XXL Nutrition

Sweetdreamss (are made of these) log

Bezoekers in dit topic

In!

Ben benieuwd naar je progress icm. met vegan dieet. Goeie foto's ook in het maaltijden topic!
 
Dinsdag 16 augustus
Oh god waar gaat dit topic heen haha. Idk of ik het eeuwige vegan gezeik erger vind of dit:o

Anyway, vandaag was echt een kutdag dus ik post even om wat meer motivatie te krijgen:eyes:

De dag begon prima en ik had een groot maar gezond ontbijtje gemaakt omdat ik een workout zou doen, maar die ging dus totaal niet hoe ik wilde.
Tijdens de commando's (plank/pushup combi) voelde ik mijn buik echt branden, nog spierpijn van een week (!!) geleden? Geen idee, maar de pijn was niet te doen dus ik heb besloten maar naar mn lichaam te luisteren en te kappen. Had ook geen zin meer om zo op het eten te letten dus 500 cal meer op dan gepland. Uiteindelijk nog wel een korte arm workout - 3 horizontale pullups als nieuw PR gehaald ja lach me maar uit maar tis er toch weer 1 meer:roflol::cheer:- gedaan en even 20 km geracefietst. Dus qua eten zit ik dan wel weer oke (macro's btw van vandaag: 336 KH - 68 vet - 96 eiwit = 2386 cal) , alleen jammer dat ik na week 2 al van mn trainingsschema moet afwijken.

Maar ik vraag me wel echt af, hoe kan ik in godsnaam na een week nog enorme spierpijn hebben? Of is dit iets anders? Confused.

Soms vallen we, maar de kracht zit hem in het weer opstaan. ;)

Die spierpijn is denk ik meer gewenning nog. Zal later wel minder worden. Nu amper spierpijn meer. De eerste keer dat ik pull ups probeerde kon ik mijn armen voor een week niet strekken lol. Liep ik met gebogen armen, tja zag er vreemd uit denk ik. gelukkig was het winter en met dikke jassen viel het minder op...
 
Soms vallen we, maar de kracht zit hem in het weer opstaan. ;)

Die spierpijn is denk ik meer gewenning nog. Zal later wel minder worden. Nu amper spierpijn meer. De eerste keer dat ik pull ups probeerde kon ik mijn armen voor een week niet strekken lol. Liep ik met gebogen armen, tja zag er vreemd uit denk ik. gelukkig was het winter en met dikke jassen viel het minder op...
Pezen van streek. Goede warming-up doen voortaan! Je spieren passen zich eerder aan qua weerbaarheid dan je pezen.
 
Kan best van een week geleden nog spierpijn zijn.

Hoe werken mensen overigens 2400kcal weg? Ben ik dan echt zo apart dat ik al moeite heb met ~2200? :roflol: (ik zit nu op 4000kcal maar het einde is in zicht) jullie zitten echt volgens mij allemaal ijs, pizza en chocolade te rammen.
 
Kan best van een week geleden nog spierpijn zijn.

Hoe werken mensen overigens 2400kcal weg? Ben ik dan echt zo apart dat ik al moeite heb met ~2200? :roflol: (ik zit nu op 4000kcal maar het einde is in zicht) jullie zitten echt volgens mij allemaal ijs, pizza en chocolade te rammen.
serieus moeite met 2200? ik zit op 6000 clean en dat is nou niet echt een uitdaging..
 
serieus moeite met 2200? ik zit op 6000 clean en dat is nou niet echt een uitdaging..
Maar jij knalt er ook eea in qua stims en aas he :P scheelt natuurlijk.
2500-3000 is ook wel mijn max. Daarna forcefeeden.
 
Maar jij knalt er ook eea in qua stims en aas he :P scheelt natuurlijk.
2500-3000 is ook wel mijn max. Daarna forcefeeden.
Ben al 3 weken stim free zelfs geen koffie of caffeine ;-)
 
Kan best van een week geleden nog spierpijn zijn.

Hoe werken mensen overigens 2400kcal weg? Ben ik dan echt zo apart dat ik al moeite heb met ~2200? :roflol: (ik zit nu op 4000kcal maar het einde is in zicht) jullie zitten echt volgens mij allemaal ijs, pizza en chocolade te rammen.

