Fitness Seller

Sven Kramer wisselt te snel van baan en loopt goud mis

Ik had die medaille aan Kramer gedaan als ik Lee was :thumbs:

Maar eerst kloptie even aan bij de kamer naast em: "Sven! zit je binnen?"

"Kom je buiten spelen?"

---------- Toegevoegd om 23:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:33 ----------

:roflol:!

Natuurlijk. Echt te lachwekkend jullie.

Dit gaat inderdaad te ver om die medaille af te staan, maar ik zou er serieus niet blij mee kunnen zijn. In ieder geval zou ik het niet zo uiten.

heb nog nooit zo hard gelachen:p gun het hem ook niet is zo'n arrogante gast die zichzelf helemaal geweldig vindt terwijl alleen dit kikkerlandje schaatsen interessant vindt. De rest van de wereld weet niet eens wat het is wat onze resultaten dan ook verklaart.

Lekker voor hem!
zo'n arrogant mannetje! :mad:

Nee, grapje, dit wens je niemand toe, maar ik vond hem toch wel ****ing arrogant.

heb nog nooit zo hard gelachen:p gun het hem ook niet is zo'n arrogante gast die zichzelf helemaal geweldig vindt terwijl alleen dit kikkerlandje schaatsen interessant vindt. De rest van de wereld weet niet eens wat het is wat onze resultaten dan ook verklaart.

Wacht maar tot Eric dit ziet.

Heb het net gezien op tv. Ik geef normaal vrij weinig om sport op tv, maar dit vond ik toch wel echt zuur!

Lekker voor hem!
zo'n arrogant mannetje! :mad:

Nee, grapje, dit wens je niemand toe, maar ik vond hem toch wel ****ing arrogant.

naturell is typisch zo'n belg die verlangt naar de legendarische belgische schaatslegende, waar geen kruit tegenop gewassen was.

oh wacht.

Al een video ervan ??

oh wat een drama, smeets ; ''nederland is in rouw''

Marco Borsato: "Ik heb pijn pijn pijn......wat is dit erg ik ik/ we zijn hier dood ziek van wat erg voor Sven zo veel beter dan de rest..."
LOL

het is wachten op de steunbetuiging van onze faalminister

Ai, hoorde t net ja.. lullig..

Als ik Kemkers was zou ik van baan wisselen. :)

Om te huilen deze 10km.

Terug
Naar boven