MuscleMeat

Sweetdreamss (are made of these) log

brb naar afrika en tegen die arme uithongerende kindertjes die alleen maar wat rijst eten zeggen dat ze dat beter niet kunnen doen

zitten bijna geen micronutrienten in

heb je niks aan ;)

en wat nou als je al makkelijk aan je dagelijkse micronutrient behoefte voldoet met je andere voeding?

CONTEXT
Dan is het prima. Ik heb vandaag ook bitter lemon gedronken omdat dat kon. Ik zeg niet dat je geen frisdrank mag drinken, ik zeg alleen wat er volgens mij bedoeld word met lege calorieën. No stress

Ik zie niet in hoe de food availability in arme delen van afrika iets te maken heeft met hoe achterlijk het is om te zeggen dat je aan een product 'niks hebt' gebaseerd op het feit dat er weinig micronutrienten in zitten

Ik zie niet in hoe de food availability in arme delen van afrika iets te maken heeft met hoe achterlijk het is om te zeggen dat je aan een product 'niks hebt' gebaseerd op het feit dat er weinig micronutrienten in zitten
Jeez ik zeg alleen dat dit bedoeld word met de term lege calorieën. Ik zeg niet dat jij geen frisdrank zou moeten drinken. Ik zeg niet dat ik geen frisdrank drink, en ik zeg ook niet dat afrikaantjes beter moeten eten. Take a Chill pill

Dit is een -18 jaar log! Geen alcohol hier!

Hallo, is bier VEGAN?

Thanks voor hoofdletters autocorrect :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Je voeding ziet er in principe wel goed uit en de dingen die wat minder zijn weet je zelf ook al. Wil je eventueel nog lager zou je nog die rijstewafels, appelstroop en die fruitbar weg kunnen halen,

Hmmm wat ik nog tegen de honger doe is 1x per week op onderhoud eten. Mijn kracht lijkt ook een stuk toegenomen sindsdien, maar is denk ik meer placebo.

De dingen die je opnoemt zie ik juist als het gezonde? Rijstwafel is een goed alternatief voor brood, appelstroop bevat idd veel ijzer waar je als vegan snel te weinig van krijgt en die fruitbar snap ik op zich wel. Niet ongezond, maar kan wel weg. Ik geloof wel in lege calorieen overigens, gewoon producten die behalve vet en suiker niks bevatten. En de ergste categorie is dan met MNO, E-nummer waardoor je maar blijft door eten. Zit bijvoorbeeld in chips, anders zou ik ook no way zo'n XXL zak kunnen wegvreten. Dus met die troep ben ik gekapt.

Heb ik ook geprobeerd, maar vind je het dan niet lastig je daarna weer te herpakken? Nu ik een tijdje wat meer heb gegeten lijkt het alsof mijn lichaam zich daar aan heeft aangepast en heb ik dus honger bij hoeveelheden die ik eerst erg groot vond.

Anywaaay,

Woensdag 23 augustus
Ik kwam gewoon echt niet uit met mn calorieen en eindigde weer met 2276 cal, 326 carbs - 69 vet - 76 eiwit. Maaarrr toen dacht ik nee kom op zeg en heb ik 36km gefietst. Het ging echt heel lekker, gemiddeld 25km per uur, veel stukken ook 30km. Daarmee plus nog een wandeling - band lek, leuk lopen naar het station:shake: - 1122 cal verbrand. Ik ben echt een cardiofreak:rolleyes: Hoop dat mijn liefde voor krachttraining nog aan het ontwikkelen is want ik heb nog steeds spierpijn van zondag en dat irriteert me lol. Wel weer iets strikter met de creatine nu, hopelijk helpt dat wat.

Morgen of overmorgen weer mn armen + abs workout doen. Ondanks dat ik nog niet naar de sportschool ga, heb ik wel het idee dat ik vooruitgang boek en dat is fijn. Heb soms het idee dat ik niet helemaal op mn plek ben op dit forum of althans niet dit subforum aangezien 1) ik vegan ben HAHA 2) ik 2x in mn leven in een sportschool ben geweest. Maar ja f**k it, ik wil wel meer spieren en ga over een maand dus eindelijk mn sportschool abo afsluiten:thumb:

Mensen die je tegen werken zijn er altijd! Maar als jij over een paar jaartjes hier met je gespierde afgetrainde lichaam staat praten ze wel anders hoor! :D Voor mij ben je van harte welkom hier op het forum en een gezellig logje hier!!

Terug
Naar boven