- Lid geworden
- 16 mei 2009
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 11%
Je moet ze dan ook geen zaag geven he ..Een zagende ongestelde vrouw vind ik inderdaad een probleem![]()
Je moet ze dan ook geen zaag geven he ..Een zagende ongestelde vrouw vind ik inderdaad een probleem![]()
na die emoticon weet ik het nog niet helemaal zeker hoor .. lichtelijke twijfel.. overtuig me eerst maar eens![]()
Een zagende ongestelde vrouw vind ik inderdaad een probleem![]()
Speciaal voor jou gezaagd vntl, johny had ff je zaag geleend.
![]()
Mooi,kan zo de open haard in![]()
Wist niet dat je het me zo kwalijk nam dat ik je zaag geleend had.![]()
als je naar dat house concert ging had je wel meteen je cardio te pakken
klimmen doe je op een klimmuur ofzo of wat moet ik me daar bij voorstellen'?
Je moet de vodka ook laten staan voor dat soort feestjes hebben ze betere middelen uitgevondenJa maar die tien shotjes vodka zouden het resultaat ook meteen weer ongedaan maken
Nee ik klim op het huis van mn tante nou goed haha. Je klimt een parcours van jouw niveau (ik doe meestal 5) en dat is erg letten op techniek. Daarnaast heb je boulderen, ongezekerd totax 3m hoog en dat vereist heeel veel kracht. Ook kun je er krachttrainimg doen voor je armen (pullups met elastiek) enzo dus dat is wel goede training![]()
Ik voel me vereerd 'zwijmel' was je er lang mee bezig?Speciaal voor jou gezaagd vntl, johny had ff je zaag geleend.
![]()
Je moet de vodka ook laten staan voor dat soort feestjes hebben ze betere middelen uitgevonden![]()
Dat bedoelde ik uiteraard ookGezien haar leeftijd zullen we het maar op energy drinks houden![]()
dit is zo slecht dat ik een kaart verdien![]()
Ik voel me vereerd 'zwijmel' was je er lang mee bezig?
Ben al wel een beetje overtuigd. . Keep going
dan kan ik zijn frustratie tegen ongestelde vrouwen wel begrijpen!Heb de hele nacht staan zagen en daarvoor een boom uit de tuin van @johnyjordaan gehaald. Denk dat hij daarom ongestelde zagende vrouwen niet zo kan waarderen.
Er is nog wat van die boom over dus zal volgende keer wat voor hem zagen.dan kan ik zijn frustratie tegen ongestelde vrouwen wel begrijpen!
dat zal die wel waarderen denk ik en anders zn kachel wel.Er is nog wat van die boom over dus zal volgende keer wat voor hem zagen.
dan kan ik zijn frustratie tegen ongestelde vrouwen wel begrijpen!
Of cunnilingus week voor mensen met een vampier fetish.Ik niet, niets mis met blowjob week, toch ?![]()
ik probeer het nog netjes te houden mijnheer sanca ;-)Ik niet, niets mis met blowjob week, toch ?![]()