Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dankje Dumba. De psycholoog heeft min of meer zijn eerste vermoeden (geagiteerde depressie) bevestigd. Voorlopig nog geen medicijnen, maar binnen korte tijd zal ik wel doorverwezen worden naar een psychiater die dat voor zal schrijven. Momenteel heb ik een hele drukke periode met studeren en zoeken naar werk. In combinatie met het enorme gemis dat je op bepaalde momenten voelt, is dat natuurlijk een voedbodem voor depressieve gevoelens/gedachten. Het gemis kunnen ze niet wegnemen, maar ik hoop de scherpe randjes van de depressie wel.
Zolang ik niet al mijn materiaal compleet heb, blijf ik veel hardlopen en bw-oefeningen doen. Op die manier blijf je toch een beetje in beweging en verslechtert de conditie ook niet. Binnenkort ga ik misschien een halve marathon lopen.
Heel veel sterkte met alles. Respect voor je dat je zo goed beig bent.
Ik ga je volgen. Ik heb even door je logje gedwaald. Spierpijn = magnesium/calium
Het kan misschien helpen. Sinds dat ik ben begonnen met slikken voel ik minder spierpijn.
Ga je een 1/2e marathon lopen? Is wel pittig zwaar, maar met de juiste focus gaat dat je zeker lukken. Suc6. Is het eigenlijk een wedstrijd of puur voor jezelf?
Denk dat elke vorm van sport/inspanning lekker is in een 'emotioneel zware'/drukke periode. Zeker hardlopen kan opluchten. Lekker voort doen zou ik zeggen.