- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hooguit hedonistisch, ik leef nu en als ik dood ben hoef ik me toch nergens zorgen over te maken. Al die angst is nergens voor nodig, of je moet bang zijn voor wormen.

65. Maar neen, bij uw Heer, zij zullen geen gelovigen zijn, voordat zij u (profeet) tot rechter maken over al hun geschillen en in hun hart geen aarzeling vinden aangaande hetgeen gij oordeelt en zij zich geheel en al onderwerpen.
66. En indien Wij hun hadden geboden: "dood uzelf!" of: "verlaat uw huizen" zouden zij het met uitzondering van weinigen hunner niet hebben gedaan en indien zij hetgeen hun gemaand was te doen, hadden gedaan, zou het voor hen zeker goed zijn geweest en het, beste ter versterking (van hun geloof).

waar haal je die tekst vandaan?
voor ik er antwoord op wil geven zal ik willen weten waar die tekst geplaatst is........
![]()
die ken ik niet, dus laat Spiertje er maar op antwoorden ( of degene die er een antwoord op kan geven)

ik refereerde aan je uitspraak over saaie lullen die nooit wat meegemaakt zouden hebben, en dat no-lifes in de hemel thuishoren..
ik voelde me aangesproken; maar wet dat ik geen no-life ben, en waarschijnlijk meer heb meegemaakt dan jij in je avontuurlijke reiswereldje.......
![]()
Misschien, misschien ook niet. In ieder geval verkiezen veel gelovigen er voor om een kleurloos leven te leiden en vaak alleen maar uit angst.

voor wie, de rest van de maatschappij?
dat klinkt haast als indoctriniatie vanuit de maatschappij naar de christen toe!
![]()
Mij boeit het verder geen fl**ker als iemand er voor kiest om een leven te leiden waarin de angst regeert en waar geen plek is voor uitspattingen. Ik weet niet of de maatschappij daarin zoveel anders is. De Christen is niet zo bijzonder verder natuurlijk, ergo de Christen bestaat niet.

Moet ik dat nog uitleggen ook? Denk jij dat er een archetype Christen is dan? Mag toch hopen dat ook onder gelovigen er een grote diversiteit. Ik hoef eigenlijk niet eens te hopen, ik weet dat het zo is. Dus praten over indoctrinatie naar de christen toe is wel erg generaliserend.

ik vind 14 pagina's beetje te veel om te lezen,
maar reageer even op dhet bericht.
Ik denk dat degene die hier zo vel tegen reageren gewoon niemand kennen, geen echte moslim die dicht bij hun is.
Een vriend van mij is echt extreem moslim geworden en ik herken hem precies indeze tekst.
Hij heeft plotseling een enorme hekel aan joden gekregen. Hij schrijft arabisch op mijn aantekeningen op school, en vraagt dan wat staat hier?
Dan vertaald hij het eronder en staat er, hierbij verklaar ik dat allah de enige god is en dat mohamed zijn boodschapper was.
Toen we aan't voetballen waren in het park kwamen twee homo's langs, en hij begon er gewoon hardop over te schelden. Evenals vrouwen die zich op internet laten zien. hij zegt ze moeten in een kooi gestopt worden en verbrand worden.
Hij verafschuwd meisjes in strakke kleding die hun kont laten zien, zelfs toen er in de metro een foto van esmee (die met jan smit heeft) stond tekende hij een boerka om haar heen, en hij zei, kijk echt mooi he, echt mooie ogen!
Daarin tegen, toen ik zei, mag je iemand doodmaken volgens de koraan, zei hij nee.
En toen i kvroeg, wel een blanke? Zei hij, nee natuurlijk niet.
Hij is geen neppe gangstertje die stoer op straat doet.
Ik heb een hekel aan die marokanen die in groepjes hangen en beetje mensen lopen te irriteren. Maar zij drinken en nken en hangen de beest uit, en zij geven niets om hun geloof. Alleen tijdens ramadan even, om stoer te doen ofzo.
Die vriend van mij wacht tot hij getrouwd is. En ik vind daar niets mis mee, verder is hij gewoon heel netjes. Dus ja, de koraan heeft niets te maken met allochtonen die zich asociaal gedragen.
vriendin van jan smit is yolanthe cabau van Kasbergen
65. Maar neen, bij uw Heer, zij zullen geen gelovigen zijn, voordat zij u (profeet) tot rechter maken over al hun geschillen en in hun hart geen aarzeling vinden aangaande hetgeen gij oordeelt en zij zich geheel en al onderwerpen.
66. En indien Wij hun hadden geboden: "dood uzelf!" of: "verlaat uw huizen" zouden zij het met uitzondering van weinigen hunner niet hebben gedaan en indien zij hetgeen hun gemaand was te doen, hadden gedaan, zou het voor hen zeker goed zijn geweest en het, beste ter versterking (van hun geloof).

Wat versta je niet onder een hypothetische vraag? Met die vraag toets ik hoe groot de liefde is voor God/moeder. Ik weet ook dondersgoed dat er zeer weinig kans bestaat dat God zoiets zou vragen, maar dat doet het er ook niet toe. Het is louter hypothetisch en met dat soort vraag kan je zeer goed teweten komen hoe een bepaalde gelovige denkt.
Ja idd he, alle gelovigen zijn het leven niet waard en moeten gewoon dood
Stuk vrete die je bent, wens jezelf maar lekker dood
Wie denk je dat je niet bent om mij dood te wensen, want wat je zegt komt vrij goed over als een doodsbedreiging. En dan snel jezelf indekken op de juridische fout die je hebt gemaakt he
En mijn maximale levensvreugde staat in de teken van Allah, dus wie denk jij wel niet dat je bent om voor mij te bepalen hoe ik mijn leven benut facist?
Als het aan jou lag zou iedereen gescreend worden op maximale levensbenutting en wie daar niet aan voldoet mag in speciale kampen afgemaakt worden he? Zo krijg je een fijne wereld waarin iedereen maximaal zijn levensvreugde benut naar jouw maatstaven van vrije wil en vreugde toch? De achterlijkheid van je post gaat jezelf te boven waarschijnlijk
Ach **** it, reageer ook maar wat je wilt maar verwacht geen reply terug
Dat je nog vele koranverzen mag zingen, vergeet je levensvreugde namelijk niet knul.