Powergiant
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 111
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kleine nitwit = 5, 'lekker rondrennen en je moeder voor schandaal zetten-fase..' Zijn hobby? Snoei hard door de winkel gillen dat je een dikke kont hebt. Heel fijn..Sure thing. Haha ik zie het beeld wel voor me met zo'n rennend kind dat natuurlijk weer zoek raakt, bellende moeder, ondertussen nog boodschappen in de wagen gooien.Hoe oud is de kleine nitwit/nitwitterin?
Nice.. en subtiel vooral! Het zal wel meevallen toch? Op die leeftijd hebben ze meestal nog een gebrek aan vergelijkingsmateriaal.Kleine nitwit = 5, 'lekker rondrennen en je moeder voor schandaal zetten-fase..' Zijn hobby? Snoei hard door de winkel gillen dat je een dikke kont hebt. Heel fijn..

Nice.. en subtiel vooral! Het zal wel meevallen toch? Op die leeftijd hebben ze meestal nog een gebrek aan vergelijkingsmateriaal.![]()

Kleine nitwit = 5, 'lekker rondrennen en je moeder voor schandaal zetten-fase..' Zijn hobby? Snoei hard door de winkel gillen dat je een dikke kont hebt. Heel fijn..

Copy that.kan me voorstellen dat je je irriteert aan de lagere gewichten dan normaal, maar dat gaat snel weer goed komen kerel![]()
lekker blijven knallen!

Ik ga je zeker weer volgen man! Lekker knallen de komende tijd
Gaat hier weer lekker. In no time ben je terug de oude.

Weer?
Nee zo vatte ik het ook niet op hoor. Ik vind/noem mezelf geen beest, dat zou ik raar vinden. Zeker gezien m'n stats. That's all.ja weet niet, je was een beest... maar daar die pauze miss niet meer? (was niet lullig bedoeld ofzo)

Ik kan het verhaal nog wel mooier maken door het hier te plaatsen (weird story) maar het is en blijft een trainingslog.