MuscleMeat

Sweetdreamss (are made of these) log

Bezoekers in dit topic

Haha, m'n autocorrect maakte er automatisch hoofdletters van.
 
dit is een echte vraag geen provocatie maar wat is eigenlijk het nut van vegan zijn als je constant kroketten, chocola enz. zit te rammen? ik dacht dat je het voornamelijk deed omdat je een 'slechte periode' achter je had gehad met drank en roken en eten (whatever the fuck een 'slechte periode' kan betekenen op 17jarige leeftijd maar w/e :roflol: ) en met het redden van dieren e.d. als bijzaak?
 
jij mag ook nog helemaal niet drinken! :o

Tegenwoordig ben ik ook weer een braaf meisje:engel:


Bestaat echt no Joke, gewoon bij de appie.

Entrecote, chateaubriand, t-bone steak, lamskoteletjes, moet ik nog even doorgaan?

Ik heb van al die dingen nog nooit gehoord in m'n hele leven haha

dit is een echte vraag geen provocatie maar wat is eigenlijk het nut van vegan zijn als je constant kroketten, chocola enz. zit te rammen? ik dacht dat je het voornamelijk deed omdat je een 'slechte periode' achter je had gehad met drank en roken en eten (whatever the fuck een 'slechte periode' kan betekenen op 17jarige leeftijd maar w/e :roflol: ) en met het redden van dieren e.d. als bijzaak?

Wie zegt dat ik vegan kroketten en chocola zit te vreten haha. Ik eet het af en toe met mate, zie daar het probleem ook niet zo van in. Ik eet niet meer vier chocolade repen op om ze dan weer uit te kotsen zoals eerst:clown: Drank al een half jaar mee gekapt en roken heeel af en toe nog maar ik probeer helemaal te kappen. Het gaat om de verbetering en die is er:) Slechte periode was belanden op een gesloten afdeling met IBS (In Bewaren Stelling, dus door een rechter ertoe gedwongen) was geen pretje kan ik je zeggen haha, blij dat ik daar weg ben:bow2:
 
Bestaat echt no Joke, gewoon bij de appie.
Nee hoor, bestaat niet.

Misschien dat we ooit in het labo gekweekte biefstuk kunnen eten, maar dat bestaat nog niet. Zou dat vegan zijn?
 
het is dat je het toelichtte anders had ik gedacht dat je op een gesloten afdeling was beland vol met mensen met irritable bowel syndrome

wat ook behoorlijk naar klinkt
 
Nee hoor, bestaat niet.

Misschien dat we ooit in het labo gekweekte biefstuk kunnen eten, maar dat bestaat nog niet. Zou dat vegan zijn?

De Vegetarische Slager - Beefreepjes.

De meeste vegans hopen dat er kweekvlees komt, zelf zou ik echter het niet eten want het idee om vlees in m'n mond te hebben:kots:Het is denk ik niet vegan, want je moet toch wel iets van de cellen van 1 dier hebben om vlees te kun en kweken? En vegans eten geen dierlijke producten. Het zou dan wel vegetarisch zijn. Idk tis vaag

het is dat je het toelichtte anders had ik gedacht dat je op een gesloten afdeling was beland vol met mensen met irritable bowel syndrome

wat ook behoorlijk naar klinkt

Ik ga stuk hahaha zie het helemaal voor me:roflol:
 
De Vegetarische Slager - Beefreepjes.
Neenee, geen biefstuk. Het is niet omdat je iets "beef" noemt dat het iets te maken heeft met rundsvlees. Vlees is er definitie niet vegan, en er bestaat geen vega variant van.
want het idee om vlees in m'n mond te hebben:kots:
...
hmm
..
Gnnn..
:x

want je moet toch wel iets van de cellen van 1 dier hebben om vlees te kun en kweken?
Ja en nee. In eerste instantie is dat nodig, maar vanaf dat je begonnen bent heb je in theorie geen cellen meer nodig. Met andere woorden, de cellen uit één dier kunnen al het vlees, voor altijd, van die soort produceren.

Doet me een beetje denken aan de HeLa cellijn, één van de meest gebruikte menselijke cellijnen in onderzoek. Genoemd naar Henrietta Lacks, van wiens tumor de cellen gehaald zijn. Zij is intussen al dood sinds 1951, cellijn wordt nog steeds gebruikt.
 
Neenee, geen biefstuk. Het is niet omdat je iets "beef" noemt dat het iets te maken heeft met rundsvlees. Vlees is er definitie niet vegan, en er bestaat geen vega variant van.
Er zou nog wat voor te zeggen zijn als het daadwerkelijk een beetje naar vlees smaakte. Maar die zooi smaakt gewoon in de verste verte niet naar vlees.

Het lijkt er dan wel weer op. Heb een tijd lang in een vegangroep gezeten op Facebook waar ik af en toe mijn vleesgerechten plaatste en deed alsof het vegan was. Niemand die me er ooit op uitbelde :roflol:
 
Er zou nog wat voor te zeggen zijn als het daadwerkelijk een beetje naar vlees smaakte. Maar die zooi smaakt gewoon in de verste verte niet naar vlees.

Het lijkt er dan wel weer op. Heb een tijd lang in een vegangroep gezeten op Facebook waar ik af en toe mijn vleesgerechten plaatste en deed alsof het vegan was. Niemand die me er ooit op uitbelde :roflol:

wel een rebel jij /r/madlads

overigens heb ik weleens van die nep-boterhamworst op, dat was op zich best te doen
 
wel een rebel jij /r/madlads

overigens heb ik weleens van die nep-boterhamworst op, dat was op zich best te doen
Godver, die kende ik nog niet, heb ik wat te lezen vannacht :roflol:
 
mijn eca is voor vegans geschikt :o
 
Ik weet niet meer wie juist, maar er was een Britse comedienne die het gebruik van vegetarisch vlees goed samenvatte: "If you don't want meat, you can't have the shapes"
 
Ik ben expert in het verteren van oats
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Back
Naar boven