stappen op pizza waar je zonder bodem besteld, dat is wel goed te doen.
Als hij toch sushi alles you can eten gaat doen is het toch het best om steeds stukjes in een zakje te doen, dat neem je mee naar de wc en breng je rectaal in.
Zo eet je als het waren van twee kanten, je kontje eet ook lekker een beetje mee en die visjes zwemmen zo naar binnen.
Als kontje het eten moeilijk verwerken kan vraag je een bro om het er in te duwen met de genotsstaaf en dit alles onder het genot van het heerlijke muziekje op de wc's.
Zeg wel ff No Homo vooraf en alles is goed.
Zo heb je snel meer gainz.

Dag mallerds.

Haha xD, loopt uit de hand hieroo

Beetje respect voor WT7 mensen. Hij gaat dit namelijk wekelijks doen en schooiera houden hun hand op en kunnen niet elke week uit eten.
Helemaal eens, als hij dit wekelijks gaat doen is hij in no time een expert en die hebben we nodig!!!

kging laatst naar een pizzeria, bestelde een pizza shoarma zonder bodem.. bne ik nu ook verkeerde bezig?

Ben wel serieus ooit iets met 'n chick wezen eten die serieus met d'r pizza in het midden begon te eten, rustig alles eraf snijden en de korstjes ook echt nog in een ronde vorm overlaten. Haar verklaring: "Meestal kan ik geen hele pizza op, dus als ik dan toch stukken moet laten liggen kan ik beter de korst laten liggen dan de pizza met topping etc. zelf". Not sure if genius or just retarded.

Ben wel serieus ooit iets met 'n chick wezen eten die serieus met d'r pizza in het midden begon te eten, rustig alles eraf snijden en de korstjes ook echt nog in een ronde vorm overlaten. Haar verklaring: "Meestal kan ik geen hele pizza op, dus als ik dan toch stukken moet laten liggen kan ik beter de korst laten liggen dan de pizza met topping etc. zelf". Not sure if genius or just retarded.
It's a trap! drop that bish!

Dit deed ik vroeger ook altijd, toen ik nog zo'n p*ssy was die niet 3 hele pizza's op kon.
Moest mezelf ook altijd verdedigen, over het algemeen vond men me maar een r*tard.

• Like
Waarderingen: Fitt
Bij mij had ze een paar stompen te pakken.

Edit:
Dit deed ik vroeger ook altijd, toen ik nog zo'n p*ssy was die niet 3 hele pizza's op kon.
Moest mezelf ook altijd verdedigen, over het algemeen vond men me maar een r*tard.
Jij ook.

Wat een goed topic, lekker druk ook.
Schrik ik me wel een hoedje bij het zien van alle die gemene berichtjes, bah wat doen jullie naar tegen schooiera, straks hult hij zichzelf in slaap elke avond en dat is niet het doel van dit forum.
Schooiera wil gewoon heel veel eten en kan het betalen dus niet boos zijn dan.
Gelen heeft gelijk een beetje respect is hier op zijn plaats, zeker voor iemand die niet zijn hand op houdt en het kan betalen.

Ik vind ook dat hij beter over gaat stappen op pizza waar je zonder bodem besteld, dat is wel goed te doen.
Als hij toch sushi alles you can eten gaat doen is het toch het best om steeds stukjes in een zakje te doen, dat neem je mee naar de wc en breng je rectaal in.
Zo eet je als het waren van twee kanten, je kontje eet ook lekker een beetje mee en die visjes zwemmen zo naar binnen.
Als kontje het eten moeilijk verwerken kan vraag je een bro om het er in te duwen met de genotsstaaf en dit alles onder het genot van het heerlijke muziekje op de wc's.
Zeg wel ff No Homo vooraf en alles is goed.
Zo heb je snel meer gainz.

Dag mallerds.

Effe serieus man. Beste first post ever, serieus. Vooral de "dag mallerds" :roflol:

Het zou mij niet zo gauw gebeuren, mijn blik en houding spreekt boekdelen van Dont **** with Me, maar als het mij zou overkomen dan ging ik even heerlijk los, ik had die sushi maker zijn arm gebroken zodat hij de eerste 3 maanden niet meer sushi met teveel rijst kan maken, en die pizza bakker had ik niet alleen zijn armen maar ook zijn benen gebroken zodat hij nooit meer bodems maakt

En elk randdebiel die dan nog wat wil ros ik dwars door het locaal heen van waar ik zou zijn, pfff ach soms een beetje uitleven is ook niet erg, op die manier dwing je ook respect af.

Ik vecht al ruim 30 jaar en op mijn leeftijd wil je heel soms wel eens jongens tegen komen van de wat jongere generatie die denken dat ze je wel aan kunnen, ach ja dan maar even op de old school en lekker rossen.
En het grappige is dat ze dan ook wel eens per ongeluk tegen in de sportschool komen waar ik train om eens een les mee te draaien hahaha en weg zijn ze weer.

Begrijp me niet verkeerd, ben geen ruzie zoeker, maar ik ga niet aan de kant en al helemaal niet als iemand een sushi met teveel rijst op mij gooit, Make my ****ing day.

Kom vechten dan xD

Het zou mij niet zo gauw gebeuren, mijn blik en houding spreekt boekdelen van Dont **** with Me, maar als het mij zou overkomen dan ging ik even heerlijk los, ik had die sushi maker zijn arm gebroken zodat hij de eerste 3 maanden niet meer sushi met teveel rijst kan maken, en die pizza bakker had ik niet alleen zijn armen maar ook zijn benen gebroken zodat hij nooit meer bodems maakt

En elk randdebiel die dan nog wat wil ros ik dwars door het locaal heen van waar ik zou zijn, pfff ach soms een beetje uitleven is ook niet erg, op die manier dwing je ook respect af.

Ik vecht al ruim 30 jaar en op mijn leeftijd wil je heel soms wel eens jongens tegen komen van de wat jongere generatie die denken dat ze je wel aan kunnen, ach ja dan maar even op de old school en lekker rossen.
En het grappige is dat ze dan ook wel eens per ongeluk tegen in de sportschool komen waar ik train om eens een les mee te draaien hahaha en weg zijn ze weer.

Begrijp me niet verkeerd, ben geen ruzie zoeker, maar ik ga niet aan de kant en al helemaal niet als iemand een sushi met teveel rijst op mij gooit, Make my ****ing day.
Lekker trommelen.

Terug
Naar boven