MuscleMeat

Sweetdreamss (are made of these) log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Toch opvallend hoe snel logs van vrouwelijke leden worden volgespamd :roflol:
Intussen heb je logs van de mannen waar bijna enkel de logger zelf posts.
Een mannelijke vegan gaat waarschijnlijk ook aardig wat aandacht trekken.
 
  • Like
Waarderingen: Lef
Heb de hele nacht staan zagen en daarvoor een boom uit de tuin van johnyjordaan gehaald. Denk dat hij daarom ongestelde zagende vrouwen niet zo kan waarderen, terwijl ik juist wilde laten zien dat ook zagende ongestelde vrouwen leuk zijn.

dan zat je niet in mijn tuin :) ik heb er nl geen :D
 
Update zaterdag 20 augustus
Hahaha ik ga stuk om al de reacties:roflol: Had gisteren geen energie meer om nog te typen dus vandaar nu.

Gisteren heb ik dus geklommen, 5 x 5a-5c routes en daarna nog geboulderd. Nog pullups met elastieken geprobeerd, maar ik kwam niet verder dan 2x2 omdat ik al vrij moe was. Was wel echt een lekker productief avondje en eten ging ook naar wens! 96 gram eiwit, in totaal 2088 cal priem:banana:

Net gewogen en huh opeens ben ik een kg zwaarder. Maar ik lees dat je bij spierherstel een betere doorbloeding hebt en meer vocht vasthoudt, dus in dat geval is die kilo erbij juist een goed teken:cheer:
 
Update zaterdag 20 augustus
Hahaha ik ga stuk om al de reacties:roflol: Had gisteren geen energie meer om nog te typen dus vandaar nu.

Gisteren heb ik dus geklommen, 5 x 5a-5c routes en daarna nog geboulderd. Nog pullups met elastieken geprobeerd, maar ik kwam niet verder dan 2x2 omdat ik al vrij moe was. Was wel echt een lekker productief avondje en eten ging ook naar wens! 96 gram eiwit, in totaal 2088 cal priem:banana:

Net gewogen en huh opeens ben ik een kg zwaarder. Maar ik lees dat je bij spierherstel een betere doorbloeding hebt en meer vocht vasthoudt, dus in dat geval is die kilo erbij juist een goed teken:cheer:
je gewicht schommelt sowieso door de week heen beter weeg je jezelf maar 1x in de week (doe ik zelf ook niet maar goed het gaat om het idee)
 
je gewicht schommelt sowieso door de week heen beter weeg je jezelf maar 1x in de week (doe ik zelf ook niet maar goed het gaat om het idee)

je kan juist beter vaker gaan wegen en de steekproef grote vergroten en dan uitmiddelen ipv minder te gaan wegen.
 
je kan juist beter vaker gaan wegen en de steekproef grote vergroten en dan uitmiddelen ipv minder te gaan wegen.
ik weeg mezelf iedere dag tijdens bulk en cut en ik weeg de hele week altijd hetzelfde pas na het weekend is er opeens iets af of bij dus het maakt bij mij geen reet uit of ik iedere dag weeg
 
Wat is er mis met elastieken?

Zo een band katapulteert je bij wijze van spreken omhoog en net de spieren die je nodig hebt om een goede pull up te doen worden hierdoor uitgeschakeld oid las ik eens in een artikel dat ik nu helaas niet meteen kan terug vinden, de uitkomst van dat artikel was: carry over van banded pull ups naar pull ups = 0.0
 
Zo een band katapulteert je bij wijze van spreken omhoog en net de spieren die je nodig hebt om een goede pull up te doen worden hierdoor uitgeschakeld oid las ik eens in een artikel dat ik nu helaas niet meteen kan terug vinden, de uitkomst van dat artikel was: carry over van banded pull ups naar pull ups = 0.0

dit is correct
 
Zo een band katapulteert je bij wijze van spreken omhoog en net de spieren die je nodig hebt om een goede pull up te doen worden hierdoor uitgeschakeld oid las ik eens in een artikel dat ik nu helaas niet meteen kan terug vinden, de uitkomst van dat artikel was: carry over van banded pull ups naar pull ups = 0.0

Wat een elastiek gebruik je dan? :) Als je een elastiek hebt die je maar een klein beetje meehelpt zie ik het probleem niet.

Sterkere elastieken zijn wel slecht voor je hoofd en nek. Tegen het plafond vliegen kan pijnlijk zijn.
 

Ik heb er al eens gebruikt,na een schouderoperatie. Kon niet met mn volle gewicht gaan hangen zonder precies uiteengetrokken te worden.

Een lichte elastiek heeft me hierin geholpen.
 
Laatst bewerkt:
Zo een band katapulteert je bij wijze van spreken omhoog en net de spieren die je nodig hebt om een goede pull up te doen worden hierdoor uitgeschakeld oid las ik eens in een artikel dat ik nu helaas niet meteen kan terug vinden, de uitkomst van dat artikel was: carry over van banded pull ups naar pull ups = 0.0

Oke ik begrijp het. Heb het vaak als advies gezien, dus vroeg het me af. Zelf deed ik het met vooral met negatives en in mindere mate met contragewicht.
Kan igg nu enkele pull ups met neutrale grip. Nog geen wide grip >.>

Negatives wel een aanrader?
 
Back
Naar boven