AndroidHealthClinic

Sweetdreamss (are made of these) log

Heb nog wel 15 inch skelettoworst voor de vleesliefhebbers hier.
one of a kind ;) ;)

• Topic Starter Topic Starter
Nee vind het makkelijk om me aan te passen. Pas alleen de koolhydraten aan en haal ze erna er weer af en ik kijk er in die week er weer na uit. Ik probeer het wel zonder echte "cheats" te doen anders ga ik wel bingen. Ik ben wel al een stuk langer onder weg, dus zal er ook al meer aan gewend zijn! De reactie an je lichaam naar honger is voorkomen normaal helaas. :(

Een cardiofreak vegan op een bodybuilding forum :P. Laat het, je bent je weg nog aan het zoeken. Mensen reageren over het algemeen negatief als je niet zo mainstream bent als de rest. Juist mooi dat je door blijft gaan! Ik had vroeger vaak spierpijn, maar nu nog amper dus zal na een tijdje denk ik wel minder worden!

Vind het alleen lullig dat Semy nu zo onderuitgehaald werd voor mijn mening.en dat dit allemaal nu in Sweetdreams' topic staat.

Hopelijk raakt mijn lichaam er ook asap aan gewend:) Ik ga vooral bingen als ik een tijd echt te weinig heb gegeten, eet daarom nu ook nooit minder dan 1800 calorieen langer dan een paar dagen.

Ja hilarisch ik weet het haha. Mijn hele gezin is meer van de cardio en ik denk dat ik daar ook meer aanleg voor heb, maar ik wil ook kracht gaan doen voor ernaast. Neem bijvoorbeeld racefietsen, wat op zich een duursport is. Als je bergetappes of sprinten goed in wilt zijn, heb je toch echt kracht nodig. Plus ik wil weer eens winnen van mn broertje met armpje drukken;)

Het boeit me geen kut dat dit lege cal gedoe in mijn topic staat, maar vind wel dat we ff iets meer respect mogen hebben. Dus Semy, laat je niet wegjagen hier:wave:

Ik ben geheel onthouder tegenwoordig! Heb vroeger wel gedronken maar sinds anderhalf jaar al niet meer (wow we hebben zo veel gemeen).

Ik ben gewoon nog maar 21 hoor :o :o :o

Netjes:thumb: Oh mindfuck komt wss door je ava, @Galen schat ik ook al zo'n 1000 jaar dood als ik daarnaar kijk.

Netjes:thumb: Oh mindfuck komt wss door je ava, @Galen schat ik ook al zo'n 1000 jaar dood als ik daarnaar kijk.
Ik ben al zo'n 1800 jaar dood.

635984715851776795-AFP-551724097.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Update (met bloeduitslagen) donderdag 25 augustus
Vandaag naar de kinderarts geweest voor controle. Ik mag mijn kinderarts echt niet en moet gedwongen af en toe langs komen, maar wel weer gratis bloed geprikt. Altijd handig haha. Ze vindt dat 54kg echt het minimum is van wat ik mag wegen, maar mijn toch wel erg lage bloeddruk (96/52) heeft ze geen woord over gezegd. Anyway, ik kreeg meteen al de uitslag van het bloedonderzoek, dus dat was wel weer service.

Schermafbeelding 2016-08-25 om 22.00.54.png

Wat me opviel:
- Mijn triglyceriden zijn 0.52 dus wat aan de lage kant.
- Mijn vitamine B 12 is ook aan de lage kant als ik internet met de ondergrens van 300-350 moet geloven?
- Mijn vitamine D is eindelijk goed:bow:
- Mijn Glucose was 2u na mijn ontbijt (oats:lick:) 4.1 dus aan de lage kant. Ik zou eigenlijk weer eens nuchter moeten prikken (heb zelf zo'n prikding thuis), toen zat ik nl een keer op 2.6:D

Voor de rest qua eten en training, 1982 cal uit 271 gram carbs - 68 gram vet (avocado liefde) - 70 gram eiwit. 12 km wezen fietsen en een beetje interval training geprobeerd, dus snel en rustig afwisselen. Dus ben wel weer tevreden. Morgen me wel even tot mn BBG workout pushen:rolleyes:

Sweet dreams alvast;)

ik vind @Pleurklaat wel een mooie vrouw eerlijk gezegd :) en een sterke meis

Ik vind je bloeddruk nog wel meevallen ... zit zelf op 72/40 vaak. Maar ik heb er geen last van. Dat is dan ook weer persoonsgebonden.
Maar als je suiker nuchter zo laag is kan dat bijna flauwvallen mogelijk ook veroorzaken.

Shit, weer een hoop gemist zie ik, maar 15 pagina's terug lezen gaat me te ver :( Waarschijnlijk toch 14 pagina's vegan bashing :)
Update (met bloeduitslagen) donderdag 25 augustus ..............
"voor jou lengte en postuur"
"activiteieten"
REALLY NIGGUH

Shit, weer een hoop gemist zie ik, maar 15 pagina's terug lezen gaat me te ver :( Waarschijnlijk toch 14 pagina's vegan bashing :)

"voor jou lengte en postuur"
"activiteieten"
REALLY NIGGUH

ja, is dat je huisarts of is dat afzonderlijk getest?

en wat is je 'V lijst', is dat nieuwe fancy terminologie? :roflol: ???

Terug
Naar boven