AndroidHealthClinic

Sven Kramer wisselt te snel van baan en loopt goud mis

Hoe kan die Koreaan nu ooit blij met zn 'overwinning' zijn

Sven Kramer blijft de snelste en daar gaat het uiteindelijk om!

Ja jammer, maar nieuwe ronde nieuwe kansen: de teampursuit moet nog verreden worden.

Jeetje wat verschrikkelijk.

Dan moet je je echt zwaar k*t voelen, maar zoals gezegd hoort ook dat bij de wedstrijd en topsport.

Hoe kan die Koreaan nu ooit blij met zn 'overwinning' zijn

Sven Kramer blijft de snelste en daar gaat het uiteindelijk om!

Het gaat niet om wie het snelst is... het gaat er om wie de gouden plak krijgt.

Goud is goud en blijft goud.

Ten eerste heeft Lee waanzinnig goed geschaatst. even een olympisch record schaatsen in zijn derde 10 km ooit of zo.... En ten tweede is hij nu wel voor eeuwig olympisch kampioen. Probeer eens niet blij te zijn. En dan nog eens die verrassing. Veel hoop zal hij eerst wel niet gehad hebben, maar als er dan zoiets gebeurd...

De echte sportliefhebbers hier, ik zie het al.

De meeste "sport-liefhebbers" houden helemaal niet van sport. Ze houden alleen van winnaars (en van records).

---------- Toegevoegd om 09:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:43 ----------

Dat zal de toekomst uitwijzen, ik denk dat Kramer ze race meer wordt herinnerd dan die van Lee.

Quote van Jan Bols (die in 1971 eens een extra buitenbaan deed...)

Uiteindelijk was alle ellende begonnen bij de foute wissel van Jan Bols. Hij was duidelijk over zijn diskwalificatie: “Ik had fout gewisseld. Dat is mijn schuld geweest en van niemand anders. Als ik er nu op terugkijk, heeft het zelfs nog zijn voordelen gehad ook, want nog steeds word ik herkend vanwege die wissel.

2r5rxv4.jpg

Laatst bewerkt:
that sucks... hoeveel medailles heeft die gast nou gewonnen?
Het moest ook haast wel ergens fout gaan, die jongen werd teveel gehyped op tv, radio etc volgens. Dat hij wel even alles zou gaan winnen enzo, dan stijgt het ook een beetje naar je hoofd en gebeuren er zulke dingen.

Tsja die mensen bij essent (toch?) zullen nu wel niet meer zoveel korting krijgen op hun rekening ;)

Het gaat niet om wie het snelst is... het gaat er om wie de gouden plak krijgt.

Goud is goud en blijft goud.

Ten eerste heeft Lee waanzinnig goed geschaatst. even een olympisch record schaatsen in zijn derde 10 km ooit of zo.... En ten tweede is hij nu wel voor eeuwig olympisch kampioen. Probeer eens niet blij te zijn. En dan nog eens die verrassing. Veel hoop zal hij eerst wel niet gehad hebben, maar als er dan zoiets gebeurd...
Ja maar goed. Lee won niet omdat hij de beste was, maar door een lullig foutje van Sven Kramer ;)

Terug
Naar boven