Fitness Seller

'Syndroom van Moslim'

Je geeft je mening?

Je maakt mensen belachelijk omdat ze wel ergens in geloven. Dat vind ik meer dan alleen je mening geven.

• Topic Starter Topic Starter
je hebt gelijk: God kan t wel, maar doet t niet.......

maar om het zo in het belachelijke te trekken vind ik wat minnetjes van je!
:(

Ok, tot daar zijn we al. Ja sorry dat ik het in belachelijke trek, ik zou erop letten, laat dat aub niet de reden geven om niet te antwoorden op m'n vragen.

Dus ja, zoals ik al zei, god kan het wel, dus vind ik het argument van dat God zoiets niet zou vragen omdat het in de Bijbel/Koran staat niet valide.
Je kan ook niet zeggen of hij het nou wel doet of niet, dat ligt volledig bij hem. Je kan vermoeden van wel of niet, maar je kan niet met zekerheid zeggen. Vanuit die optiek is een hypothetische vraag zoals de mijne helemaal niet 'gek' of 'overbodig'.

Je geeft je mening?

Je maakt mensen belachelijk omdat ze wel ergens in geloven. Dat vind ik meer dan alleen je mening geven.

Dat is dus ook een mening...
Weliswaar geen mooie, maar doch nog steeds een mening.

Ga je nou nog iets interessant/inhoudelijk reageren op deze topic, of ga je nog verder vitten op mijn 'gedrag'... ?

Ok, tot daar zijn we al. Ja sorry dat ik het in belachelijke trek, ik zou erop letten, laat dat aub niet de reden geven om niet te antwoorden op m'n vragen.

Dus ja, zoals ik al zei, god kan het wel, dus vind ik het argument van dat God zoiets niet zou vragen omdat het in de Bijbel/Koran staat niet valide.
Je kan ook niet zeggen of hij het nou wel doet of niet, dat ligt volledig bij hem. Je kan vermoeden van wel of niet, maar je kan niet met zekerheid zeggen. Vanuit die optiek is een hypothetische vraag zoals de mijne helemaal niet 'gek' of 'overbodig'.

:thumbs:

Ik heb paar pagina's terug al duidelijk aangeven dat ik niet inhoudelijk ga reageren op je ''fanta punten''.

Ooh oke, omdat Cyan zegt dat God niet bestaat dan zal het wel zo zijn!

Ik geloof vanaf nu ook nergens in!

Abi, deze man is een kiro
Hij is helemaal vernedelandst met atheisme en zichzelf belachelijk maken en al :roflol:
Je moet niet meer serieus met hem praten, hoogstens wijzen op wat hem te wachten staat

Ik heb de laatste zin weggehaald. Dit is een andere uitspraak dan de zin er voor. Een dergelijke normatieve uitspraak kan en zal ik niet doen.

Overigens wil ik het wel even toelichten. De mens die het leven namelijk niet als doel op zich maar liever als middel beschouwt, namelijk om hiermee een ticket voor de neverending-afterparty in God zn crib te bemachtigen, zal gemiddeld genomen zijn leven minder 'benutten' dan iemand die zijn leven de betekenis toekent die hij wenst. Namelijk omdat iemand die het leven slechts als middel ziet veel mogelijkheden onbenut laat, en hier voor in de plaats slechts een 'vooruitzicht' ervaart op een abusievelijk ingeprent paradijs.
Criterium hier is dus levensvreugde, bepaald door de mate waarin iemand diens vrije wil volgt en hieruit zijn levensvreugde maximaliseert.
Ja idd he, alle gelovigen zijn het leven niet waard en moeten gewoon dood
Stuk vrete die je bent, wens jezelf maar lekker dood
Wie denk je dat je niet bent om mij dood te wensen, want wat je zegt komt vrij goed over als een doodsbedreiging. En dan snel jezelf indekken op de juridische fout die je hebt gemaakt he
En mijn maximale levensvreugde staat in de teken van Allah, dus wie denk jij wel niet dat je bent om voor mij te bepalen hoe ik mijn leven benut facist?

Als het aan jou lag zou iedereen gescreend worden op maximale levensbenutting en wie daar niet aan voldoet mag in speciale kampen afgemaakt worden he? Zo krijg je een fijne wereld waarin iedereen maximaal zijn levensvreugde benut naar jouw maatstaven van vrije wil en vreugde toch? De achterlijkheid van je post gaat jezelf te boven waarschijnlijk
Ach **** it, reageer ook maar wat je wilt maar verwacht geen reply terug

Laatst bewerkt:
Haha 13 pagina's. Telkens weer he die moslim topics, wat een relgeloof ook:hahaha:

Je geeft je mening?

YouTube - Hans Teeuwen en De meiden van halal in Bimbo's en Boerka's
:) ik wil niet lullig doen mannetje, maar hier is een heel mooi stukje van hans teeuwen (alom bekend)
luister wat hij zegt over beledigt voelen en mening.
En een opmerking als "ik reageer niet op je "fanta.... bladiebla"
vind ik behoorlijk zwak en dan moet je ook niet posten in dit topic.

Wajoo00w

alom een nuttige post van onze inferno.

Abi, deze man is een kiro
Hij is helemaal vernedelandst met atheisme en zichzelf belachelijk maken en al :roflol:
Je moet niet meer serieus met hem praten, hoogstens wijzen op wat hem te wachten staat

72 maagden, dat staat me te wachten. Ik heb je eerder al gezegd. Ik heb een speciale band met God. Ik kan hem zoveel mogelijk dissen als ik wil, want anders vertel ik een geheimpje over hem tegen iedereen dat hem zwaar zou generen.:cool:

wil jij een cabaratier serieus nemen dan?

Goed gezegd, wat wij nemen enkel christelijke cabaratiers serieus.

Verbranden in Hel zul je!

:roflol: ofniet Maka
Als een klein geroosterd speenvarkentje wat ie zo graag eet

Doodsbedreiging! Oh nee hij is al dood dan.

Ik wil ook branden in de hel, alles beter dan vertoeven tussen al die saaie lullen die nooit wat gemaakt hebben van hun leven. De hemel is voor no-lifes.

Doodsbedreiging! Oh nee hij is al dood dan.

Ik wil ook branden in de hel, alles beter dan vertoeven tussen al die saaie lullen die nooit wat gemaakt hebben van hun leven. De hemel is voor no-lifes.

thnx Eric, dit bewijst maar weer eens hoe de atheist is.......egoistisch en eenkennig...
:roflol:

Terug
Naar boven