2200cal moeite mee hebben als man wat lol. Ik eet clean, maar tm 3000 cal heb ik geen moeite. Zeker nu ik een tijdje aan het cutten ben. Die 1800 is zo weinig meh:treuren:

serieus moeite met 2200? ik zit op 6000 clean en dat is nou niet echt een uitdaging..

zou voor jou een clean 10k challenge wel een uitdaging zijn?

Maar jij knalt er ook eea in qua stims en aas he :P scheelt natuurlijk.
2500-3000 is ook wel mijn max. Daarna forcefeeden.

Forcefeeden is echt naar, verbaast me dat ook jij als man al bij relatief weinig cal struggelt. Mijn broertje eet met gemak 4-5000 calorieen weg, maar misschien zit het hem in de leeftijd. Aan de andere weegt hij net als ik maar iets van 55kg (wel bij 180cm lol) dus daar ligt het niet aan.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Pezen van streek. Goede warming-up doen voortaan! Je spieren passen zich eerder aan qua weerbaarheid dan je pezen.

Het was alleen de eerste keer dat ik ze deed. Daarna nooit meer gehad.
 
Maar jij knalt er ook eea in qua stims en aas he :P scheelt natuurlijk.
2500-3000 is ook wel mijn max. Daarna forcefeeden.
4500-5000 en zou nog veel meer kunnen eten :roflol:
Niet clean tho want IIFYM
 
Kan best van een week geleden nog spierpijn zijn.

Hoe werken mensen overigens 2400kcal weg? Ben ik dan echt zo apart dat ik al moeite heb met ~2200? :roflol: (ik zit nu op 4000kcal maar het einde is in zicht) jullie zitten echt volgens mij allemaal ijs, pizza en chocolade te rammen.

ik heb net ontbeten met 400 gram havermout en ik voel echt een groot gapend gat in mn maag (en ziel)
 
2200cal moeite mee hebben als man wat lol. Ik eet clean, maar tm 3000 cal heb ik geen moeite. Zeker nu ik een tijdje aan het cutten ben. Die 1800 is zo weinig meh:treuren:


Mijn broertje eet met gemak 4-5000 calorieen weg, maar misschien zit het hem in de leeftijd. Aan de andere weegt hij net als ik maar iets van 55kg (wel bij 180cm lol) dus daar ligt het niet aan.

surprise surprise hij werkt geen 4-5k kcal weg, waarschijnlijk niet eens de helft.
 
Conclusie; we kunnen best vlees eten.
[Link niet meer beschikbaar]

2cwom4g.png


 
Uiteindelijk nog wel een korte arm workout - 3 horizontale pullups als nieuw PR gehaald ja lach me maar uit maar tis er toch weer 1 mee
Ik vind horizontale pullups zwaarder dan gewone.

Maar ik vraag me wel echt af, hoe kan ik in godsnaam na een week nog enorme spierpijn hebben? Of is dit iets anders? Confused
Normaal voel je wel het verschil als het iets anders is. Ik heb eens 2 weken spierpijn gehad, in m'n kuiten.

Volume een pak omlaag gooien en frequentie verhogen moet helpen om dit soort grote last te voorkomen, denk ik
Inderdaad
 
Kan best van een week geleden nog spierpijn zijn.

Hoe werken mensen overigens 2400kcal weg? Ben ik dan echt zo apart dat ik al moeite heb met ~2200? :roflol: (ik zit nu op 4000kcal maar het einde is in zicht) jullie zitten echt volgens mij allemaal ijs, pizza en chocolade te rammen.
Bedoel je in 1 meal of de gehele dag? Over de gehele dag is toch alles behalve moeilijk?
 
Mijn broertje eet met gemak 4-5000 calorieen weg, maar misschien zit het hem in de leeftijd. Aan de andere weegt hij net als ik maar iets van 55kg (wel bij 180cm lol)
Zus, ben jij dat?
 
ik heb net ontbeten met 400 gram havermout en ik voel echt een groot gapend gat in mn maag (en ziel)
godver zit ik met me 350gram in de ochtend als ontbijt.. must up the dose i guesss
 
surprise surprise hij werkt geen 4-5k kcal weg, waarschijnlijk niet eens de helft.

