MuscleMeat

Swamp Loggin'

• Topic Starter Topic Starter
---

Laatst bewerkt:
Sure thing. Haha ik zie het beeld wel voor me met zo'n rennend kind dat natuurlijk weer zoek raakt, bellende moeder, ondertussen nog boodschappen in de wagen gooien. :p Hoe oud is de kleine nitwit/nitwitterin?
Kleine nitwit = 5, 'lekker rondrennen en je moeder voor schandaal zetten-fase..' Zijn hobby? Snoei hard door de winkel gillen dat je een dikke kont hebt. Heel fijn..

Kleine nitwit = 5, 'lekker rondrennen en je moeder voor schandaal zetten-fase..' Zijn hobby? Snoei hard door de winkel gillen dat je een dikke kont hebt. Heel fijn..
Nice.. en subtiel vooral! Het zal wel meevallen toch? Op die leeftijd hebben ze meestal nog een gebrek aan vergelijkingsmateriaal. ;)

:roflol:

Dat leer ik mijn zoontje dus ook tegen zijn moeder zeggen!

Door de extreme spierpijn in kuiten kan ik al 2 dagen niet lopen.
Training van vanavond was dan ook een flinke struggle. :shake:

MP
10×35
8×35
6×35

Incline Side Raise
10×5
8×5
6×6 (slordige reps)

Standing Side Raise
8×7

BB Shrugs
10×60
8×60
6×60

DB Shrugs
10×24

Overhead DB Ext.
10×10
5×12???
8×12

BB Curl
10×25
7×25
7×20

- Commentaar: Laatste rep op MP was bij elke set zwaar. Verloor bij de andere oefeningen soms de spanning op m'n armen.
Omdat Side Raises minder liepen heb ik er een staand setje achter geplakt. Nu hopen dat de kuiten nog gaan herstellen.. :zzz:

kan me voorstellen dat je je irriteert aan de lagere gewichten dan normaal, maar dat gaat snel weer goed komen kerel :)

lekker blijven knallen!

kan me voorstellen dat je je irriteert aan de lagere gewichten dan normaal, maar dat gaat snel weer goed komen kerel :)
lekker blijven knallen!
Copy that. :cool:

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jan 2012 om 14:13 ----------

Training van een uurtje geleden

- Opwarmen met lichte squat en hack squat

Squat
10×60
8×75
6×85

Leg Ext.
10×63
8×70
6×77

45% Calf Press zonder gewicht (op leg press)
~10×links
~10×rechts
~10×beide

- Opwarmen met lichte DB Row en Lateral Pulldown

DB Row
10×20
8×22
6×22

Paar variaties van reverse fly
Licht gewicht ~ 4 sets × 8 reps

- Commentaar: Lekker om ff bezig te zijn. Calf Press is om toch wat beweging in de kuiten te forceren zonder spierpijn op te bouwen.

Laatst bewerkt:
hee man logje....keep it up! doe je best..

This evening's training:

- Opwarmen met lichte Incline DB Press

Incline DB Press
10×20
8×22
6×24

BP
10×50
8×55
6×60

BB Curl
10×20
8×25
6×25

DB Fly
2×8×14

Buik
- 2 sets crunches

Ik ga je zeker weer volgen man! Lekker knallen de komende tijd

Gaat hier weer lekker. In no time ben je terug de oude.

binnen no-time weer een beest!

binnen no-time weer een beest!
Weer?

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 21:45 ----------

Training van zojuist:

45% Hyperextension
15×BW
10×BW+10 kg
10×BW+10 kg

DL
10×60 --- enorme pomp in lower back
8×85
6×100

Smith Shrugs
10×59
10×79
8×99
59 kg tot failure

Leg Curl
10×77
8×84
6×84 (looked like sh*t)

- Deads voelden zwaar, mede door de pump. Tussen de sets een paar minuutjes rust genomen om vervolgens makkelijker door te trainen.
Leg Curl leek nergens op qua vorm, maar hams had ik al enigszins getraind + die pak ik van de week met SLDL aan.

Laatst bewerkt:
Toch lekker bezig geweest!

ja weet niet, je was een beest... maar daar die pauze miss niet meer? (was niet lullig bedoeld ofzo :))

and stuff like that.....is nice :D

ja weet niet, je was een beest... maar daar die pauze miss niet meer? (was niet lullig bedoeld ofzo :))
Nee zo vatte ik het ook niet op hoor. Ik vind/noem mezelf geen beest, dat zou ik raar vinden. Zeker gezien m'n stats. That's all. ;)
Maar idd hopen dat ik snel weer de oude gewichten kan plaatsen.

and stuff like that.....is nice :D
Ik kan het verhaal nog wel mooier maken door het hier te plaatsen (weird story) maar het is en blijft een trainingslog. ;)

Ik vind het knap dat je al weer inspiratie hebt om te kunnen trainen en die gewichten komen echt wel weer. Wsl zijn je spieren ook wat eerder uitgeput als voor alle narigheid. Je komt er weer.:)

Terug
Naar boven