tumm1e
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kan die Koreaan nu ooit blij met zn 'overwinning' zijn
Sven Kramer blijft de snelste en daar gaat het uiteindelijk om!
Idd, het gaat niet om winnen wanneer het ertoe doet. Het gaat om weten dat je de snelste bent!!!!

Idd, het gaat niet om winnen wanneer het ertoe doet. Het gaat om weten dat je de snelste bent!!!!
Scorebord journalistiek, de prestatie van Kramer is alsnog ongekend.
Dat zal de toekomst uitwijzen, ik denk dat Kramer ze race meer wordt herinnerd dan die van Lee.
Dat zal de toekomst uitwijzen, ik denk dat Kramer ze race meer wordt herinnerd dan die van Lee.

Vandaar dat hij zo relaxt was in het interview erna.
Jep, die zal het goed doen op DVD's in het bloopercircuit.

Uiteindelijk was alle ellende begonnen bij de foute wissel van Jan Bols. Hij was duidelijk over zijn diskwalificatie: “Ik had fout gewisseld. Dat is mijn schuld geweest en van niemand anders. Als ik er nu op terugkijk, heeft het zelfs nog zijn voordelen gehad ook, want nog steeds word ik herkend vanwege die wissel.”

Ja maar goed. Lee won niet omdat hij de beste was, maar door een lullig foutje van Sven KramerHet gaat niet om wie het snelst is... het gaat er om wie de gouden plak krijgt.
Goud is goud en blijft goud.
Ten eerste heeft Lee waanzinnig goed geschaatst. even een olympisch record schaatsen in zijn derde 10 km ooit of zo.... En ten tweede is hij nu wel voor eeuwig olympisch kampioen. Probeer eens niet blij te zijn. En dan nog eens die verrassing. Veel hoop zal hij eerst wel niet gehad hebben, maar als er dan zoiets gebeurd...