Fitness Seller

Sweetdreamss (are made of these) log

• Like
Waarderingen: vntl
wat is er leuk aan werken, uiteindelijk doe je dag in dag uit toch altijd hetzelfde het draait bij mij alleen om geld.

wat is er leuk aan werken, uiteindelijk doe je dag in dag uit toch altijd hetzelfde het draait bij mij alleen om geld.

Als ik genoeg geld had om niet meer hoeven te werken was ik al lang gestopt :) En het grootste deel van de mensen die beweren dat ze graag werken ook denk ik.

Regelmaat is sowieso altijd goed (iig wel voor mij)

Met regelmaat maak je er denk ik eerder een gewoonte van. Eerlijk gezegd denk ik dat het moeilijk vol te houden is op lange termijn als het steeds zo wisselt omdat het zo "gebeurd".
Denk dat je er dan beter bewust voor kan kiezen op bepaalde dagen meer/minder te eten. Dat valt voor mij onder structuur creëren, gewoon mentaal dingetje.

Jup, zes gymnasium nu. Vandaag was nog een chill dagje, morgen beginnen de officiële lessen pas echt. 8:25 tot 15:15 school rip.
Structuur doet mij altijd goed, enige is dat ik ook stress krijg van school en dat doet me wat minder goed:p

.Ohh spannend examenjaar, succes! :thumb: Hmmmm nog geen eens een volle werkdag. :P Wacht maar tot je op een hogeschool of uni zit(Of fulltime werkt). Ik was meerdere keren van 9.00-18.20 ingeroosterd. Incidenteel een tentamen tentamen tot 21.30, zat ik soms ruim 12 uur op school. :roflol: Dacht maybe kan ik gewoon beter een lokaal ombouwen tot hotelkamer.

• Like
Waarderingen: vntl
.Ohh spannend examenjaar, succes! :thumb: Hmmmm nog geen eens een volle werkdag. :P Wacht maar tot je op een hogeschool of uni zit(Of fulltime werkt). Ik was meerdere keren van 9.00-18.20 ingeroosterd. Incidenteel een tentamen tentamen tot 21.30, zat ik soms ruim 12 uur op school. :roflol: Dacht maybe kan ik gewoon beter een lokaal ombouwen tot hotelkamer.

:roflol: Middelbare school was veel mer les dan op de uni. Universiteit echt dik prima. Altijd wel dagje vrij in de week en vaak halve daagjes college. 20 uur per week college.

:roflol: Middelbare school was veel mer les dan op de uni. Universiteit echt dik prima. Altijd wel dagje vrij in de week en vaak halve daagjes college. 20 uur per week college.

Ah das wel chill ahahaha. Ik deed 4 jaar in drie jaar, nouja was de bedoeling... Had soms ook korte dagen, enkele keren vrije dagen, maar zat meestal wel tot 16.40 - 17.30 op school en in de ergste gevallen 18.20.... of 21.30... :roflol:

Met regelmaat maak je er denk ik eerder een gewoonte van. Eerlijk gezegd denk ik dat het moeilijk vol te houden is op lange termijn als het steeds zo wisselt omdat het zo "gebeurd".
Denk dat je er dan beter bewust voor kan kiezen op bepaalde dagen meer/minder te eten. Dat valt voor mij onder structuur creëren, gewoon mentaal dingetje.

zonder regelmaat ontspoor ik :o

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit er ook ooit onder, nooit echt extreem maar toch. Of het erg is hangt denk ik af van je doelen. Ik heb met mezelf afgesproken nooit onder de 1400 te komen. Maar ik moet best veel afvallen, denk dat het voor jou wel belangrijker is om niet te ver te zakken

1400 is echt heel laag hoor, ik zou sowieso nooit onder je BMR gaan zitten. Mijn BMR is 1400 maar ik denk dat die van jou nog wel hoger is dus zou echt wat meer eten aanraden. Afvallen moet je gewoon de tijd voor nemen. Mijn doel is om 52kg te wegen aan het eind van mn cut en ja, als ik een week 500 cal eet ben ik er ook maar dan val je ook spieren en water af dus behalve dat nummertje is er dan weinig verschil te merken. Maar succes!

Wacht maar tot je op de arbeidsmarkt beland dan.

Ik heb zojuist besloten zwerver te worden denk ik:D Gewoon straatmuzikant spelen, niks conservatorium doen. Schijnt nog best goed te verdienen ook.

Update woensdag 31-8
School was echt gezellig, not. Al mn vriendinnen zijn geslaagd en ik heb de vijfde klas gedoubleerd dus ik was echt loner. Ben in mn tussenuur maar naar huis heen en weer gefietst, beetje triest haha maar wel goede cardio:p Wel naar voor mijn benen die na mn BBG workout nog half dood zijn rip.
Eten ging wel echt nice. 1926 cal op, waarvan 290 carbs - 44 vet - 86 (:clap:) eiwit.
De weegschaal gaf 53.6kg aan dus ik ben wel eindelijk iets afgevallen. Hopen dat ik dit kan vasthouden, wil nog cutten tm 52kg en dan wat massa proberen te gainen:thumb:

Kut ik moet nog aan mn huiswerk tralala slaap lekker alvast:wave2:

wil je naar het conservatorium? :eek:

uni van elke dag van 9-17 en 4x per week checking in
:(

nou vind ik van 9-17 nog steeds elite tijden maargoed.
Eens. Maar voor een uni studie is dat mega veel en reken er maar niet op dat zeenius dan klaar is voor de dag. Workload op de uni licht grotendeels buiten de collegetijden.

Ik werk van 8 tot 16.30 en dan trek ik de deur dicht en zie morgen wel weer.

Zeenius moet dingen leren en lezen en maken in dr "vrije" tijd.

Terug
Naar boven