XXL Nutrition

Sweetdreamss (are made of these) log

• Topic Starter Topic Starter
Je wou tot de 50 toch of was het 51?

M'n eerste doel is 52, maar uiterlijk zegt meer dan een stom nummertje;) Doel is dat ik er fit uitzie vooral, niet mager dus daarom val ik langzaam wat vet af en probeer ik nog wat spieren te creeeren:) Ben best wat vet bij m'n buik kwijt (1kg vet kan echt een hoop schelen!) dus happy me:rolleyes:

M'n eerste doel is 52, maar uiterlijk zegt meer dan een stom nummertje;) Doel is dat ik er fit uitzie vooral, niet mager dus daarom val ik langzaam wat vet af en probeer ik nog wat spieren te creeeren:) Ben best wat vet bij m'n buik kwijt (1kg vet kan echt een hoop schelen!) dus happy me:rolleyes:
Slow en steady toch :)

:cheer::cheer::cheer:

Nog nooit van die regel gehoord? Het is bewezen dat als je 7000 calorieen boven je behoefte eet, dus stel je behoefte is 2000 cal maar je eet een week lang 3000 cal, dan kom je een kilo aan.

Daar is wat discussie over, een kg vet zou +-9000 kcal zijn ipv 7000.

Piano is m'n hoofdinstrument, maar sinds ik toch niet concertpianist (wil) worden ga ik liever voor de docent opleiding:)

Laat ik maar meteen kappen met school, goed idee!!

Ja als ik zou weten hoe ik een filmpje moet posten:p
Wacht werkt dit? Ik dump af en toe wat zooi op ig, het meeste als experiment maar het geeft een idee haha (wel wachten tot het upbeat deel;))

En ja ik heb een beetje een bijzondere stem waar je van houdt of niet:rolleyes: M'n elektrische gitaar afkraken is not done though.

Update donderdag 1-9
Vandaag was niet super, 2202 kcal waarvan 310 uit carbs (@vntl ik mis je club) - 58 vet - 87 carbs. Het was wel weer een intensief dagje en leren verbrandt ook kcal, merkte dat ik met minder me gewoon niet kon concentreren. Wel jammer dat ik alleen maar wat cardio heb gedaan. Morgen iig weer klimmen:cheer:

Sweet dreamssss

Nou je bent goed hoor, heb ff je insta gecheckt :o ik hou juist van een beetje aparte klank. Accentje (of uitspraak?) vind ik dan weer wat minder maarja kwestie van smaak :D

• Topic Starter Topic Starter

Moet jij zeggen ja hahhaha

Nou je bent goed hoor, heb ff je insta gecheckt :o ik hou juist van een beetje aparte klank. Accentje (of uitspraak?) vind ik dan weer wat minder maarja kwestie van smaak :D

Haha stiekeme stalkers over hier, thanks I guess:rolleyes: ja m'n Engels is gewoon bagger dus daar moet ik nog wat aan doen;)

goed dat je er '+' bij hebt gezet ik dacht even dat je -53.3kg was :trollface:

53kg erbij, nice dan heb ik nog meer massa dan jij:flexgrin:

Anyway, school overleefd aka WEEKEND:cheer::cheer:

• Like
Waarderingen: vntl
Hoe doe je dat eigenlijk met uit eten? Want vegetarisch gaat nog wel, aangezien ik 5 vegetariërs heb in mijn zeer directe omgeving. Maar een veganistisch aanbod hebben ze vrijwel nergens?
Dit was ook een aanrader om naartoe te gaan met 3 vegetariërs, als enige vleeseter http://www.mrportersteakhouse.com/#menu/main-menu

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nou je weet wat je te doen staat. :p

1.jpg

Terug
Naar boven