- Waardering
- 272
- Lengte
- 1m82
Weet je wie ook vlees at?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet je wie ook vlees at?
Nee vind het makkelijk om me aan te passen. Pas alleen de koolhydraten aan en haal ze erna er weer af en ik kijk er in die week er weer na uit. Ik probeer het wel zonder echte "cheats" te doen anders ga ik wel bingen. Ik ben wel al een stuk langer onder weg, dus zal er ook al meer aan gewend zijn! De reactie an je lichaam naar honger is voorkomen normaal helaas.
Een cardiofreak vegan op een bodybuilding forum. Laat het, je bent je weg nog aan het zoeken. Mensen reageren over het algemeen negatief als je niet zo mainstream bent als de rest. Juist mooi dat je door blijft gaan! Ik had vroeger vaak spierpijn, maar nu nog amper dus zal na een tijdje denk ik wel minder worden!
Vind het alleen lullig dat Semy nu zo onderuitgehaald werd voor mijn mening.en dat dit allemaal nu in Sweetdreams' topic staat.
Ik ga vooral bingen als ik een tijd echt te weinig heb gegeten, eet daarom nu ook nooit minder dan 1800 calorieen langer dan een paar dagen. 

Ik ben geheel onthouder tegenwoordig! Heb vroeger wel gedronken maar sinds anderhalf jaar al niet meer (wow we hebben zo veel gemeen).
Ik ben gewoon nog maar 21 hoor![]()
![]()
![]()
Ik ben al zo'n 1800 jaar dood.NetjesOh mindfuck komt wss door je ava, @Galen schat ik ook al zo'n 1000 jaar dood als ik daarnaar kijk.

) 4.1 dus aan de lage kant. Ik zou eigenlijk weer eens nuchter moeten prikken (heb zelf zo'n prikding thuis), toen zat ik nl een keer op 2.6

zo zou je afgaand op mijn avatar bijvoorbeeld niet zeggen dat ik een vrouw ben
en een sterke meisLage bloeddruk is in principe geen probleem zolang je er geen klachten van ondervindt.

Ah dat had ik gemist. Maar dat komt denk ik eerder doordat ze dan in mijn galerij kijktze zegt wel telkens dat ze flauwvalt of bijna flauwvalt en geeft hier suiker de schuld van![]()

Heb nog wel 15 inch skelettoworst voor de vleesliefhebbers hier.
one of a kind![]()
![]()

zo zou je afgaand op mijn avatar bijvoorbeeld niet zeggen dat ik een vrouw ben

Waarschijnlijk toch 14 pagina's vegan bashing 
"voor jou lengte en postuur"Update (met bloeduitslagen) donderdag 25 augustus ..............
Shit, weer een hoop gemist zie ik, maar 15 pagina's terug lezen gaat me te verWaarschijnlijk toch 14 pagina's vegan bashing
"voor jou lengte en postuur"
"activiteieten"
REALLY NIGGUH
Kinderarts. Past zich netjes aan aan het taalgebruik van kinderen.ja, is dat je huisarts of is dat afzonderlijk getest?
V for VEGANen wat is je 'V lijst', is dat nieuwe fancy terminologie?![]()
![]()
ik gok iets van voedings lijsten wat is je 'V lijst', is dat nieuwe fancy terminologie?![]()
![]()