XXL Nutrition

synchronize van syntech

broncky

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
8
Lengte
1m78
Massa
89kg
Vetpercentage
13%
heeft iemand goede ervaringen met synchronize van syntech. Zou een goed gebalanceerde shake zijn en
ik hoor van een trainingsmaatje dat hij er heel goed op gaat, maar ik vind het niet goedkoop en hoop hier dan toch een en ander te weten te komen. Ik vind hem trouwens ook niet terug in de reviews....

Syntech is ook maar een klein (en vrij jong?) merk dus is logisch dat je niet veel reviews zal vinden. Tenzij je geld in overschot hebt raad ik het niet aan. Er zijn genoeg andere alternatieven.

Het viel mij tegen, zal pp natuurlijk verschillen maar ik ging er niet zo heel goed op.
Daarvoor heb ik BigBang gebruikt en daar ging ik beter op.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt alvast voor de reacties, hoop nog wat meer te horen hier.
@Twan076; BigBang vind ik eveneens niet... van welk merk is dat?

ik zocht het op en heb het gevonden, lijkt me interresant om te gebruiken maar heb het niet op dat caffeine en pep gedoe. ben eigenlijk meer op zoek naar een ideale carb-proteine (en ja, mijn voedingsschema is in orde) verhouding met enkele toevoegingen. zijn er nog mensen die ervaring hebben met synchronize misschien???

Ben nu ongeveer een week bezig met Synchronize en moet zeggen dat het zich al laat voelen. Minder vermoeidheid algemeen, een raar warm gevoel in mn kop ongeveer een halfuur na ik het heb gedronken en toch wat krachttoename heb ik de indruk. Het is natuurlijk wat snel om conclusies te trekken maar ik schrijf het vervolg zeker nog eens op hier.
ongeveer 60 eurovoor 2kg is niet goedkoop maar er zit ook creatine, beta-alinine en leucine in, dit spaar je dan weer uit...

Laatst bewerkt:
hm, 2-tal maanden geprobeert en wel degelijk goede resultaten, doch niet spectaculair. Een aanrader voor afwisseling en gemakkelijk omdat er alles inzit. Dus geen geklooi met creatine afwegen en aparte beta-alanine pillen innemen.

Terug
Naar boven