AndroidHealthClinic

Swamp Loggin'

Goed om je te concentreren op de positieve dingen in het leven..
Klinkt alsof je een pittige tijd achter de rug hebt.

Alcohol zooi de deur uit en knallen zou ik zeggen..Depressie trekt dan ook wat gemakkelijker bij ;)

Succes!

ik doe weer een abbo! gecondoleerd nog man.. goed dat je het weer op gaat pakken!

tijdje gewoon weer effe lekker trainen en dan hup progressie maken
succes power

Goed om weer te trainen/loggen. Leidt sowieso goed af. Wat een klote nieuws: gecondoleerd, maar toch ook succes.

• Topic Starter Topic Starter
---

Laatst bewerkt:
---

Laatst bewerkt:
Sterkte met het verlies!

Succes met het sporten.

abbo;)
Een veel sterkte!

Gecondoleerd :(

Eventueel een optie om Wendler te volgen misschien? Ik denk dat als je de belangrijke oefeningen strict volgt (DL/SQ/MP/BP) kan je daaromheen op gevoel indelen?

Succes met trainen en loggen iig!

Gecondoleerd :(

Eventueel een optie om Wendler te volgen misschien? Ik denk dat als je de belangrijke oefeningen strict volgt (DL/SQ/MP/BP) kan je daaromheen op gevoel indelen?

Succes met trainen en loggen iig!
+1, hier dacht ik ook al aan.

---

Laatst bewerkt:
---

Laatst bewerkt:
---

Laatst bewerkt:
Kwark moet je gewoon dozen tegelijk inslaan!:)

Niet te ongeduldig he..voor je het weet zit je aan een blessure vast.

je bent alweer goed op weg kerel.. succes met de spierpijn :D

---

Laatst bewerkt:
Ik moet noodgedwongen boodschappen en huishouden doen. Kan wel een spoedcursus gebruiken.. ik vergeet de helft!

Aldi is daar heel handig voor, in een gewone winkel word je sowieso gek (moet je eerst uit 10 verschillende merken kiezen). En dan gewoon goed kijken aan allebei de kanten van de gangpaden.

---

Laatst bewerkt:
Vandaag heb ik een preventief dagje rust gepakt. Morgen weer trainen.

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jan 2012 om 18:16 ----------

Het kiezen of kijken is het probleem niet. Ik ben gewoon zo'n warhoofd die de winkel inloopt voor 10 producten en er vertrekt met 4. ;)
Voor m'n eigen voeding koop ik ook vaak bij Lidl/Aldi. Veel degelijke producten voor weinig geld!

Briefje maken. Ik ren rond in een winkel, vaak wordt ik 30x gebeld tussendoor, of gewhatsappt of mijn kind rent alle kant op :mad: en meestal heb ik ook nog eens haast. Nu maak ik dus een briefje, scheur ik met mach 3 door de winkel en dan vergeet ik tenminste niets meer :D

Terug
Naar boven