Nah hij eet 12 broodjes en 2 bakken brinta per dag zo weg, dan zit je al zo aan 3k. Maar hij zit midden in zn groeispurt en hij is heel actief. Gevolg is dat ie nu wel een heel laag vetpercentage heeft en je zn spieren goed ziet, maar hij is niet breed.

Ik vind horizontale pullups zwaarder dan gewone.

Normaal voel je wel het verschil als het iets anders is. Ik heb eens 2 weken spierpijn gehad, in m'n kuiten

turns out het is weer tijd voor de maandelijkse periode ha-ha.
Ik kan geen 1 gewone pushup, wel horizontaal dus.
Misschien omdat ik minder weeg, maar ook minder arm spieren heb idk.

Zus, ben jij dat?

Haha denk t niet als ik naar je woonplaats kijk, zou wat zijn anders.

godver zit ik met me 350gram in de ochtend als ontbijt.. must up the dose i guesss

Oooeeh the game is on:cool: Ik ga toch maar weer voor de 50 morgen ondanks dat ik ook wel 200 minstens wil mehh:treuren:
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Update woensdag 17 augustus
Vandaag was echt een rare dag. Het eten back on track krijgen lukte niet echt, ik heb gewoon honger en trek en wil eten.
De benzo's zouden daar wel eens een rol in kunnen spelen woeps:D Oh en mn maandelijkse periode die dus ook de buikpijn verklaart;)
Dus doei cutten laten we gewoon bulkdag-week-leventje houden dacht ik, maar dan wel clean en me nog enigzins inhouden;)
Gelukkig heb ik 3u geracefietst (60km) samen met mn oom (prof) dus dat heeft me weer gered.

Macro's van vandaag: 392 kh - 54 vet - 116 eiwit = 2592 cal. Best netjes op zich qua verhoudingen, en 1188 cal verbrand met het fietsen.

Maar plan voor de rest vd week: weer teruggaan naar de cut hoeveelheden, en de rest van de week wat milde cardio doen.
Volgende week pak ik dan de BBG wel weer op:) Mn gewicht was vanochtend btw 53.8kg dus toch ietsje afgevallen.
Ik kom er wel uiteindelijk, ik ben 17 en heb toch geen haast. Dus waarom dan niet gewoon alles heel relaxt doen:rocker2:
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Bedoel je in 1 meal of de gehele dag? Over de gehele dag is toch alles behalve moeilijk?

Nee hele dag, en geen idee ik heb echt moeite met eten. Heb ook IBS-C.

Update woensdag 17 augustus
Vandaag was echt een rare dag. Het eten back on track krijgen lukte niet echt, ik heb gewoon honger en trek en wil eten.
De benzo's zouden daar wel eens een rol in kunnen spelen woeps:D Oh en mn maandelijkse periode die dus ook de buikpijn verklaart;)
Dus doei cutten laten we gewoon bulkdag-week-leventje houden dacht ik, maar dan wel clean en me nog enigzins inhouden;)
Gelukkig heb ik 3u geracefietst (60km) samen met mn oom (prof) dus dat heeft me weer gered.

Macro's van vandaag: 392 kh - 54 vet - 116 eiwit = 2592 cal. Best netjes op zich qua verhoudingen, en 1188 cal verbrand met het fietsen.

Maar plan voor de rest vd week: weer teruggaan naar de cut hoeveelheden, en de rest van de week wat milde cardio doen.
Volgende week pak ik dan de BBG wel weer op:) Mn gewicht was vanochtend btw 53.8kg dus toch ietsje afgevallen.
Ik kom er wel uiteindelijk, ik ben 17 en heb toch geen haast. Dus waarom dan niet gewoon alles heel relaxt doen:rocker2:


:roflol: doet me beetje denken aan die logica van die huisvrouwen die een gebakje nemen na het sporten 'omdat ze het verdiend hebben'
 
Back
Naar boven