MuscleMeat

Sweetdreamss (are made of these) log

• Topic Starter Topic Starter
wil je naar het conservatorium? :eek:

Of conservatorium of psychologie/iets in die hoek wss ja. Muziek is wel echt mn ding:rolleyes:
Alleen is conservatorium best een pittige opleiding en kun je ook muziekles geven zonder.

Mn school valt op zich ook wel mee, maar ik heb idd ook huiswerk nog daarnaast.
Oke en ik speel elke dag minstens een uur piano/gitaar/drums en sport dus dan wordt het al weer vrij druk haha.

Wil je professioneel werkzoekende worden? Want de banen liggen in beide richtingen nou niet echt bepaald voor het oprapen...

Of conservatorium of psychologie/iets in die hoek wss ja. Muziek is wel echt mn ding:rolleyes:
Alleen is conservatorium best een pittige opleiding en kun je ook muziekles geven zonder.

Mn school valt op zich ook wel mee, maar ik heb idd ook huiswerk nog daarnaast.
Oke en ik speel elke dag minstens een uur piano/gitaar/drums en sport dus dan wordt het al weer vrij druk haha.

ah wel heel vet :o Ik zat vroeger ook met het idee om conservatorium te doen. Enig idee welke richting conservatorium je wil gaan doen?

Wil je professioneel werkzoekende worden? Want de banen liggen in beide richtingen nou niet echt bepaald voor het oprapen...

ALLE SUBSIDIE OP KUNST STOPZETTEN!

Eens. Maar voor een uni studie is dat mega veel en reken er maar niet op dat zeenius dan klaar is voor de dag. Workload op de uni licht grotendeels buiten de collegetijden.

Ik werk van 8 tot 16.30 en dan trek ik de deur dicht en zie morgen wel weer.

Zeenius moet dingen leren en lezen en maken in dr "vrije" tijd.
:(:(:(
kut beta studies!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
ah wel heel vet :o Ik zat vroeger ook met het idee om conservatorium te doen. Enig idee welke richting conservatorium je wil gaan doen?

Piano is m'n hoofdinstrument, maar sinds ik toch niet concertpianist (wil) worden ga ik liever voor de docent opleiding:)

Als zwerver je doel is dan zou ik nu al beginnen en geen tijd verliezen met een opleiding :)

Laat ik maar meteen kappen met school, goed idee!!

Speel en zing eens een liedje voor ons dan in een vid :)

Ja als ik zou weten hoe ik een filmpje moet posten:p
Wacht werkt dit? Ik dump af en toe wat zooi op ig, het meeste als experiment maar het geeft een idee haha (wel wachten tot het upbeat deel;))

En ja ik heb een beetje een bijzondere stem waar je van houdt of niet:rolleyes: M'n elektrische gitaar afkraken is not done though.

Update donderdag 1-9
Vandaag was niet super, 2202 kcal waarvan 310 uit carbs (@vntl ik mis je club) - 58 vet - 87 carbs. Het was wel weer een intensief dagje en leren verbrandt ook kcal, merkte dat ik met minder me gewoon niet kon concentreren. Wel jammer dat ik alleen maar wat cardio heb gedaan. Morgen iig weer klimmen:cheer:

Sweet dreamssss

Inb4 +100 volgers :o

ben jy da

Piano is m'n hoofdinstrument, maar sinds ik toch niet concertpianist (wil) worden ga ik liever voor de docent opleiding:)

Laat ik maar meteen kappen met school, goed idee!!

Ja als ik zou weten hoe ik een filmpje moet posten:p
Wacht werkt dit? Ik dump af en toe wat zooi op ig, het meeste als experiment maar het geeft een idee haha (wel wachten tot het upbeat deel;))

En ja ik heb een beetje een bijzondere stem waar je van houdt of niet:rolleyes: M'n elektrische gitaar afkraken is not done though.

Update donderdag 1-9
Vandaag was niet super, 2202 kcal waarvan 310 uit carbs (@vntl ik mis je club) - 58 vet - 87 carbs. Het was wel weer een intensief dagje en leren verbrandt ook kcal, merkte dat ik met minder me gewoon niet kon concentreren. Wel jammer dat ik alleen maar wat cardio heb gedaan. Morgen iig weer klimmen:cheer:

Sweet dreamssss

heb sinds vandaag wat carbs geschrapt dus je mag bij me nieuwe clubje ;)

in for een beetje spam op de vroege morgen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven