- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan is het prima. Ik heb vandaag ook bitter lemon gedronken omdat dat kon. Ik zeg niet dat je geen frisdrank mag drinken, ik zeg alleen wat er volgens mij bedoeld word met lege calorieën. No stressen wat nou als je al makkelijk aan je dagelijkse micronutrient behoefte voldoet met je andere voeding?
CONTEXT
K
Want daar hebben ze ook heel veel andere optiesbrb naar afrika en tegen die arme uithongerende kindertjes die alleen maar wat rijst eten zeggen dat ze dat beter niet kunnen doen
zitten bijna geen micronutrienten in
heb je niks aan![]()
Jeez ik zeg alleen dat dit bedoeld word met de term lege calorieën. Ik zeg niet dat jij geen frisdrank zou moeten drinken. Ik zeg niet dat ik geen frisdrank drink, en ik zeg ook niet dat afrikaantjes beter moeten eten. Take a Chill pillIk zie niet in hoe de food availability in arme delen van afrika iets te maken heeft met hoe achterlijk het is om te zeggen dat je aan een product 'niks hebt' gebaseerd op het feit dat er weinig micronutrienten in zitten
Jeez. Dat vind ik dan ook wel weer lullig.ik zeg ook niet dat afrikaantjes beter moeten eten.
Vond die 4-1 lulliger
Is het ook

Maar je zou er wel ontzettend veel aan hebben

Das niet zo erg. Maar ff OT, hoe zit het met alcohol. Ook iifym? Dat vind ik nl lastig vooral met dit weer ghehe

Dan heb ik echt wat fout gedaan
Je voeding ziet er in principe wel goed uit en de dingen die wat minder zijn weet je zelf ook al. Wil je eventueel nog lager zou je nog die rijstewafels, appelstroop en die fruitbar weg kunnen halen,
Hmmm wat ik nog tegen de honger doe is 1x per week op onderhoud eten. Mijn kracht lijkt ook een stuk toegenomen sindsdien, maar is denk ik meer placebo.
- 1122 cal verbrand. Ik ben echt een cardiofreak
Hoop dat mijn liefde voor krachttraining nog aan het ontwikkelen is want ik heb nog steeds spierpijn van zondag en dat irriteert me lol. Wel weer iets strikter met de creatine nu, hopelijk helpt dat wat.